Saabo-Escort

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saabo
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1724
    • Vrbas
    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

    #61
    Agonija se nastavlja... evo slike

    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      #62
      Problemi sa motorom?
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #63
        Sa menjacem i zamajcem... izgleda da mi grebe zamajac o menjac (bio je varen), a i nece nesto da upali
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          #64
          bas te hoce....
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • Ivvan
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1574
            • Nis
            • SAAB 9000

            #65
            E Saabo da ne moras da ga prodas ja bi ga na tvom mestu gurnuo u dunav

            Pozdrav

            P.S. lepo si ga ofarbao ,lepsi je nego sto je bio i zasto si kontra montirao tockove
            Turbos make torque,and torque makes fun

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #66
              Pa tockovi su samo nabrzinu namontirani da bi mogao da se gura po garazi da nesmeta stalno na jednom mestu.. to je nekako sudbina Fordova iz tih godina (Saabo, nepucaj, zezam se bre, ma cujes , samo se salim )

              A sto se tice Dunava, mislim da nece moci, ko ce da ga gura 40Km ? Znam sigurno da Saabo nece, ali ako se pojavi neki dobrovoljac, mislim da ce mu Saabo izaci u suret i dati mu da to odradi pod uslovom da uzme autorska prava na film koji bi tada snimio

              Sta je bilo vareno, menjac? ili zamajac (moram da pitam jer me nebi cudilo da je nekome i to palo napamet
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #67
                Saabo, treba li ti pomoc , ja da kazem a ti da nateras nekoga da radi dzabe

                Vidim ja da se tu samo zezate na amaterskom nivou, nije mi jasno samo jedno: Zasto nisu motor i menjac uklopljeni van auta i tako upalili motor, mislim za test, nikad neubacujem motor dok ga ne provrtim bez svecica na anlaseru jedno 10ak minuta u vise etapa. I tek kad ga upalim na stolu, onda ide unutra
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #68
                  Originally posted by Ivvan
                  E Saabo da ne moras da ga prodas ja bi ga na tvom mestu gurnuo u dunav

                  Pozdrav

                  P.S. lepo si ga ofarbao ,lepsi je nego sto je bio i zasto si kontra montirao tockove
                  Kontra??? hmm.. pa nisu kontra
                  Poz
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #69
                    Originally posted by BOOST
                    Pa tockovi su samo nabrzinu namontirani da bi mogao da se gura po garazi da nesmeta stalno na jednom mestu.. to je nekako sudbina Fordova iz tih godina (Saabo, nepucaj, zezam se bre, ma cujes , samo se salim )

                    A sto se tice Dunava, mislim da nece moci, ko ce da ga gura 40Km ? Znam sigurno da Saabo nece, ali ako se pojavi neki dobrovoljac, mislim da ce mu Saabo izaci u suret i dati mu da to odradi pod uslovom da uzme autorska prava na film koji bi tada snimio
                    e jes ga nafilovo svaka cast

                    Originally posted by BOOST
                    Sta je bilo vareno, menjac? ili zamajac (moram da pitam jer me nebi cudilo da je nekome i to palo napamet
                    Mislis Ma ostrugace zamajac menjac kad upali nije puno al se cuje...
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #70
                      Originally posted by BOOST
                      Saabo, treba li ti pomoc , ja da kazem a ti da nateras nekoga da radi dzabe
                      Vidim ja da se tu samo zezate na amaterskom nivou
                      Cu amaterski Ne da je amaterski vec... ultra turbo amaterski... tako je kad neces da das ni dinar vise iz principa

                      Originally posted by BOOST
                      nije mi jasno samo jedno: Zasto nisu motor i menjac uklopljeni van auta i tako upalili motor, mislim za test, nikad neubacujem motor dok ga ne provrtim bez svecica na anlaseru jedno 10ak minuta u vise etapa. I tek kad ga upalim na stolu, onda ide unutra
                      Nije mi padalo na pamet da ga probam upaliti van kola. Ti barem imas sto i neke drzace, no ja za tako nesto nemam uslova (ja nemam garazu, a sve ostalo je ... ne zavisi od mene).
                      Motor je i bio sklopljen napolju, al sa neispravnim menjacem (otkud sam znao da je neispravan ) I takav je usao unutra, i onda smo skinuli menjac i zavarili onaj stari, al... no to nije problem. Problem je sto i karburator nije ispravan i ko zna sta jos!
                      Sve to ne bi bio problem da sam dao 200-300 evra i resio stvar, al bez para ide ko uz ...
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #71
                        Hm.. sve to nebi trebalo da NISI davao auto
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          #72

                          A sve bi bilo drugacije da je kupljen stranac u voznom stanju
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • Ivvan
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1574
                            • Nis
                            • SAAB 9000

                            #73
                            Originally posted by BOOST
                            Pa tockovi su samo nabrzinu namontirani da bi mogao da se gura po garazi da nesmeta stalno na jednom mestu.. to je nekako sudbina Fordova iz tih godina (Saabo, nepucaj, zezam se bre, ma cujes , samo se salim )

                            A sto se tice Dunava, mislim da nece moci, ko ce da ga gura 40Km ? Znam sigurno da Saabo nece, ali ako se pojavi neki dobrovoljac, mislim da ce mu Saabo izaci u suret i dati mu da to odradi pod uslovom da uzme autorska prava na film koji bi tada snimio

                            Sta je bilo vareno, menjac? ili zamajac (moram da pitam jer me nebi cudilo da je nekome i to palo napamet
                            sta je to 40km, a merak ionako nema cenu
                            Turbos make torque,and torque makes fun

                            Comment

                            • Ivvan
                              Moderator
                              • 29.09.2004
                              • 1574
                              • Nis
                              • SAAB 9000

                              #74
                              Originally posted by Saabo
                              Kontra??? hmm.. pa nisu kontra
                              Poz
                              Kako nije kontra kad ti je smer rotiranja gazeceg sloja gume okrenut u nazad

                              Pozdrav
                              Turbos make torque,and torque makes fun

                              Comment

                              • Saabo
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1724
                                • Vrbas
                                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                                #75
                                A, bas sam tu potrafio da slikam jedna mi je kontra okrenuta guma... izgleda ta
                                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                                Comment

                                Working...
                                X