Upravo kupljen Opel Kadett GSI 8V sa C20NE motorom. Auto je inace namenjen mom caletu, a njegov Escort ide na dobos, doslo vreme da se vozi k'o covek
GSI je 1986g, motor dobro poznati 2.0 sa 115KS/5600rpm i 170Nm/2600rpm, od opreme ima siber, standardno digitalnu tablu i board komp, tacnije onu signalizaciju kojekakvih nedostataka tecnosti, sijalica i slicno. Alu felne su 14", 6J ET27. Ono sto je najbitnije od svega je da je kupljen od prvog vlasnika u Srbiji i u njegovom posedu je od 1993g, a uvezen je iz Austrije. Na njemu je prva boja i nisam mogao da verujem svojim ocima kada sam video da nikada nista na njemu nije radjeno, cak ni rubovi, koji su sada posle 24-25g ipak zreli za zamenu
Patos je kao nov, nigde trunke rdje, a nije ni cudo posto je auto bio garaziran evo skoro 18g. Jeste da je iscukan sa svih strana i da ima solidno da se radi po tom pitanju sto se da videti na slikama, ali nista specijalno.
Za divno cudo, nabasao sam na GSI bez bad look haube i cak ima i onaj fabricki Opel znak na njoj koji nisam video godinama. Veoma bitna stavka mi je sto ima i BRC plinski uredjaj sa tocak bocom i to atestiran.
Na autu naravno ima stvarcica koje treba odraditi, ali polako, bitno je da je kupljen, Gume su zrele za zamenu, napred levo nesto solidno lupka kada se predje preko rupa, verovatno kugla, solja amortizera i mozda jos stosta, na benzin radi kao na tri cilindra, najverovatnije zapusena neka od dizna posto se vozio redovno na plin. Na plin radi kao sat, koci odlicno, malo vuce u levu stranu i trese volan, ali me i ne cudi posto sumnjam da je trap stelovan u poslednjih nekoliko godina
, a i gume su lomina, i krive su 100%. Koliko sam jos primetio onako ovlas, ventilator kabine ne radi i brisaci se zaustavljaju malo pre skroz donjeg polozaja, onako ostanu 2-3cm podignuti. Motor je suv, nigde nista ne curi, ne dimi, veoma lepo vuce, a nisam ga cimao nista posebno da mi se nesto ne bi raspalo pre nego ga dovezem do kuce 
Uglavnom, slede radovi na njemu da se malo upristoji i registruje, uglavnom, stigao je u prave ruke sto se toga tice. Ipak, najlepse mi je od svega cena po kojoj sam ga kupio, a to je tacno 625e

Evo i malo slika od malopre.













GSI je 1986g, motor dobro poznati 2.0 sa 115KS/5600rpm i 170Nm/2600rpm, od opreme ima siber, standardno digitalnu tablu i board komp, tacnije onu signalizaciju kojekakvih nedostataka tecnosti, sijalica i slicno. Alu felne su 14", 6J ET27. Ono sto je najbitnije od svega je da je kupljen od prvog vlasnika u Srbiji i u njegovom posedu je od 1993g, a uvezen je iz Austrije. Na njemu je prva boja i nisam mogao da verujem svojim ocima kada sam video da nikada nista na njemu nije radjeno, cak ni rubovi, koji su sada posle 24-25g ipak zreli za zamenu

Za divno cudo, nabasao sam na GSI bez bad look haube i cak ima i onaj fabricki Opel znak na njoj koji nisam video godinama. Veoma bitna stavka mi je sto ima i BRC plinski uredjaj sa tocak bocom i to atestiran.
Na autu naravno ima stvarcica koje treba odraditi, ali polako, bitno je da je kupljen, Gume su zrele za zamenu, napred levo nesto solidno lupka kada se predje preko rupa, verovatno kugla, solja amortizera i mozda jos stosta, na benzin radi kao na tri cilindra, najverovatnije zapusena neka od dizna posto se vozio redovno na plin. Na plin radi kao sat, koci odlicno, malo vuce u levu stranu i trese volan, ali me i ne cudi posto sumnjam da je trap stelovan u poslednjih nekoliko godina


Uglavnom, slede radovi na njemu da se malo upristoji i registruje, uglavnom, stigao je u prave ruke sto se toga tice. Ipak, najlepse mi je od svega cena po kojoj sam ga kupio, a to je tacno 625e



Evo i malo slika od malopre.













Comment