Od petka sam i definitivno konvertovan sa LPG-a na Diesel
Postao sam ponosni vlasnik auta spravljenog u ovom milenijumu
:
Nissan Primera SW 2.0td i 66kW odnosno 90 konja metalik plave boje, 2001. godiste. A oprema je GLX cini mi se.
Ako iz Italije umeju doci lepi primerci automobila onda je to ovaj auto.
U zadnjih par meseci sam gledao bas dosta oglasa, sredjivao finansijsku konstrukciju... obilazio placeve... i eto desilo se.
Iako mi ni na kraj pameti nije bilo da pazarim karavana a ni diesela i jos manje tu kubikazu, ipak se sve okrenulo za 180 stepeni
Moze se reci da je Primera kupila mene cim me je videla
, jednostavno je bacila sve moje "principe" na pod i rekla nece moci
Salim se malo, auto je u vise nego korektnom stanju, spolja pokoja manja ogrebotina cisto da se zna da je vozena.
Enterijer je za moje pojmove odlicno ocuvan:
izuzetno kvalitetna sedista dovoljno udobna, podesavanje polozaja i visine i ko zna cega jos jer se bojim da su Japiji jos negde sakrili poneki tockic ili dugme
Kozni volan sa komandama za muziku, takodje pun pogodan. Mozda i najkvalitetniji deo enterijera, ako se i moze nazvati tako. (U daljem tekstu cu umesto "odlicno ocuvan" navoditi zvezdice ***-odlicno , **-vrlo dobro, *-OK)
komandna tabla jednostavna, dopadljiva i pregledna ***
Ostatak "kokpita" takodje ***
Nissanov AM\FM radio ** , za trecu zvezdicu se moram potruditi u evricima (cd- charger)
Klima automatska, ***
Vrata robusna, izuzetno lepo "dimenzionisana" i osim voznje u slobodno vreme ulazim i izlazim iz auta
, naravno Japanci imaju dugmica na bacanje pa su tu i podizaci za sva 4 prozora.
Oko menjaca uradjeno... valjda se to kaze mahagoni *** - najaci detalj vizuelno, dok je naslon za ruku * - znaci funkcionalan, hvala i za toliko.
Zadnja sedista necu komentarisati jer tamo i necu sedeti (ni pijan... ma ako treba ne pijem vise).
I da zavrsimo sa unutrasnjim prostorom, mesta ima i
j i napred i pozadi, stvarno se covek oseca prijatno. A prtljaznik kada sam prvi put video uplasio sam se i pomislio boze ocu li ikada nauciti ovo cudo da vozim. Ako su ljudi sa ladama vukli materijal i pravili kuce, sta li se sa Nissanom tek moze
Spoljasnjost, po meni sasvim dopadljiva linija auta, znaci nista "ekscentricno", prednja maska *** pogotovo mi se farovi svidjaju.
Za ono sokocalo ispod haube nemam prava a ni znanja puno da filozofiram, osim utiska da majstori imaju sasvim OK manevarskog prostora i da ne moraju "cupati" motor napolje za svaku sitnicu za razliku od nekih gradskih zujalica (naravno to se i ne moze porediti, ali da stvara utisak to stoji)
Oho, iznenadio sam i sebe kuckanjem pa cu napraviti pauzu, a kasnije "brze" fotke bar dok se ne uhvati vremena za ozbiljniji fotosesn (bre)
i naravno poseban odeljak o utiscima u voznji.
pozz.

Postao sam ponosni vlasnik auta spravljenog u ovom milenijumu

Nissan Primera SW 2.0td i 66kW odnosno 90 konja metalik plave boje, 2001. godiste. A oprema je GLX cini mi se.
Ako iz Italije umeju doci lepi primerci automobila onda je to ovaj auto.
U zadnjih par meseci sam gledao bas dosta oglasa, sredjivao finansijsku konstrukciju... obilazio placeve... i eto desilo se.
Iako mi ni na kraj pameti nije bilo da pazarim karavana a ni diesela i jos manje tu kubikazu, ipak se sve okrenulo za 180 stepeni

Moze se reci da je Primera kupila mene cim me je videla


Salim se malo, auto je u vise nego korektnom stanju, spolja pokoja manja ogrebotina cisto da se zna da je vozena.
Enterijer je za moje pojmove odlicno ocuvan:
izuzetno kvalitetna sedista dovoljno udobna, podesavanje polozaja i visine i ko zna cega jos jer se bojim da su Japiji jos negde sakrili poneki tockic ili dugme

Kozni volan sa komandama za muziku, takodje pun pogodan. Mozda i najkvalitetniji deo enterijera, ako se i moze nazvati tako. (U daljem tekstu cu umesto "odlicno ocuvan" navoditi zvezdice ***-odlicno , **-vrlo dobro, *-OK)
komandna tabla jednostavna, dopadljiva i pregledna ***
Ostatak "kokpita" takodje ***
Nissanov AM\FM radio ** , za trecu zvezdicu se moram potruditi u evricima (cd- charger)

Klima automatska, ***
Vrata robusna, izuzetno lepo "dimenzionisana" i osim voznje u slobodno vreme ulazim i izlazim iz auta

Oko menjaca uradjeno... valjda se to kaze mahagoni *** - najaci detalj vizuelno, dok je naslon za ruku * - znaci funkcionalan, hvala i za toliko.
Zadnja sedista necu komentarisati jer tamo i necu sedeti (ni pijan... ma ako treba ne pijem vise).
I da zavrsimo sa unutrasnjim prostorom, mesta ima i


Spoljasnjost, po meni sasvim dopadljiva linija auta, znaci nista "ekscentricno", prednja maska *** pogotovo mi se farovi svidjaju.
Za ono sokocalo ispod haube nemam prava a ni znanja puno da filozofiram, osim utiska da majstori imaju sasvim OK manevarskog prostora i da ne moraju "cupati" motor napolje za svaku sitnicu za razliku od nekih gradskih zujalica (naravno to se i ne moze porediti, ali da stvara utisak to stoji)
Oho, iznenadio sam i sebe kuckanjem pa cu napraviti pauzu, a kasnije "brze" fotke bar dok se ne uhvati vremena za ozbiljniji fotosesn (bre)
i naravno poseban odeljak o utiscima u voznji.
pozz.
Comment