Ovako, vozim gore naveden auto... Kod mene je od 2003 godine i ćale je vozio do 2006, kada sam dobio dozvolu i počeo intezivno da radim na autu (u skladu sa finansijama)... Prešao je pravih 88.000 km (prvi vlasnik je pokojni ujak mog prvog komšije, tako da je to 100% tačno), i za sada nisam imao neke veće kvarove i ne planirane investicije (osim jednog sudara kada su zamenjena vozačeva vrata, kao i vrata iza njih)...
Auto ima K&N i izduv bez cat-a, srednji i zadnji protočni lonac by Pirke, i kraćene, tvrdo punjene amortizere by Goxy iz Bataje. To je to što se tice tuninga (ipak je ovo 1.3 Kent, što znači da se apsolutno ne isplati raditi bilo šta na motoru)... U planu mi je ubacivanje jačeg motora i još nekih stvarčica 8-) ...
Što se tice styling-a imam branike u boji karoserije, folije na staklima (napred 30%, pozadi 50%) i vizir od cirka 25 cm, crveno osvetljenje instrument table, sata i ventilacije, volan od Escort-a mk5 RS2000, dve rulice menjača koje rotiram na par meseci (jedna je kožna "Pilot" a druga je aluminijumska buvljačka) i mat crne felne sa crvenim rubovima...
Od muzike imam Pioneer DEH50UB head unit, standard zvucčike u vratima, kojima društvo prave SAL visokotonci (na skretnicama) u A stubovima, Interconti elipse, kao i JBL GTX300 bazooka od 300w koja mi služi za masažu saputnika, i Crunch pojačalo serije V-Drive od 300w RMS-a koje gura JBL i elipse...
Evo nekih starih sličica:
Period Tuning - Styling pomračenja mozga
...
Ovde sam još imao Nes Sport lonac...



Onda smo malo poljubili patos, ofarbali felnice i branike, i naravno skinuli Ćuning Smajling nalepnicu
:














Onda je nastupila MAT manija
:

Pa su svi stubovi prefarbani u tekstur crnu boju:



Pa jedna "posebna" 8-) :

Još par nasumičnih:



(ovo pored mog auta je RS2000 sauber 8-) )...


I na kraju dve sličice enterijera (nisu nešto, biće ih još):



Nadam se da nisam previše udavio sa slikama
...
Da čujem mišljenja, pohvale, kritike, sugestije...
Auto ima K&N i izduv bez cat-a, srednji i zadnji protočni lonac by Pirke, i kraćene, tvrdo punjene amortizere by Goxy iz Bataje. To je to što se tice tuninga (ipak je ovo 1.3 Kent, što znači da se apsolutno ne isplati raditi bilo šta na motoru)... U planu mi je ubacivanje jačeg motora i još nekih stvarčica 8-) ...
Što se tice styling-a imam branike u boji karoserije, folije na staklima (napred 30%, pozadi 50%) i vizir od cirka 25 cm, crveno osvetljenje instrument table, sata i ventilacije, volan od Escort-a mk5 RS2000, dve rulice menjača koje rotiram na par meseci (jedna je kožna "Pilot" a druga je aluminijumska buvljačka) i mat crne felne sa crvenim rubovima...
Od muzike imam Pioneer DEH50UB head unit, standard zvucčike u vratima, kojima društvo prave SAL visokotonci (na skretnicama) u A stubovima, Interconti elipse, kao i JBL GTX300 bazooka od 300w koja mi služi za masažu saputnika, i Crunch pojačalo serije V-Drive od 300w RMS-a koje gura JBL i elipse...
Evo nekih starih sličica:
Period Tuning - Styling pomračenja mozga

Ovde sam još imao Nes Sport lonac...



Onda smo malo poljubili patos, ofarbali felnice i branike, i naravno skinuli Ćuning Smajling nalepnicu















Onda je nastupila MAT manija


Pa su svi stubovi prefarbani u tekstur crnu boju:



Pa jedna "posebna" 8-) :

Još par nasumičnih:



(ovo pored mog auta je RS2000 sauber 8-) )...


I na kraju dve sličice enterijera (nisu nešto, biće ih još):



Nadam se da nisam previše udavio sa slikama

Da čujem mišljenja, pohvale, kritike, sugestije...
Comment