Fiat Punto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranc
    CBC Senator XXL
    • 31.03.2005
    • 1313
    • Beograd
    • AR 147

    Fiat Punto

    Malo da se hvalim




    Da ne bih svake zime i proleća posećivao vulkanizera, kupio sam povoljno alu felne ( 5,5 x 13 )Sportline od Alfe 33 .





    A za ovakav izgled je kriv član našeg foruma Aki , ne znam kako je uspeo da uradi po najvećoj vrućini ( možda je tajna u zelenom detalju na drugoj slici ) i posla oko svog auta.




    Oako to izgleda na autu po suncu,



    i oblačnom vremenu.

    U oba slučaja auto nije video perionicu iz objektivnih razloga.
    Inače u sumrak ili u prostorima sa veštačkim osvetljenjem felne dolaze do punog izražaja ali to moj foto aparat ne može da prikaže.
    Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Sad tek vidim da sam zaboravio lajsne da ofarbam u original boju

    Inače felne se sijaju ko ona muda od pasa
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • zoranc
      CBC Senator XXL
      • 31.03.2005
      • 1313
      • Beograd
      • AR 147

      #3
      Kako god samo gledaj da ne vuče na plavo
      Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

      Comment

      • slobodank
        Moderator
        • 26.11.2007
        • 1338
        • Stara Pazova
        • Fiat Idea 14.16v lpg

        #4
        Lepe felne.


        Comment

        • Paranoid
          CBC Senator XXL
          • 13.01.2009
          • 622
          • Beograd
          • Fiat 131 1300

          #5
          A pa to je povod za cast
          Heavy horses ! Move the land under me ...

          Comment

          • zoranc
            CBC Senator XXL
            • 31.03.2005
            • 1313
            • Beograd
            • AR 147

            #6
            @slobodank
            Hvala
            @Paranoid
            Biće, valjda će da se organizuju neko okupljanje u dogledno vreme.
            Last edited by zoranc; 18.09.2012, 20:09.
            Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

            Comment

            • zoranc
              CBC Senator XXL
              • 31.03.2005
              • 1313
              • Beograd
              • AR 147

              #7
              Mali osvrt na 100000km. pređenih sa Puntom pre par dana.
              Sva kilometraža je uglavnom gradska vožnja . Inače je kupljen nov i to osnovan model bez bilo kakve dodatne opreme, dobro da su dali i brisače

              I dalje ne mogu da se naviknem na vozačev položaj, imam utisak da je nekako po strani i visoko kao da sam na nekoj barskoj stolici . Takođe ni posle sedam godina nemam osećaj za udaljenost nazad pri parkiranju, što nije slučaj sa kada koristim druga vozila . Stubovi vetrobrana uredno zaklanjaju sve bitno na levoj i desnoj strani ( pešački , raskrsnicu ... ).

              Osim alu felni, od šminkeraja zamenjen je kilometar-sat i stavljen sa putnim računarom - obrtometrom, zamenjeni su i glupi plastični nasloni za glavu sa normalnim, ofarbana maska u crno,stavljeni bočni vetrobrani, zaštita motora i pvc podkrila.

              Click image for larger version

Name:	instrument.jpg
Views:	1
Size:	80.2 KB
ID:	882121Click image for larger version

Name:	maska.jpg
Views:	1
Size:	100.0 KB
ID:	882122

              Click image for larger version

Name:	vetrobran.jpg
Views:	1
Size:	109.4 KB
ID:	882124Click image for larger version

Name:	naslon.jpg
Views:	1
Size:	88.1 KB
ID:	882123


              Posle pređenih prvih 600km ugrađen je gas kod Dore.
              Nije mi se dopala potrošnja ulja pa je umesto Selenije sipan ELF 5-40, motor je posta tiši a dolivanja su minimalna i još uvek i manja od deklarisne potrošnje, naravno za razliku u ceni imam filter vazduha i ulja
              Umesto NGK svećica koristim Denso XU 22EPR-U, duplo su jeftinije a rade posao

              A sada troškovi.

              Prvi šok je bio na trećem tehničkom pregledu preašo sam 34000km. Nisam prošao tehnički zbog prednjih kočnica, suvozačeva strana nije bila baš ubedljiva na merenju. Skinem točkove a tamo duboko prolećno oranje od strane bošovih pločica. Stavim domaće Freetech koji se rade u Prijepolju i završim posao.
              Na 40000km. buka iz alternatora DENSO postaje uznemirujuća i koja se završava posetom servisu i osećaju olakšanja za nekih 80E. Kažu za te alternatore da je to kao dobar dan, ugrade krš za nešto što treba da traje onoliko
              Sa 53000km promenjeni su diskovi stavljeni Delfi, jedva sam jedan skinuo što baš i nije normalno. Stavljen su pločice Ferodo SL koje su trajale 18000km i zamenjen sa Brembo pločicama koje su izdržale 26000km.

