Sta reci tek sada videh temu auto je vrhunski i u extra stanju koliko mogu videti. Osecam da je prelepo voziti se u sportskom luxuzu nesto nalik BMW-u 850i, nije da ga akas ali je skroz ozbiljnamasina sa ozbiljnim paketom opreme.
Sta da ti kazem cuvaj ga ko sina
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Auto ti je predobar, nazgled odlično očuvan, vidi se da je u rukama pravog ljubitelja... Dizajn 928-ice je besmrtan (ovo je dizajnirano pre 30 i kusur godina, a izgleda svežije nego većina autmobila od pre 5 ili 10 godina ), po meni jedan od lepših Poršeovih automobila uopšte. Mogu samo da ti poželim puno trouble-free prevezenih kilometara sa njim i puno ispeglanih krivina...
PS. Šteta što nije manuelni menjač, moja jedina primedba. Ako se ne varam ta automatika u njemu je Mercedesova, ili je prepakovana sa nekog Mercedesovog modela tih godišta... U svakom slučaju predobar auto
Vidio sam ispod auta na mjenjacu pise Mercedes-Benz, to je vjerovatno mjenjac kao i kod mercedesa SL tih godina (ne znam da li je i kod mercedesa SL mjenjac smjesten pozadi)
Vrhunski prevoz... Kada god vidim 928 na ulici, a to se ne desava cesto, ne mogu po pola sata da dodjem sebi....
Mercedes SL ima menjac odmah iza motora, nije na zadnjoj osovini....
* Model designation: 928 S4/928 GT
* Engine displacement: 5.0 L
* Valves: 32
* Power: 316 hp/320 PS (236 kW) (S4) / 326 hp/330 PS (243 kW) (GT)
* Changes:
o GT pistons into use in S4 also resulting true 10.0:1 compression ratio for all engines.
o RDK tyre pressure monitoring system standard on all cars. Computer controlled 0-100% PSD locking differential added to both models.
o S4 no longer available with manual gearbox.
o Dual airbags now standard across all Porsche models in U.S. Driver and front passenger airbag optional in LHD ROW cars, only drivers side bag available in RHD markets.
samo s4 gt su imali manuelne menjace tih godina, inace jako lep auto...
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment