M5 1999.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AreOut
    CBC Senator XXL
    • 22.07.2006
    • 590
    • Zabjelo

    M5 1999.

    Presao 95kkm, perfektno ocuvan, prije 2 dana uvezen iz Italije Od opreme bas sve osim sibera(ne vidim mu svrhu pored automatske klime) i grijanja volana (ni tome, jer ovdje jako rijetko temp. ide ispod 0). Znaci TV navigacija dupla stakla elektricno sklapanje retrovizora PDC wooferi fabricki pregrada za skije itd. itd.

    Auto ide fenomenalno i iznenanudjujuce je udoban (sto moze lako da dovede u nevolju..sa M3kom sam vrlo osjecao put i brzinu a sa ovim suprotno). Na 170-180 sestom se bukvalno moze cuti musica unutra(dupla stakla su cudo). Lezanje je obzirom na udobnost izuzetno mada mi se volan ne svidja (dok se ne prebaci u sport mod, mada ni onda mi to nije bas to). Gas elektronski kontrolisan isto ne volEm(opet je nesto ostriji u sport modu), M3 je momentalno primao gas Ali cu se navici, ipak je ovo vise udobna limuzina nego jurilica. Gume pali i prvom i drugom zato je tu DSC da ih sacuva (par zadnjih kosta oko 700 evra..). Auto fabricki trosi ulje (od pola do 2 litra na 1000 km) ali eto onda makar ne mora da se mijenja posto se stalno dosipa, samo filter

    Restajling model (od 2001.) ljepse izgleda ali mi se nesto ne daje 1000 eura za promjenu svjetlosnih grupa, to bi bas bio hir Kad slupam ove pa cu onda





















    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c
  • vlada08
    CBC Senator XXL
    • 22.07.2008
    • 306
    • smed.palanka

    #2
    Re: M5 1999.

    , opaka makina

    Comment

    • Bojan1212
      CBC Senator XXL
      • 15.07.2008
      • 468
      • Zemun
      • Honda Accord

      #3
      Re: M5 1999.

      Zlo, al je dobar. Svaka cast na izboru
      Po meni jedan od top5 auta
      Kojeg si M3 imao kad ga uporedjujes?

      Comment

      • AreOut
        CBC Senator XXL
        • 22.07.2006
        • 590
        • Zabjelo

        #4
        Re: M5 1999.

        E36cu, E46 je kultivisaniji. Sve u svemu razlika je i u nacinu voznje, ovaj uopste ne mora da se salta nanize pri preticanjima jer i sestom kuca u sic...V8 je cudo.
        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Re: M5 1999.

          Cao

          Moj tekst ce biti malo drugaciji od ostalih.
          Taman tu negde gde si sa kilometrima pocinju i glavobolje sa Vanosom.
          No, posto je auto vec 11 godina iskrslo je puno resenja u medjuvremenu.
          Preporuka, da te nebude muka: Poskidaj "poklopce" sa vanosa, posebno na izduvnoj strani i prelemi konekcije solenoida. Naime, toplija bregasta i lemovi se suse a 11 godina je ipak 11 godina.
          Naime, V8 vesto prikrije da je cela jedna grupa bez kontrole a steta u medjuvremenu raste.

          Od ostalih iz prakse meni znanih problema je i LMM (AMM), iz nekog razloga specificno levi (Banka2).
          Raskaci akumulator (vidi prvo da znas eventualno sve kodove koji bi mogli zatrebati) i prodji kroz ceo auto po svim konektorima sa 5-56 sprejom.

          Pozz
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • AreOut
            CBC Senator XXL
            • 22.07.2006
            • 590
            • Zabjelo

            #6
            Re: M5 1999.

            Hvala na savjetu, nisam bas siguran da cu da lemim po njemu jos uvijek a motor radi kao sat i VANOS se ne cuje (obicno ti problemi vrlo brzo nastanu a ne nakon 100K). Mislio sam da uzmem ovaj O-Ring upgrade kit ali su mi neki drugi vlasnici rekli da nema potrebe to da diram ako sve radi OK..sve u svemu cirka 100 eura nije neka velika investicija da me ne boli glava.

            http://www.drvanos.com/index.php?option ... 4&Itemid=5

            Ne bih dirao te senzore a pretpostavljam da bi komp. dao neku gresku ako odu, mozda ih procackam kad maknem katalizator (onda cu vjerovatno morati da stavim i neki O2 emulator da mi ne bi prikazivao gresku). Nije losa ideja za konektore ali mozda je bolje da se time pozabavi elektricar, nisam ja toliko vican sa strujom (ja samo ono sto moze ).
            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Re: M5 1999.

