Re: NISSAN PRIMERA WP11-144
Najzad se vratih sa mora
Sa plinom tezina auta je 1460kg. Potrosnja gasa je na putu do Grcke i nazad bila oko 9.5l. U kolima 3 odrasle osobe i klinac od 2 god + sve sto mozete da pnesete na odmor
na auto putu vozen 140 ostatak po ogranicenju. Ovom potorosnjom sam izuzetno zadovoljan posto je Almera u istim uslovima trosila isto.
U gradskoj voznji je potrosnja oko 11 - 12 l . Posto svaki dan od kuce do posla i nazad predjem oko 50 km, cesto imam da kontrolisem ovaj podatak.
Inace utisci sa duzeg putovanja su extra. Auto je prilicno prostran i udoban. Sedista su odlicna, jedina zamerka je sto ne moze da se podesava nagib naslona za glavu.
Posle duze nocne voznje shvatio sam da su tek fabricki xenoni prava stvar. Na Almeri sam imao WellDone H4-BiXenon koji je radio dobro, ali fabrikana je jos bolja.
Najzad se vratih sa mora

Sa plinom tezina auta je 1460kg. Potrosnja gasa je na putu do Grcke i nazad bila oko 9.5l. U kolima 3 odrasle osobe i klinac od 2 god + sve sto mozete da pnesete na odmor

na auto putu vozen 140 ostatak po ogranicenju. Ovom potorosnjom sam izuzetno zadovoljan posto je Almera u istim uslovima trosila isto.
U gradskoj voznji je potrosnja oko 11 - 12 l . Posto svaki dan od kuce do posla i nazad predjem oko 50 km, cesto imam da kontrolisem ovaj podatak.
Inace utisci sa duzeg putovanja su extra. Auto je prilicno prostran i udoban. Sedista su odlicna, jedina zamerka je sto ne moze da se podesava nagib naslona za glavu.
Posle duze nocne voznje shvatio sam da su tek fabricki xenoni prava stvar. Na Almeri sam imao WellDone H4-BiXenon koji je radio dobro, ali fabrikana je jos bolja.
Comment