Stara E10 je otišla, stigao je novi ljubimac. E11 sa poznatim 3ZZ-FE, Linea Sol opremom i u ekstra očuvanom stanju što mi je bilo jako bitno. Auto je stigao iz Italije, na satu je imao nešto sitno ispod 49000. Naravno, to možemo mačku o rep, ali opšte stanje mu je kao da je stvarno samo toliko prešao. Našao sam nalepnicu iz servisa, 2007 je servisiran sa 29000km.
Par slika od danas, slikano na brzinu mobilnim telefonom.



Ono što se verovatno ne vidi na ovim slikama je da je automobil pretrpeo jedan grad. Hauba ima najviše bubotaka. Ali meni to neće smetati, bar znam razlog zašto sam ga uspeo kupiti relativno jeftino.


Motorni prostor, samo sam ga ovlaš oprao, bio je fino prašnjav, onako kako treba. Filc ispod poklopca motora je i dalje snežno beo. Tu je i detalj gde se vidi zvono menjača, apsolutno ništa nije ni patiniralo, svaki šraf je na mestu kao i na celom automobilu.



Iznutra je još bolje očuvan, svaki prekidač, sijalica i polugica rade. Volan, menjač i papučice su sa teksturom, ništa nije izlizano nigde.

Detalj felni i doboša koji još imaju fabričku boju na sebi. Čeljusti napred takođe izgledaju ekstra očuvani, diskovi su bez riseva sa jako puno mesa na sebi.
Sve govori da se auto čuvao i da je jako malo vožen, moja računica je negde 4000km godišnje, što je smešno.
Od radova, malo sam ga prao i čistio, naročito felne. Jedna prskalica je bila zaribala, to je razrađeno, sve metlice brisača su promenjene. Desna prednja pozicija je napukla, maglila je iznutra, to sam rasturio osušio i zadihtovao super lepkom. Ako nekad naleti pozicija menjaće se.
Sledeće što bi se radilo su redovan servis, a čuje se i najmanje jedan lager pozadi.
Par slika od danas, slikano na brzinu mobilnim telefonom.



Ono što se verovatno ne vidi na ovim slikama je da je automobil pretrpeo jedan grad. Hauba ima najviše bubotaka. Ali meni to neće smetati, bar znam razlog zašto sam ga uspeo kupiti relativno jeftino.


Motorni prostor, samo sam ga ovlaš oprao, bio je fino prašnjav, onako kako treba. Filc ispod poklopca motora je i dalje snežno beo. Tu je i detalj gde se vidi zvono menjača, apsolutno ništa nije ni patiniralo, svaki šraf je na mestu kao i na celom automobilu.



Iznutra je još bolje očuvan, svaki prekidač, sijalica i polugica rade. Volan, menjač i papučice su sa teksturom, ništa nije izlizano nigde.

Detalj felni i doboša koji još imaju fabričku boju na sebi. Čeljusti napred takođe izgledaju ekstra očuvani, diskovi su bez riseva sa jako puno mesa na sebi.
Sve govori da se auto čuvao i da je jako malo vožen, moja računica je negde 4000km godišnje, što je smešno.
Od radova, malo sam ga prao i čistio, naročito felne. Jedna prskalica je bila zaribala, to je razrađeno, sve metlice brisača su promenjene. Desna prednja pozicija je napukla, maglila je iznutra, to sam rasturio osušio i zadihtovao super lepkom. Ako nekad naleti pozicija menjaće se.
Sledeće što bi se radilo su redovan servis, a čuje se i najmanje jedan lager pozadi.
Comment