127 - Trkacki auto za ulicu...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Milos
    CBC Senator XXL
    • 12.05.2005
    • 700
    • Beograd, carraburma

    #46
    ok trebalo bi da izmerim kompresioni odnos... njemu je po defaultu 9.75:1
    pa da dobijem 11 bice ok... svakako hvala, pusticu pp kada se budu uslajfovali ventili pa mozemo da probamo...

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #47
      Da opet ne bude puno 11? Ja ne bih preko 10.5


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • pitatore
        CBC Senator
        • 11.01.2005
        • 242
        • Beograd

        #48
        Sto se Karburatora tice to moze moj drugar Trovac moze da ti uradi on ima taj alat za slajfovanje i poliranje karba,a za stepen ti ne bih ni ja preporucio da ides preko 10.5 bas zbog goriva ja na mom jugu imam stepen 11.4:1 i vec sam upropastio glavu zbog zimskog goriva .
        Pleh Hirurgija

        Comment

        • Milos
          CBC Senator XXL
          • 12.05.2005
          • 700
          • Beograd, carraburma

          #49
          momci to ce biti auto varijanta jednom nedeljno da se provozam, za toliko mu nece nista biti... sipa se super 98 i octan+ pa nece biti to toliko strasno...
          videcemo...

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #50
            Ok. Ali, ako je za taj odnos potrebno preveliko glodanje glave, glava moze oslabiti i onda ce pustati preko fire-ringa tako veliki pritisak...


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • Milos
              CBC Senator XXL
              • 12.05.2005
              • 700
              • Beograd, carraburma

              #51
              ako si za, mozemo da izmerimo kompresioni odnos zajedno sa biretom pa da nadjemo neku dobru sredinu...
              razmisljam i o speru, voleo bi da naucim to da vozim, kako kazu totalno je drugaciji fazon... jedan dasa kod mene u kraju ga prodaje, ali moram da pogledam da li pasuje kod mene na menjac...
              sta mislis o tome? da li si imao iskustva?

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #52
                Ja nisam imao iskustva sa sperom.
                Sto se tice merenja komore, ja sam za, ali slobodan sam tek od 17. oktobra.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Milos
                  CBC Senator XXL
                  • 12.05.2005
                  • 700
                  • Beograd, carraburma

                  #53
                  Originally posted by Uros Piperski
                  Zasto bas njena turbina? Zasto ne od Una turbo 1.3?
                  pa jer je sve sraf na sraf, ne znam da li bi i kakve prepravke imao kod una?

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #54
                    Jako tesko ces naci turbinu i izduvnu sa Y10. Ako nadjes onda ok. Ali moza je lakse da napravis izduvnu (koja ce odmah odgovarati IHI turbini sa Una). A mozda da napravis adapter izmedju turbine i postojece izduvne...


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • haubica
                      CBC Član
                      • 23.10.2005
                      • 52
                      • novi sad, t cafić

                      #55
                      samo napred.
                      ja sam bio svedok par godina je drugar sredjivao 127-icu,i na kraju i nije ispalo tako lose
                      mala bara,puno krokodila

                      Comment

                      • Milos
                        CBC Senator XXL
                        • 12.05.2005
                        • 700
                        • Beograd, carraburma

                        #56
                        protekli vikend sam proveo u garazi uz svoju "sedmicu"...
                        kupusanje, pranje... evo i nekih fotki...




                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #57
                          Hehe, 127 stripped!

                          Extra! Samo napred! Shta ochekujesh, kad ga sastavish - koji balans ks/kg?
                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • Milos
                            CBC Senator XXL
                            • 12.05.2005
                            • 700
                            • Beograd, carraburma

                            #58
                            ja se nadam da necu preci nekih 730 - 760 kg... nista od enteriera nece biti, samo dva sedista... razmisljam da izbacim stakla i zadnju soferku i stavim pleksiglas, malo po malo - nachuka se...
                            ne znam samo zbog raspodele te neke idealne tezine napred-pozadi koliko bi bilo pametno...
                            sto se motora tice nece biti turbine, hehe... u startu u razradi dva grla, a posle neka dva dvogrla... ja se iskreno nadam da ce biti 100 horsa, moglo bi i vise ali je tesko naci tipske delove za taj tip motora, tako da... bicu zadovoljan...

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #59
                              Nemoj da se zezash sa plexiglasom! Prvo shto je do yaya skup, drugo shto se vremenom izgrebe i smanjuje vidljivost drastichno! Trece, ne verujem da bi proshao tehnichki pregled sa shofershajbnom od fiberglasa!

                              Ako zhelish, mozhesh zameniti zadnja bochna stakla za fiberglas varijantu, koliko se secam ista su totalno fiksirana, zaptivena i ne otvaraju se?

                              Generalno mala ushteda mase, a troshak povecan (znachajno)! Bolji rezultat bi postigao sa carbon-fiber haubom...
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              • Milos
                                CBC Senator XXL
                                • 12.05.2005
                                • 700
                                • Beograd, carraburma

                                #60
                                posle godinu dana nastavak rada na 127-mici...

                                kupio sam komplet patos od yuga zajedno sa prackama, sve se slaze u milimetar - duzina i sirina, a ima malih prepravki oko kosa, nije isti radijus, ali to je smesno, uglovi gde se kace ramena su potpuno isti... idemo dalje...

                                _

                                pitanje:

                                kako je najbolje odraditi prednje krilo tacnije prepeglati rub? prakticno izvuci unutrasnji deo i prosiriti za toliko koliko je unutra? jel postoji masina za takve stvari ili samo cekic?

                                Comment

                                Working...
                                X