Automobil je imao srećno detinjstvo do svoje 12. godine.
Uživao u svim blagodatima Nemačke države. Ovlašćeni servisi, originalni delovi, auto putevi, pažljivi vozači ... itd..
Dok ga 2003. godine nisu prevezli u Srbiju na jedan auto-otpad u Subotici.
Budućnost mu se nije smešila, izgledalo je da će postati donator organa.
Razmišljajući o svojoj garaži u malo poznatom gradiću Volksburgu, na suncu i kiši provodio je dane ne mičući nigde.
Za kratko vreme je ostao bez haube, vrata i točkova.
Sa pepeljarom i centralnom konzolom punom pepela i pikavaca, kupio sam ga za male pare 2005. godine.
Imao sam sreće da po otpadima nađem crna vrata i haubu za 100€,
u međuvremenu se kotljao na `15 ATS CUP i čeličnjacima` 13...
`91 MK2
Motor - 1.8 66 kilovata (RP)
Oprema - Oprema?? Mjenjač, Brisač ...
Felne `14 od trojke, zadimljeni žmigavci napred i pozadi.
Assembly Plant - Wolfsburg
Evo i par slika:


Zatim su na red došle žute Apex opruge:

Spustio se malkice:

Diskovi pozadi:

Čeličnjaci za broj veće:

Poklopci:

Evo kako sad izgleda:




Uživao u svim blagodatima Nemačke države. Ovlašćeni servisi, originalni delovi, auto putevi, pažljivi vozači ... itd..
Dok ga 2003. godine nisu prevezli u Srbiju na jedan auto-otpad u Subotici.
Budućnost mu se nije smešila, izgledalo je da će postati donator organa.
Razmišljajući o svojoj garaži u malo poznatom gradiću Volksburgu, na suncu i kiši provodio je dane ne mičući nigde.
Za kratko vreme je ostao bez haube, vrata i točkova.
Sa pepeljarom i centralnom konzolom punom pepela i pikavaca, kupio sam ga za male pare 2005. godine.
Imao sam sreće da po otpadima nađem crna vrata i haubu za 100€,
u međuvremenu se kotljao na `15 ATS CUP i čeličnjacima` 13...
`91 MK2
Motor - 1.8 66 kilovata (RP)
Oprema - Oprema?? Mjenjač, Brisač ...
Felne `14 od trojke, zadimljeni žmigavci napred i pozadi.
Assembly Plant - Wolfsburg
Evo i par slika:




Zatim su na red došle žute Apex opruge:

Spustio se malkice:

Diskovi pozadi:

Čeličnjaci za broj veće:

Poklopci:

Evo kako sad izgleda:





Comment