ja sam uradio na mom autu turbinu,al cu izgleda morati da menjam katalizator,bar mi tako rece ovaj sto je odradio turbinu.primetio sam da se usija turbina kad ga poteram dobro.normalno je da se greje turbina,ima i neko hladjenje,al kod mene vidim po mraku da se usija sto ne bi bas trebalo.
Audi A3 1997 1.8T 110kw
Collapse
X
-
Mali peh koji mi je dogodio
Iz cista mira dok je radio u mestu motor pocelo je nesto da se pusi ispod haube. Cim sam ugledao dim odmah sam ugasio motor. Otvorio sam haubu i imao sta da vidim. Zastitna plastika od zupcastog kaisa je pocela da se topi jer je kais poceo da se skida sa remenice. A sam kais koji sam proveravao pre par meseci, bio je kao nov, jos su se svi brojevi na kajisu videli. I to je bio powergates kaijs. Kada sam skinuo zastitnu plastiku imao sam sta da vidim. Kais samo sto nije pukao, bukvalno se pretvorio u froncle. Imao sam ludu srecu sto nije pukao ili spao. E sad auto je kod majstora pa cemo da vidimo sta je uzrok. Da li je neki roler, spaner ili vodena pumpa zablokirala pa je izazvala ovako ponasanje kaijsa. Mada motor je pre gasenja radio sasvim normalno bez variranja obrtaja, bez nekog skripanja ili brujanja.
Evo par slikica kako je izgledalo kada sam skinuo zastitnu plastiku.
Sada ce lepo da se odradi veliki servis.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
Kvar je otklonjen.
Uzrok kvara je bio roler na spaneru. To jest roler se bukvalno raspao. Ispao je sraf koji drzi roler tako da je to glavni uzrok kvara. Sve u svemu imao sam veliku srecu sto sam primetio na vreme i ugasio motor inace da je ostao upaljen jos par sekundi kajs bi sigurno pukao.
Evo slika kako izgledaju skinuti delovi. Inace izgleda da su to fabricki delovi koji nisu menjani. Na svakom delu je oooo znak. Jedino je izgleda neko menjao lezaj na ovom roleru sto se raspao. To smo zakljucili zato sto je stavljen lezaj made in japan.
Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
Comment