Evo i mog novog ljubimca od pre neki mesec... Prava porodična limuzina. Lepša polovina rekla mora auto da ima 4 ili 5 vrata (kupe dakle nije dolazio u obzir) i dovoljno prostora zbog dece, a ja birao, i izabrao naravno svoju ljubav još iz mlađih dana, BMW seriju 5.
Za E60 se nije imalo para, pa je odluka pala na E39. Dugo sam tražio neki dobar 525i u M opremi i na kraju pronašao takvog...
Još se tu i tamo pomalo radi na njemu, ispravljaju sitnice, menjaju pojedini dotrajali delovi tj. redovno i pomalo vanredno održavanje, ali što se spoljnog izgleda tiče, to je to... Od opreme ima fabrički M paket uklj. i vešanje, kožna sportska sedišta sa grejačima, automatski menjač sa steptronikom, ksenone, digitalnu dvozonsku kliku, fabričke M felne sa gumama 235/45/17 napred i 255/40/17 nazad, el. zavesicu, 6xCD šaržer, shadowline, tamno nebo, itd, itd... Motor benzinjara šestak, kad se potopi gas, što zbog zvuka motora, što od ubrzanja, odmah izlazi kez na usta.
Jeste, puno troši po gradu, oko 13L, na putu je OK, oko 7L pri 100km/h odnosno 9-10L pri 150-160km/h. Izvlači oko 240km/h, ali samo sam ga jednom na kratko probao, čisto probe radi, inače ne prelazim 160km/h na autoputu bezbednosti ali i kazni radi. Unutra, dok se krstari je veoma, veoma tih, prava limuzina više klase. Kad se doda gas, motor oštro zareži i snažno povuče kao pravi sportski auto. Tačno što sam i želeo...
Ima i zimski komplet felni i guma, 16-tica, ali je mnogo lepši u ovoj letnjoj obući.



Još se tu i tamo pomalo radi na njemu, ispravljaju sitnice, menjaju pojedini dotrajali delovi tj. redovno i pomalo vanredno održavanje, ali što se spoljnog izgleda tiče, to je to... Od opreme ima fabrički M paket uklj. i vešanje, kožna sportska sedišta sa grejačima, automatski menjač sa steptronikom, ksenone, digitalnu dvozonsku kliku, fabričke M felne sa gumama 235/45/17 napred i 255/40/17 nazad, el. zavesicu, 6xCD šaržer, shadowline, tamno nebo, itd, itd... Motor benzinjara šestak, kad se potopi gas, što zbog zvuka motora, što od ubrzanja, odmah izlazi kez na usta.

Jeste, puno troši po gradu, oko 13L, na putu je OK, oko 7L pri 100km/h odnosno 9-10L pri 150-160km/h. Izvlači oko 240km/h, ali samo sam ga jednom na kratko probao, čisto probe radi, inače ne prelazim 160km/h na autoputu bezbednosti ali i kazni radi. Unutra, dok se krstari je veoma, veoma tih, prava limuzina više klase. Kad se doda gas, motor oštro zareži i snažno povuče kao pravi sportski auto. Tačno što sam i želeo...
Ima i zimski komplet felni i guma, 16-tica, ali je mnogo lepši u ovoj letnjoj obući.







Comment