              OK.. svatam, nema navike za preventivnim kontrolama tipa prosirenog servisa na nivou zapada.
              BTW: kad otpusti lem na solenoidu za ispust ulja na izduvnoj bregastoj, nema tikanja i klaktanja, ECU izkompenzuje i sakrije gresku vesto. I naravno da suvi lem ima veze sa kilometrima, vanos nije samo skalamerija od metala ima i navodjenje koje je najmanje toliko vazno kao i sama mehanika.

              No, vidim da si upoznat i da ti netrebaju saveti.

              O&O
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • AreOut
                CBC Senator XXL
                • 22.07.2006
                • 590
                • Zabjelo

                #8
                Re: M5 1999.

                Nema navike..auto je na istom tom zapadu mazen i pazen i drzan pod ciradom, a ovo su mi upravo zapadnjaci i rekli koji M5 isto tako maze i paze.

                Ne vidim zasto se ljutis kad sam ti fino zahvalio na savjetima od kojih cu neke i iskoristiti, samo ne zelim lokalnim kvazimajstorima da dam da mi prckaju po VANOSu a ja nisam dovoljno strucan za to.
                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Re: M5 1999.

                  Pa neljutim se vec nemam sta da dodam, sto sam imao da kazem iz iskustva to sam rekao.
                  Od 4 komada koja su prodefilovala kroz radionice u mojoj blizini od januara ove godine do sada intervenisao sam na sva 4.
                  Bilo bi dobro da nastavis naviku mazenja i pazenja, ako nemas majstore u okolini kojima smes da ga poveris, sednes i naucis

                  Eto, da nabacim smajlija da svatis da se neljutim
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • AreOut
                    CBC Senator XXL
                    • 22.07.2006
                    • 590
                    • Zabjelo

                    #10
                    Re: M5 1999.

                    Ma oke rado bih ovo prepustio tebi posto vidim da znas o cemu pricas samo mi taj Gislaved malo daleko
                    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      Re: M5 1999.

                      Ako sracunas potencijalnu stetu i cenu njene ispravk e, mozda izgleda i blizu....
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • AreOut
                        CBC Senator XXL
                        • 22.07.2006
                        • 590
                        • Zabjelo

                        #12
                        Re: M5 1999.

                        i malo zvuka..(fabrikana izduv)

                        http://www.youtube.com/watch?v=tPLLm5Dt ... r_embedded
                        http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                        Comment

                        • ECO TEC
                          CBC Član
                          • 17.12.2008
                          • 26
                          • Lesak-Kosovo

                          #13
                          Re: M5 1999.

                          Vrhunski auto, pravi Bavarac, E39 je vrhunski kvalitetno napravjen auto i nemas brige nemoze se ta masina lako ubiti.

                          Comment

                          • eto tako
                            CBC Član
                            • 05.11.2008
                            • 66
                            • Montenegro-Podgorica

                            #14
                            Re: M5 1999.

                            Vidjeh prije neku noc kod ''Palade'' klizanje ... skacu ribe za tobom , prskaju te nekom sapunicom , vriste ... Jedna dodaje '' je li bio 3le sa njim'' ... druga je shinu laktom kad cu to ime ... a ja i moja mala ujedinjenim snagama okrenusmo kljuc u megana dci ( gasim ga na semafore) i krenusmo lagano da ne gledamo horor ... samo cu reci da je u pogresne ruke taj lijepi auto
                            ''Sve se vraca sve se placa''

                            Comment

                            • AreOut
                              CBC Senator XXL
                              • 22.07.2006
                              • 590
                              • Zabjelo

                              #15
                              Re: M5 1999.

                              ja to slučajno
                              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                              Comment

                              Working...
                              X