nindza je starosedelac
pola god za njim je dosao ovaj civic u sredini
to je burazerov 2003. civic 1.6 sport
zivahni stedljivi auto sa 110ks koji je u odnosu na stock dobio type r spojler, 16" kosei set i na kraju koni yelows set
a onda nebeskim cudom izlece auto koji jurim godinama, obzirom da je kupe premalen za moje potrebe
u brojkama i oznakama
civic aerodeck 1.8 vti
mehanika uzeta sa integre type r, tako da...
b18c4 motor sa 169ks@8000rpm
5speed + lsd
1998god sa 127 000km za neverovatnih 3k eura
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Cestitke za prinovu i ovde sky Aerodeck izgleda extra a pogon necu ni komentarisati doduse nisam ni sumnjao da ces pazariti dobar primerak Jes karavan ali moze bas lepo da se skocka .Meni je ovaj extra ...
Napisi malo o impresijama sad ga vozis vec neko vreme kako se ponasa u odnosu na limuzinu i uopste zapazanja.
eh karavanko
karavanko zeza krizu
poceo sve super, a onda najednom poceo da stuca do 2500rpm na plinu, pa sve cesce i sve izrazenije, pa i na benzinu, pa se to prosiri do 4000rpm, pa pocne da se gasi bez sanse da ponovo upali dok se ne ohladi....
sad je vec par dana u servisu
promenio svecice, razvodnik, bobinu, komutator, prelemio glavni relej, baca varnicu, baca gorivo, baca struju na dizne, ali nece da upali
ocekujem danas da ce to biti reseno
tacnije, nadam se da ce to biti reseno
inace, dok nije poceo da zeza dozivljaj je bio ovakav
ozbiljno degradiranje svih voznih performansi u odnosu na nissana
slabiji, daleko manje torka, daleko kasniji i snaga i tork, visi, mekanije trimovan, znatno manje direktan na volanu, vise se pobija kad koci, neozbiljnija vozacka pozicija.....
ali karavan sa 5 vrata, 5 sedista, daleko upotrebljiviji, laganiji za svakodnevnu upotrebu, jeftiniji i laksi za odrzavanje, manji potrosac....
a na sve to se ludacki vrti, jos bolje cuje, veoma pristojno ide i pored 1300kg zive vage i izgleda totalno nevino na putu, sto mi je neopisivo drago jer na nissana onako spoljostenog i rasirenog niko zivi nije hteo i smeo da se nakaci
sada cekamo pacijente
inace, treba snimiti razrogacene oci ljudi kada im saopstim da ima 170 konja
a onda snimiti iste te oci kada im na pitanje "a gde je turbina" kazem da je nema
na sve to iste te oci dok prate obrtomer koji na mestu gde svi ostali gadjaju blokadu, ovaj tek pocinje da divlja i zabada se daleko kasnije, negde oko 8200rpm
sve u svemu, ovih dana vozim nissan i priznajem da su sve drugo bicikli naspram njega i stvarno ce mi biti neopisivo tesko da se odvojim od njega i zalicu ga sve dok ga ne budem ponovo kupio, ali sam sad postupio razumom i kupio auto koji je daleko upotrebljiviji,svestraniji, a opet saasvim zadovoljavajuce brz
mada, morace da se skracuju prenosni odnosi, morace snaga da ide gore, morace auto u patos, ali polako, zasad imam skroz korektnu osnovu
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Hahaahaaha Sky Kralju to ja zovem dobar review koji ja volim da citam ,sve sto me zanimalo opisano u jednom postu duhovito napisanom
Pre svega iluzorno je porediti Silviju (nisam ja cerki dzabe dao to ime ) ali to i sam znas ali naravno sve ima svoje za i protiv a ti si i to objasnio.
Sto se kvara tice hmmm jbg bas mi krivo ali koliko znam upucen si prilicno u materiju i resices sigurno.
mada, morace da se skracuju prenosni odnosi, morace snaga da ide gore, morace auto u patos, ali polako, zasad imam skroz korektnu osnovu
Ha vec sam se pitao kad ces ovo poceti
Matori samo napred i obavezno izvestavaj redovno o nastalim izmenama ovo ce biti zanimljivo
ima tu jos svasta da se pise o ovom autu
sta valja, sta ne valja, ali obazirem se na B18 kao najosnovniji razlog kupovine ovog auta
inace, da doda, LSD na prednjoj osovini je genijalna stvar
ima i nissan lsd, ali se ne oseca njegovo dejstvo, za razliku od honde koja cupa volan iz ruku, a auto cupa u tesnim krivinama
a menjac mora kraci (dc2 ili ek9), jer su prenosi veoma dugacki, posebno druga brzina koja me ubija, jer potraje vecnost dok sa 30 na sat dodjes do vtec-a i do snage
sto se nissana tice, ja sam najbolje i na kozi i na dzepu upoznao sve aspekte posedovanja nekog tako retkog, besnog, tesnog i dobrog auta
i sad sa jedne strane imam sr20det, 53:47 raspored mase, dvoklipne celjusti, nisku siluetu na tvrdom vesanju, atraktivan auto, sa druge skupe delove, malo delova u kopiji, malo bilo kakvih delova, malo mesta.....
kvar je izgleda resen, idem ujutru u servis da proverim da li je sve ok
ecu je uradio jedan momak i auto je upalio
da li je sve ok ili samo upalio, znacu ujutru
Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment