FIAT 126 BIS 700 ccm
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: FIAT 126 BIS 700 ccm
HAHAHA. Meni je prvi auto bio Peglica, tj Fiat 126. Najviše sam ga voleo, aauuuuuu, pranje po 2 puta dnevno, heheh. A ovo je prvi put da vidim da peglica ima motor napred. Moja je imala kao i sve motor nazad, i čula se na kilometar, a bila je užas od auta iako je na oko bila ok. Motor se kvario na tačno 100 pređenih kilometara,a trošila je kao golf gti, hehe, iako je bila u tehnički dobrom stanju (sve na njoj menjano). Ali beše to auto mog detinjstva, neprevaziđena peglica!!!
-
-
Re: FIAT 126 BIS 700 ccm
E ova naknadna slika je totalno raspršila moje uverenje o "motoru napred". Samo mi nije jasno kako su uspeli da uguraju motor u pola motornog prostora. Ovo je ipak drugi motor sa vodenim hlađenjem i normalnom instalacijom. Moj je bio vazdušno hlađenje i dinamo umesto alternatora. A tek kad se setim prirubnica... neznam da li je na ovoj BIS varijanti to odrađeno drugačije.
Comment
-
-
Re: FIAT 126 BIS 700 ccm
Peglica se pravila i sa Visinim motorom na vodeno hladjenje, redje mnogo ili ih je bilo.
Comment
-
-
Re: FIAT 126 BIS 700 ccm
Originally posted by Dora@Migun, peglica se pravila i sa Visinim motorom na vodeno hladjenje, redje mnogo ili ih je bilo.
Comment
-
-
Re: FIAT 126 BIS 700 ccm
Originally posted by migunE ova naknadna slika je totalno raspršila moje uverenje o "motoru napred". Samo mi nije jasno kako su uspeli da uguraju motor u pola motornog prostora. Ovo je ipak drugi motor sa vodenim hlađenjem i normalnom instalacijom. Moj je bio vazdušno hlađenje i dinamo umesto alternatora. A tek kad se setim prirubnica... neznam da li je na ovoj BIS varijanti to odrađeno drugačije.
nije drugačije i dalje je prirubnica,mada ja sa nijednom peglicom,a imao sam ih tri ,nisam imao problema sa prirubnicama,recimo kod ove zadnje prirubnice sam menjao jednom za 20 godina,da li je problem u stilu vožnje ili propustu da se ne stavi osigurač prirubnice koji košta 50 dinara,što je često slučaj!??...
Comment
-
-
Re: FIAT 126 BIS 700 ccm
imao sam priliku da je vozim dok je bila ovakvahttp://www.youtube.com/watch?v=BCv_8JEbDnE
čak sam imao iste michelin mxl gume koje sam naknadno kupio(a i one fabričke stomil su bile dobre kad su se te potrošile),dva kompleta guma izdržalo 100000 km...
došlo je vreme da joj vratim malo starog sjaja,za sada sređujem neke manje mehaničke sitnice,dosad sam sredio alternator,anlaser,stavio novu ac pumpu sa šipkom,crevo za gorivo...ako bude vremena biće i moja ponovo kao na onom videu...
Comment
-
-
Re: FIAT 126 BIS 700 ccm
moja pegla je već detaljno sređena,jedino što bi joj dobro došlo jedno poliranje ili ako bude para komplet lakiranje...neki delovi pašu od juga,neki od una,uglavnom situacija je dosta dobra,može se naći dosta kod poljaka na buvljaku,najlonu,ima i specijalizovanih radnji za 126
baš sam pre neki dan promenio jednu gumicu na karburatoru i potrošnju u gradu sveo na fabričku normu,evo i slike
mada ima nekih delova kao što je set za reparaciju karburatora i neki delovi karburatora koji se mogu naći kod nas malo teže,ali mogu se poručiti,u poljskoj imaju bukvalno sve...
Comment
-
Comment