Audi URS4 Avant
Collapse
X
-
Comment
-
-
Re: Audi URS4 Avant
Upravo porucen Stage 1+ chipset i MAP senzor. Sa ovim setup-om treba da puni do 1,6b (za razliku od sadasnjih 1b) i na da na red line "spusti" na 1b.
Trebalo bi da dosegne do 280KS, sto ce biti sasvim dovoljno
Comment
-
-
Re: Audi URS4 Avant
Prednji je jos uvek skinut posto sam cackao dosta oko interkulera, creva, hladnjaka, kompresora klime..., a sve je daleko lakse bez prednjeg branika, dok zadnji treba da ofarbam.
Posto je neki "maher" nekada davno izbacio tzv UFO fabricke diskove koji su verovatno dotrajali, a skupi su nenormalno, stavio je obicne (cak ne ni ventilirajuce) diskove. Danas sam kupio ventilirajuce diskove od 288mm i celjusti koje su nosili Audi 100 V6 modeli. Vracanje na standardne UFO diskove je izuzetno skupo, plus sto moraju da se menjaju i glavcine, a posto auto nije za trke, ovo ce biti sasvim dovoljno
Comment
-
-
Re: Audi URS4 Avant
Danas se dosta radilo i zamenjeno je ulje u motoru, menjacu i diferencijalu. Zamenjeni prednji kocioni diskovi i celjusti, desni semering diferencijala, desno rame i amortizeri gepeka.
Kupljena i oba krila da zamenim ova koja su fabricka URS4 krila, ali zbog nekadasnje zamene glavcina i prednjih kocnica, sada su tockovi uvuceniji 17mm i samim tim je potrebno krilo od "obicnog" Audija 100. I tako mi je branik od obicnog Audija, tako da cu sa ovim krilima resiti problem zazora izmedju branika i krila, kao sto se da videti na jednoj od slika.
Comment
-
-
Comment
-
-
Re: Audi URS4 Avant
Napravljene nove sajle za rucnu.
Potom zamenjeni zadnji diskovi, jasno se vidi koliko je "mesa" ostalo na starim diskovima, osecam da su fabricki u pitanju
Namontirane sajle, razradjena leva kociona celjust i nastelovana rucna kocnica.
Ofarban zadnji branik u crnu mat boju.
Doslo na red i pranje auta, pa par slicica.
I na kraju najbitniji detalj koji se najlosije vidi posto je vec pao mrak, a to su nove tablice i URS4 is on the road again
Comment
-
Comment