Pozdrav svima!evo doslo vreme da kupim svoj prvi auto,ko posecuje ZFC forum zna da se radi o yugu koji je vozio Pitatore,spreman kod "Bumbara" na Avali.
Ono sto ja znam o njemu je ono sto sam citao i sto cu kopirati ovde
Motor je sklapan iz vise navrata i za raznih strana , uglavnom, najgrublje, radi se o sledecem:
- blok je Uno Turbo, cini mi se '87. godiste
- glava 1.4, obradjivana kod Cubija u NS
- karburator dvogrli 34/34, ako me secanje ne vara Sale rece da je sa Alfe 33, i home made otvoren filter vazduha
- menjac 13/53, sa 5. brzinom
- bregasta je neka jako misteriozna, mere, uglovi i ostalo poznato samo Bumbaru (tvrd orah, samo znam da je nesto doradjivao u Italiji i to je sve)
- grana 4-2-1, izbacen srednji lonac, cevka fi 45 do zadnjeg, nisam siguran koji je u pitanju
Recimo da je to ono sto moze da se provali, ali sve mere glave, kanala, kao i jos gomilu sitnica poput karika, klipova, klipnjaca (pominju se neke kovane, radilice (zapremina bliza 1.4 nego 1.3), ventila, opruga ventila, dihtunga (neki ultra tanki), setupa bregaste, paljenja, itd. zna samo Bumbar.
A sad malo o trapu i kocnicama. okvirno znam da se radi o nekom ocerupanom malom N-u.
- sva 4 tvrdo punjena amortizera
- prednji by Milos Trovac, pristinci sa stelujucim platformama, Eibach fancy ljubicaste opruge
- zadnji (zaboravih sta i kako, valjda gr.A) by Bobo SD
- gibanj custom, skoro ravan, 2 lista, teretni program
Od ostalog, znaci:
- zatamnjena stakla
- DTM brisac
- clear glass farovi i releji sa Osram 90/100 sijalicama
- vrata NT
- svi migavci i stopovi beli, crvene sijalice pozadi (pitaj boga kako opet doci do njih)
- sve bravice izbacene, ostavljene samo kvake na vratima
- kadice Opel GSI
- volan Fiat 127 sport
- obrtomer i crveno osvetljenje cajgera
- alarm i centralna brava
- kocnice prednje NT, plocice Lucas TRW
Auto ima jos i Pierburg pumpu za benzin, koja se nazalost ne koristi jer je karburator izbusen za gas, na koji se jedino i vozi. Potrosnja je negde oko 11l, vec pomenutog, plina, pri kombinovanoj voznji. Max brzinu nisam merio, ali po njegovom cajgeru kazaljka ode dosta ispod 180, u onaj pokazivac temp. motora. Ne znam koliko laze, ali znam da motor vrti i 9000+ rpm
Evo i slika


Ono sto ja znam o njemu je ono sto sam citao i sto cu kopirati ovde
Motor je sklapan iz vise navrata i za raznih strana , uglavnom, najgrublje, radi se o sledecem:
- blok je Uno Turbo, cini mi se '87. godiste
- glava 1.4, obradjivana kod Cubija u NS
- karburator dvogrli 34/34, ako me secanje ne vara Sale rece da je sa Alfe 33, i home made otvoren filter vazduha
- menjac 13/53, sa 5. brzinom
- bregasta je neka jako misteriozna, mere, uglovi i ostalo poznato samo Bumbaru (tvrd orah, samo znam da je nesto doradjivao u Italiji i to je sve)
- grana 4-2-1, izbacen srednji lonac, cevka fi 45 do zadnjeg, nisam siguran koji je u pitanju
Recimo da je to ono sto moze da se provali, ali sve mere glave, kanala, kao i jos gomilu sitnica poput karika, klipova, klipnjaca (pominju se neke kovane, radilice (zapremina bliza 1.4 nego 1.3), ventila, opruga ventila, dihtunga (neki ultra tanki), setupa bregaste, paljenja, itd. zna samo Bumbar.
A sad malo o trapu i kocnicama. okvirno znam da se radi o nekom ocerupanom malom N-u.
- sva 4 tvrdo punjena amortizera
- prednji by Milos Trovac, pristinci sa stelujucim platformama, Eibach fancy ljubicaste opruge
- zadnji (zaboravih sta i kako, valjda gr.A) by Bobo SD
- gibanj custom, skoro ravan, 2 lista, teretni program
Od ostalog, znaci:
- zatamnjena stakla
- DTM brisac
- clear glass farovi i releji sa Osram 90/100 sijalicama
- vrata NT
- svi migavci i stopovi beli, crvene sijalice pozadi (pitaj boga kako opet doci do njih)
- sve bravice izbacene, ostavljene samo kvake na vratima
- kadice Opel GSI
- volan Fiat 127 sport
- obrtomer i crveno osvetljenje cajgera
- alarm i centralna brava
- kocnice prednje NT, plocice Lucas TRW
Auto ima jos i Pierburg pumpu za benzin, koja se nazalost ne koristi jer je karburator izbusen za gas, na koji se jedino i vozi. Potrosnja je negde oko 11l, vec pomenutog, plina, pri kombinovanoj voznji. Max brzinu nisam merio, ali po njegovom cajgeru kazaljka ode dosta ispod 180, u onaj pokazivac temp. motora. Ne znam koliko laze, ali znam da motor vrti i 9000+ rpm
Evo i slika



Comment