Ovdje ima isječaka iz ovogodišnjeg SR-a u Gradiški (GTV sa 2.0 TS) i par novijih snimaka (pred kraj) GTV-a sa novim motorom.
V6 2.5 24v
Collapse
X
-
Novosti...









http://rapidshare.de/files/12121067/Alfa.wmv.html (1 Mb)
http://rapidshare.de/files/12128304/Alfa2.wmv.html (0.5 mb)
http://rapidshare.de/files/12169442/Alfa3.wmv.html (1.5 Mb)
Comment
-
-
Extra! 
Kazhi mi; nosachi motora su ishli od 156-ice?
Kablovi svi od 156-ice (zbog +2cyl)?
Opasno si je spustio!
Comment
-
-
Sve je od 156-tice.Originally posted by killaz
Extra! 
Kazhi mi; nosachi motora su ishli od 156-ice?
Kablovi svi od 156-ice (zbog +2cyl)?
Opasno si je spustio!
Motor, mjenjač, kablovi, ECU, nosači... jednino su poluosovine rađene i zglobovi su od GTV-a 2.0 TS.

Comment
-
-
Dužina poluosovina (od 156-ice) je odgovarala ali kroner nije tako da sam ga morao smanjiti odnosno narezati novi. Nakon toga sam cementirao poluosovine (ovdje se to tako zove a radi se procesu ojačavanja materijala) i za sad nema nikakvih problema.
Možda vam mogu pomoći ove teme -
http://www.pungas.com/forum/showthread. ... 777&page=1

Comment
-
-
Iz 164-ke ja ovdje mogu naći i za 100 evra ali to nije to. To su već stari motori koje je vrlo teško naći u dobrom stanju i za razliku od 2.0 T iz GTV-a imaju Mitsubishi TD 05H turbo kompresor (koji se, za razliku od Garrett T25 kod GTV-a, i nije pokazao kao izdržljiv) i DOHC glavu (GTV - SOHC).Originally posted by NikolaMeni su ovde nudili taj motor iz 164-ke sve zajedno sa turbinom izduvnom granom i injectorima za 350 eur
Comment
-

Comment