Saabo-Escort

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    Danas sam honovao cilindre sa specijalnim alatom za to
    Ako nekog zanima kakav je alat evo slike honerice za honovanje:
    (vezano je zicom, da se lakse odlaze) inace ima stelujuci mehanizam za jacinu pritiskanja tih krakova uz cilindar.



    Ima tri kraka, ko sto se vidi, na svakom kraku uzduzno se nalazi ko neka fina turpija, smirgla il sta vec, koja pravi brazde na cilindrima, da bi se na njima zadrzavalo ulje, da ne bi prerano skliznulo. Montira se na busilicu i kad se honuje treba ici gore dole, tj. kuda ide klip i uz tu operaciju obavezno prskati uljem.
    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      Fino izgleda, nisam znao da to postoji u verziji za rucnu busilicu. A jesi prethodno obradjivao cilindre na nad-meru ili si ga honovao cisto onako, da malo poravnas stubline?

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        Pa stubline su mi bile ko ogledalo i nisam ih dirao, vec sam ih malo takoreci zabrazdio... rekli ljudi da se ne sekiram zbog toga i ja honovao, oseti se pod noktom i nije strasno... bolje da ostane ulje nego da sklizne i da se brze potrose karike, a onda sam opet na istom
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          U kratkim crtama... Valjda se necete smoriti citajuci ovo... al ne skodi... mozda nekome i pomogne...

          Davno me nije bilo u mojoj temi o Fordu sa problemima s kojima se borim U medjuvremenu sam zamenio jedan klip koji je bio ostecen i pucala mi je karika, te sam imao slabu kompresiju na 4 cilindru te mi je usis bio pun ulja... No sredio sam to, honovao cilindre ubacio nove karike, spakovao motor i poceo da se vozikam...

          E, sad problem koji me muci verovatno otkad sam ugradio autogas u njega... cca pre 2 godine... da skratim pricu, busili mi karburator, odvalili mi jednu stranu na karburatoru, te sam izgubio karburator i morao sam da stavim drugi, od stojadina, dvogrli. Pri montazi autogasa kad su mi busili u gepeku rupe koje ce se koristiti za punjenje i odvod gasa... slomili su mi (to sam primetio tek pre mesec dana) neku cevku koja se nalazi na necemu (ne znam kako se zove, a sluzi za odusak i izgleda kao burence precnika 3cm visine oko 8 cm).

          Znaci do tog burenceta iz rezervoara dolazi crevo za odusak, ulazi u njega i iz njega izlazi cevka u nesto (ta cevka mi je slomljena i ne mogu je zalepiti ili nesto slicno)... ko cep od piva, samo zatvorene konstrukcije i iz njega ide crevo u zadnju gredu... tj. nastavak oduska i to je to...

          Moj problem je sto mi se povratno crevo za gorivo stalno zapusuje, tj. gorivo koje treba da ide kroz njega ne moze da prodje i prelije mi karburator cim dobije malo vise gasa... Kad stavim povratno crevo u flasu sve radi super!!! Cistio sam rezervoar, creva su prohodna, sve je standardno (sem karburatora i sem onog burenceta)...

          Pitanje> Sta to burence treba da radi??? Da vuce vazduh iz rezervoara il? Imam neki pritisak u rezervoaru koji mi ne da da gorivo dolazi u rezervoar putem povratnog creva... HELP ME!!!

          Mislim strasno... evo vec se godinu dana patim i to sam skontao, jer sam imao karburator od Yuga koji nije imao povratno crevo i savrseno mi je radio, al jako slabo mi je isao auto...

          Naravoucenije> Pazite gde ugradjujete gas u auto!!!

          Nemojte u Kuli ugradjivati gas

          Al sam ga srocio, svaka mi cast huh...
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            Skini cep sa rezervoara, pa vidi kako se ponasa karburator tj povratni vod, a ako je sve u redu samo probusi cep par puta i eto resenja. Najbolje je najjednostavnije.

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              Jednom sam probao da skinem cep, al je opet bilo isto moracu ponovo da probam... jel ima ko jos neku ideju... Naci cu valjda ono burence, ako je u tome problem, samo ne znam sta ono radi na tom mestu
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                Nemojte stavljati dvogrle weber karburatore od stojadina na forda
                Stavio sam drugi karburator i nemam vise problem te prirode
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • @lix
                  CBC Senator XXL
                  • 17.12.2004
                  • 875
                  • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                  Vazi, necemo vise
                  Što više za što manje

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    Sta je bio problem? i sta ti je sada na autu?

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      Prelivao mi karburator, nije mogao da proturi kroz povratno crevo gorivo i gurao u karburator... sad imam neki drugi karburator i ne rade mi neki cilindri, danas idem da kupim bas za forda karburator konacno
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • b12cky
                        CBC Početnik
                        • 15.08.2005
                        • 9
                        • Backa Palanka

                        Hteo sam da uradim sa instrument tablom tako nesto, da je ofarbam u crveno. Interesuje me gde si to uradio, koliko kosta i sl.
                        Hvala unapred. Inace Escort mi se bas svidja.

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          Huh... smetace ti crvena boja zbog odsjaja od sunca i svetlosti uvece..., a inace drugar mi je radio...tako da ne znam kolko kosta
                          Samo treba tabla dobro da se ocisti od masnoce i onih sprejeva za spricanje table da dobiju sjaj i te fore, jel masnoca ulazi u te pore i posle kad se farba dize boju... samo treba dobro ocistiti i staviti podlogu za plastiku i to je to... isto se farba kao i sve ostalo, sa istom bojom...
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            Originally posted by b12cky
                            Inace Escort mi se bas svidja.
                            Hoces mozda da ga kupis
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • b12cky
                              CBC Početnik
                              • 15.08.2005
                              • 9
                              • Backa Palanka

                              Pa jos da je love...

                              Comment

                              • Saabo
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1724
                                • Vrbas
                                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                                Pa, zar je puno 1500 evra... sad sam kupio i karburator i radi savrseno
                                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                                Comment

                                Working...
                                X