Naftarica od četiri takta i četiri cilindra, četiri (i još nešto preko) metra lima, proizvedena 2009. godine, prva registracija pre nekih mesec dana. 126kW, 400 Nm, 2500 ccm. Srednji nivo opreme, ima 3 reda sedišta, koja se vrlo lepo mogu spakovati ili izvaditi. Od dodatno naručene opreme tu su njkv kuka (najvažniji deo opreme!) i zadnji parking senzori.
Posle prvih 1700 km utisci su sledeći:
1. IMA mesta za putnike (prioritet!), a i za prtljag.
2. Buka pri vožnji od 130km/h na autoputu je niža mog očekivanja.
3. Upravljivost u gradskim uslovima vožnje je vrlo dobra, automatski menjač dosta olakšava.
4. U gradskoj vožnji popije 15 litara na 100km, na otvorenom nešto malo ispod 11.
5. Preglednost vrlo dobra, ali je kvari širok stub između prednjih i zadnjih vrata, retrovizori odlični uz kutijasti oblik vozila doprinose lakšoj vožnji/parkiranju i proceni sopstvene pozicije.



Posle prvih 1700 km utisci su sledeći:
1. IMA mesta za putnike (prioritet!), a i za prtljag.
2. Buka pri vožnji od 130km/h na autoputu je niža mog očekivanja.
3. Upravljivost u gradskim uslovima vožnje je vrlo dobra, automatski menjač dosta olakšava.
4. U gradskoj vožnji popije 15 litara na 100km, na otvorenom nešto malo ispod 11.
5. Preglednost vrlo dobra, ali je kvari širok stub između prednjih i zadnjih vrata, retrovizori odlični uz kutijasti oblik vozila doprinose lakšoj vožnji/parkiranju i proceni sopstvene pozicije.




Comment