Audi A3 1997 1.8T 110kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chobo13
    CBC Senator XXL
    • 01.05.2009
    • 1274
    • pozega,srbija
    • AUDI,VW

    #31
    ja sam uradio na mom autu turbinu,al cu izgleda morati da menjam katalizator,bar mi tako rece ovaj sto je odradio turbinu.primetio sam da se usija turbina kad ga poteram dobro.normalno je da se greje turbina,ima i neko hladjenje,al kod mene vidim po mraku da se usija sto ne bi bas trebalo.

    Comment

    • WEST 014
      CBC Senator XXL
      • 17.08.2010
      • 862
      • Valjevo
      • Audi A4

      #32
      Mozes li da ga skines? Jedan majstor mi kaze da imaju dve vrste katalizatora, jedan propada, a drugi ne. Ja bi ga najradije skinuo

      Comment

      • chobo13
        CBC Senator XXL
        • 01.05.2009
        • 1274
        • pozega,srbija
        • AUDI,VW

        #33
        kod mene je metalni,mada,ja cu ga zameniti,imam opciju.

        Comment

        • jevrem
          CBC Senator XXL
          • 04.11.2006
          • 948
          • Smederevska Palanka
          • A4 2.0TDI quattro

          #34
          Mali peh koji mi je dogodio
          Iz cista mira dok je radio u mestu motor pocelo je nesto da se pusi ispod haube. Cim sam ugledao dim odmah sam ugasio motor. Otvorio sam haubu i imao sta da vidim. Zastitna plastika od zupcastog kaisa je pocela da se topi jer je kais poceo da se skida sa remenice. A sam kais koji sam proveravao pre par meseci, bio je kao nov, jos su se svi brojevi na kajisu videli. I to je bio powergates kaijs. Kada sam skinuo zastitnu plastiku imao sam sta da vidim. Kais samo sto nije pukao, bukvalno se pretvorio u froncle. Imao sam ludu srecu sto nije pukao ili spao. E sad auto je kod majstora pa cemo da vidimo sta je uzrok. Da li je neki roler, spaner ili vodena pumpa zablokirala pa je izazvala ovako ponasanje kaijsa. Mada motor je pre gasenja radio sasvim normalno bez variranja obrtaja, bez nekog skripanja ili brujanja.

          Evo par slikica kako je izgledalo kada sam skinuo zastitnu plastiku.

          Sada ce lepo da se odradi veliki servis.





          Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
          Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

          Comment

          • jevrem
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2006
            • 948
            • Smederevska Palanka
            • A4 2.0TDI quattro

            #35
            Kvar je otklonjen.

            Uzrok kvara je bio roler na spaneru. To jest roler se bukvalno raspao. Ispao je sraf koji drzi roler tako da je to glavni uzrok kvara. Sve u svemu imao sam veliku srecu sto sam primetio na vreme i ugasio motor inace da je ostao upaljen jos par sekundi kajs bi sigurno pukao.

            Evo slika kako izgledaju skinuti delovi. Inace izgleda da su to fabricki delovi koji nisu menjani. Na svakom delu je oooo znak. Jedino je izgleda neko menjao lezaj na ovom roleru sto se raspao. To smo zakljucili zato sto je stavljen lezaj made in japan.






            Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
            Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

            Comment

            • WEST 014
              CBC Senator XXL
              • 17.08.2010
              • 862
              • Valjevo
              • Audi A4

              #36
              Onda je verovatno prava km na satu. Kolko kesa za delove?

              Comment

              • jevrem
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2006
                • 948
                • Smederevska Palanka
                • A4 2.0TDI quattro

                #37
                Uzeti su swag delovi koji su izneli oko 17000din. Znaci kais, pumpa za vodu, spaner i roler.
                Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                Comment

                • chobo13
                  CBC Senator XXL
                  • 01.05.2009
                  • 1274
                  • pozega,srbija
                  • AUDI,VW

                  #38
                  Originally posted by rajmax63 View Post
                  Ima tu još nešto najvažnije Zameni obavezno ali obavezno cev od uljnog filtera do turbine
                  Sto je toliko vazno zameniti ovu cev ako ulje ide kroz nju i dobro podmazuje turbinu?
                  Jel bastasna da se probusi ili da zacepi?

                  Comment

                  Working...
                  X