Presao 95kkm, perfektno ocuvan, prije 2 dana uvezen iz Italije
Od opreme bas sve osim sibera(ne vidim mu svrhu pored automatske klime) i grijanja volana (ni tome, jer ovdje jako rijetko temp. ide ispod 0). Znaci TV navigacija dupla stakla elektricno sklapanje retrovizora PDC wooferi fabricki pregrada za skije itd. itd.
Auto ide fenomenalno i iznenanudjujuce je udoban (sto moze lako da dovede u nevolju..sa M3kom sam vrlo osjecao put i brzinu a sa ovim suprotno). Na 170-180 sestom se bukvalno moze cuti musica unutra(dupla stakla su cudo). Lezanje je obzirom na udobnost izuzetno mada mi se volan ne svidja (dok se ne prebaci u sport mod, mada ni onda mi to nije bas to). Gas elektronski kontrolisan isto ne volEm(opet je nesto ostriji u sport modu), M3 je momentalno primao gas
Ali cu se navici, ipak je ovo vise udobna limuzina nego jurilica. Gume pali i prvom i drugom zato je tu DSC da ih sacuva (par zadnjih kosta oko 700 evra..). Auto fabricki trosi ulje (od pola do 2 litra na 1000 km) ali eto onda makar ne mora da se mijenja posto se stalno dosipa, samo filter 
Restajling model (od 2001.) ljepse izgleda ali mi se nesto ne daje 1000 eura za promjenu svjetlosnih grupa, to bi bas bio hir
Kad slupam ove pa cu onda 











Auto ide fenomenalno i iznenanudjujuce je udoban (sto moze lako da dovede u nevolju..sa M3kom sam vrlo osjecao put i brzinu a sa ovim suprotno). Na 170-180 sestom se bukvalno moze cuti musica unutra(dupla stakla su cudo). Lezanje je obzirom na udobnost izuzetno mada mi se volan ne svidja (dok se ne prebaci u sport mod, mada ni onda mi to nije bas to). Gas elektronski kontrolisan isto ne volEm(opet je nesto ostriji u sport modu), M3 je momentalno primao gas


Restajling model (od 2001.) ljepse izgleda ali mi se nesto ne daje 1000 eura za promjenu svjetlosnih grupa, to bi bas bio hir













Comment