Saabo-Escort

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nole
    CBC Senator
    • 02.10.2004
    • 231
    • Igalo

    #31
    Moze sto da ne. Ja sam gledao sa 8 motora pa kad to pocne da gori a cesto i eksplodira .... Samo ih treba "sinhronizovati"

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Hehe.. malo tesko spakovati na mali prostor inace, moze
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #33
        Bas smo offtopicari
        Al evo da prekinem seriju
        KONACNO OFARBAN
        Slike stizu kasnije...
        Prvi komentari od drugara da je bolje ofarbao nego prosli put (nisam ga jos video)
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Sad je vec : KASNIJE Gde su
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            #35
            Evo, evo... Izvinjavam se na losem kvalitetu fotografisanja (sliko sa blicem, a nije trebalo ) A i zbog ogranicenog prostora nisam mogao da uhvatim onako celog Al evo ono sto sam nacinio
            Ima ih 3 Druga je bez blica i super je ispala





            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #36
              Cena?

              Cemo da pravimo bizmis sad ili? Ha
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #37
                Trazicu 2300, pa ko oce oce, ko nece ne mora Ide i muzika, alu felne (195/50/15), presvlake za sedista volan, rucica menjaca, motor 1.4 hihihi i dve bele strafte koje sutra dodaje skroz dole. Jedna deblja, jedna tanja. Deblja ide skroz dole, a tanja iznad. Mislim zajedno idu bele linije, sa razmakom od 3-3.5 cm, tanka ce biti 5 cm, a debela oko 10 cm
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • Sasha
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 4126
                  • Novi Sad

                  #38
                  Koliko te je kostalo farbanje,koju si farbu koristio?
                  www.arcs.org.rs/forum

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #39
                    Nista me nije kostalo
                    Farba HELIOS (grcka) akrilna crvena (mitsubishi monza).
                    E sad posto nije ceo farban recicu podatke za prvo farbanje>
                    4 seta boje Zbog farbanja branika, instrument table, svih plastika iznutra, spojlera,... Toliko boje je potroseno zbog podloge (za*ebo se uzeo je tamnu podlogu) i zbog toga sto crvena jako tesko pokriva.
                    Da napomenem da sve osnovne boje jako tesko pokrivaju.
                    Haubu je npr. prelazio 7 puta (proslu haubu), al farbao je zimi, sneg je padao napolju A unutra kalorifer i bilo je pretoplo pa mu se farba brzo susila (bojao se da mu ne procuri negde)...
                    Cena boje za set je 30 evra, inace je boja extra
                    E sad gitova i tih stvari ne znam tacno, jel je uzimao i podlogu za branike, pa poliester da lepi branik, pa...stvarno ne znam
                    Kad sam prvi put radio uzimao sam i blatobrane i rubove, sajtne... Blatobran mi je bio oko 1600 dinara, a rub 800. Sajtne (trepne) su bile oko 900 dinara, tabla lima (1.2 il 1.0 mm debljine)oko 1000 dinara.
                    Sve ukupno nije bilo vise od 300 evra (bez ruku)
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #40
                      Originally posted by Saabo
                      Ide i muzika, alu felne (195/50/15), presvlake za sedista,volan, rucica menjaca, motor ....
                      Uh.. Bog te , pa ti prodajes CEO auto
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Sasha
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 4126
                        • Novi Sad

                        #41
                        www.arcs.org.rs/forum

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          #42
                          Originally posted by BOOST
                          Uh.. Bog te , pa ti prodajes CEO auto
                          Ma ne! Zmigavce ne prodajem
                          Mada sam razmisljao da uzmem providno staklo za zmigavce, al ne prodajem, pa...
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • vujke
                            Admin
                            • 29.09.2004
                            • 1673
                            • Mladenovac
                            • Daewoo Lanos 1.5SX

                            #43
                            while(!asleep()) {sheep++;}

                            Comment

                            • Saabo
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1724
                              • Vrbas
                              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                              #44
                              Iskrsao jedan problem sa usisnom granom, usled ?delovanja? otkinuto mi je crevo za vodu koje ulazi u usisnu granu , zajedno sa srafom koji se u istu uvrce... sraf je inace aluminijumski... pa trebalo bi da nosim kod strugara da mi to sredi...
                              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                Problem? Nja.. izazov?
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X