I tako smo poceli da skidamo po nesto sto ce da se menja ....... Zadnji trapovi dobijaju glavcine sa pet rupa od kocke M3 i prelazimo na 16ke Et 20 plus distance 25 mm ,tako da cemo dobiti solidnu sirinu
Osnova je Touring 318i iz 92god ,motor je m60 V8 4.0 286ks i 400i kusur Nm ,posto ce dobiti olaksani zamajac i Chip recimo da ce imati oko 300 do 315ks ,ali cemo to proveriti na Dino kad sve bude gotovo ,da nebude rekla kazala ,naravno ako bude sve u redu sa projektom i dovedemo do kraja kako treba ,Diff je zavaren 3.15 ,amorti su Koni stelujuci u kombinaciji sa Kovanim oprugama ,Sparco ,Schrot i jos ponesto ,Sasija olaksana koliko god je moglo i to cemo da Vazemo dok je motor napolju da vidimo koliko je stvarno teska Kockica bez motora i menjaca .............I ceka nas jos dota poslla
PP auspuh je bio pre dve godine na starom 3.5 ,a na ovom zadnjem su bile pletene i Remus zadnji lonac ,za V8 ce da pravimo kod Bate u Ns najverovatnije , PP je bio zakon
Evo radilo se po nesto
Mesto za omaleni hladnjak
Velika crna rupa ,da nebude zabune motor je bio unutra ali je izasao van da malo to sredimo i pozabavimo se ogibljenjem ,
stavljena letva od e36
Felne za napred BBS 17 7.5j et 35 malo sam i nafarbao
I jos koja kila dole ,Jeftini karbon :-) ili brusilica style
Skinuto sve dole pa da preradimo
NASTAVAK U SLEDECEM BROJU .....
Comment