BMW 635CSi Turbo, '82

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kalkan
    CBC Član
    • 23.10.2009
    • 67
    • Osijek

    #31
    Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

    i onda je motor počeo poprimati svoj konačan izgled...

    Comment

    • kalkan
      CBC Član
      • 23.10.2009
      • 67
      • Osijek

      #32
      Odg: BMW 635CSi Turbo, '82














      Comment

      • kalkan
        CBC Član
        • 23.10.2009
        • 67
        • Osijek

        #33
        Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

        Comment

        • kalkan
          CBC Član
          • 23.10.2009
          • 67
          • Osijek

          #34
          Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

          motor ubačen!


          Comment

          • kalkan
            CBC Član
            • 23.10.2009
            • 67
            • Osijek

            #35
            Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

            pripasan TPS sa novijeg BMW-a

            Comment

            • kalkan
              CBC Član
              • 23.10.2009
              • 67
              • Osijek

              #36
              Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

              BEHR IC

              napravljen novi dosjed za nosač motora (sada je auto kompatibilan sa svim verzijama M30 motora)


              senzor temp. u****, BOSCH

              kučište uljnog filtera sa M102, sa original ulazom/izlazom za uljni hladnjak, i za turbo

              Comment

              • kalkan
                CBC Član
                • 23.10.2009
                • 67
                • Osijek

                #37
                Odg: BMW 635CSi Turbo, '82




                Comment

                • kalkan
                  CBC Član
                  • 23.10.2009
                  • 67
                  • Osijek

                  #38
                  Odg: BMW 635CSi Turbo, '82






                  Comment

                  • kalkan
                    CBC Član
                    • 23.10.2009
                    • 67
                    • Osijek

                    #39
                    Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                    felge...

                    koje su do sada čekale da ih se vrati u stanje koje zaslužuju.
                    malo kemije, pol kile šmirglova, purol, dobar miniwash, par vještih ruku i dobra polir-mašina je sve što vam treba!



                    V8 polirka!

                    i nakon par sati...




                    Ja zadovoljan. Sljedi rastavljanje felgi, i slanje srca na uređivanje i farbanje u Vips.

                    Comment

                    • kalkan
                      CBC Član
                      • 23.10.2009
                      • 67
                      • Osijek

                      #40
                      Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                      down-pipe je napravljen, i nije spojen u ispuh nego drito ispod auta. Živo me zanima kakve će to zvukove proizvoditi pri punom opterećenju...



                      namontirali haubu...

                      i bye-bye Slavonski Brod!


                      nastavlje se...

                      Comment

                      • kalkan
                        CBC Član
                        • 23.10.2009
                        • 67
                        • Osijek

                        #41
                        Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                        lijep dan iskorišten za lječenje živaca, uz auto!
                        krenuo sa montiranjem stražnjeg strut-bara, i nakon 15 minuta odustao. To je posao za trojicu...

                        Stražnja svjetla. Boljka na svim E24 modelima, okvir je neka kromirana legura aluminija koja kad korodira rascveta se i nemoš više popraviti. A kako su nove štopke cjenom u rangu F10 modela, nisu baš prvi izbor. Ja sam imao srećda sam pronašao set u mint stanju!




                        Fascinira me kako svjetla stara 30 godina mogu biti kao nova...

                        Sa brata blizanca su skinuti još neki djelovi, pošto je auto, kako sada vidim stvarno u top stanju. Neka elektronika za štopke...


                        "novi" motorić centralnog za gepek

                        Comment

                        • kalkan
                          CBC Član
                          • 23.10.2009
                          • 67
                          • Osijek

                          #42
                          Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                          "nova" brava gepeka, doljnja




                          "novi" motorić centralnog za tank

                          "novo" svjetlo gepeka i brava i prekidač


                          složen mehanizam za otvaranje gepeka i u grubo uštiman


                          Onda sam se bacio na kabinu. Izvađen mehanizam stražnjih prozora, koji je isto boljka. Odnosno, sam prihvat stakla, profil uvjek zahrđa.



                          Kako i to imam "novo", ovo me ne brine!
                          Stakla očišćena i pripremljena za folije by Gogo & Alex

                          i dosta za danas...

                          Comment

                          • kalkan
                            CBC Član
                            • 23.10.2009
                            • 67
                            • Osijek

                            #43
                            Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                            down-pipe. Nadam se da neće slinaviti ulje po karteru, jerbo će biti zanimljivih efekata ispod auta...

                            Comment

                            • kalkan
                              CBC Član
                              • 23.10.2009
                              • 67
                              • Osijek

                              #44
                              Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                              Kako je zbog turba posuda vode za pranje šajbe izbačena, sustav ćemo malo modificirati. 635 ima posebnu posudu u kojoj se inače nalazi koncentrat za pranje šajbe koji se mješa sa vodom. Kako i ova ima svoju pumpicu, nju ću iskoristiti kao glavnu posudu. Kapacitet je mali, ali biti će dovoljan.

                              Comment

                              • kalkan
                                CBC Član
                                • 23.10.2009
                                • 67
                                • Osijek

                                #45
                                Odg: BMW 635CSi Turbo, '82

                                skinuti su mostovi sa "blizanca". Sljedi detaljno rastavljanje i restauracija, te priprema diferencijala za dodatni senzor temperature ulja.


                                Ide i prednji most, te ojačavanje prihvata stražnjag mosta.

                                Comment

                                Working...
                                X