              Click image for larger version

Name:	Diskovi.jpg
Views:	1
Size:	95.2 KB
ID:	882125


              Pređenih 75000km dočekano je sa crknutom benzinskom pumpom što znači da sam olakšan za 100E
              za novu pumpu. Zahvaljući pomoći servisa AK Kompresor Rakovica koji su mi omogućili da popustim glupu plastičnu maticu, zamenjena u sopstvenoj režiji.
              Novo iznenađenje na 86000km. Zamenio sam oba korektore kočenje .
              Duže vreme sam video da vlaži ali tako da sam mislio da je od glavnog kočinog cilindra.Kada je nivo kočionog ulja poče da vidno pada ustanovio sam da jedan korektor cureo ali da je zbog položaja utisak je bio da je krivac glavni kočioni cilindar. Stavljeni su Ate 20E par.
              Dve hiljade kilometara kasnije na 88000km u servisu kažu kugla na jednom ramenu loša, silen blok na drugom pukao, prednji amortizer procureo a na zadnjem propao gumeni nosač. Kada se sabere 140E.
              Jubilarni 100000km dočekan je sa puknutom sajlom menjača, članstvo u AMSS mi je omogućilo besplatno šlepovanje do majstora, kome sam ostavio 60E za zamenu sajle i rad.
              Ovo je teško s..nje koje može da ti se dogodi bilo gde pre ili kasnije. Za ovo nisam znao da može da se dogodi. Imao sam sreće što sam bio u Beogradu u blizini kuće i ostao u prvoj brzini pa sam se dovukao.
              Smatram da je ovo teška konstruktivna glupost, koje može da te dovede u vrlo neprijatnu i opasnu situaciju.

              Od normalnih troškova zamenjen je akumulator posle 6 godina i izduvna grana. Veliki servis na 90000km.Ulje i svi filteri menjaju se godišnje a svećice na dve godine

              Stavljene su Štajnberg (Steinberg )pločice sa kojima sam vrlo zadovoljan , auto nema ABS a ove pločice daju odličan osećaj pri kočenju i po suvom i po mokrom kolovozu.
              Potrošnja se kreće oko 7.2 l gasa leti i zimi ,može i manje skoro litar ako paziš . Zadnja tri merenja oko 6.5 l manje više. Za benzin nemam pojma nisam nikad ni pokušao da izmerim.

              Inače ukrali su mi zadnji brisač , prednji čep u braniku , dva puta benzin ( čep i dalje mogu da „zaključam“ ) razbijeno zadnje staklo Lavićem a i obijan jednom .

              U principu sam znao da koliko para toliko muzike ali baš nisam očekivao ovakve vrste kvarova . Verujem da nije normalno da gore napisano može da ti strada za tu pređenu kilometražu. Sr..nja se
              dešavaju ali što je mnogo mnogo je.

              Ako budem u prilici da mogu da kupim drugi auto jedno je sigurno to neće biti Fiat
              Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

              Comment

              • Saša
                CBC Senator
                • 05.11.2006
                • 277
                • NS

                #8
                Ti baš nisi imao sreće. Moj je 2011. godište, kupljen takođe nov, trenutno sam na skoro 112.000 km. Originalni diskovi i pakne još na njemu. Pločice menjane dvaput. Do sada zamenjene gasne dizne (150€), senzor pritiska/temperature gasa (60€) i zadnji lonac (30€). Trap i dalje utegnut kao tambura, alternator je i dalje o.k, tehničke prolazi bez problema, ulja troši vrlo malo, odnosno ne dosipam ništa između dve zamene. Prošle godine dobio novi set Fulda letnjih guma a u januaru set Sava zimskih sa još jednim setom felni. Veliki servis odrađen na 94.000, održavam ga inače u ovlašćenom servisu. Ne znam kako te muči pri parkiranju kad je odsečen ravno pozadi i možeš ga priterati bukvalno do zadnjeg vetrobrana. Prezadovoljan sam dakle Puntićem, dodao sam mu i još dosta fabričkih sitnica i jako me lepo služi, malo troši, mala registracija... klima radi odlično, prilično prostran autić - kud ćeš više.
                Last edited by Saša; 09.07.2017, 10:30.

                Comment

                • zoranc
                  CBC Senator XXL
                  • 31.03.2005
                  • 1313
                  • Beograd
                  • AR 147

                  #9
                  Ne muči me parkiranje već nemam osećaj koliko sam udaljen od drugog vozila.
                  Nemam servo pa pravim malo više prostora da ne bih baš previše njakao volan.
                  Sva sreća nemam klimu ko zna šta bi tu sve stradalo

                  Samo još par dopuna, ukradeno mi je i rešetka u braniku.
                  Posle 10 ( deset ) dana od preuzimanja auta, ik me udari na parkingu. Stradao branik i malo peta vrata u isti dan godinu dana kasnije na semaforu kod Mostara čekajući zeleno, ženskoj iza mene ispadne mobilni u kolima naravno pusti kočnicu a meni strada isti branik i peta vrata ništa dramatično. Osiguranje
                  pokrilo štetu 26000din .
                  Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ma ti si onaj što izvuče krastavac iz korpe sa breskavama
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Saša
                      CBC Senator
                      • 05.11.2006
                      • 277
                      • NS

                      #11
                      Nađi ti neku Ciganku (što garaviju to bolje) i dobro je opali da se rešiš tih malera.

                      Btw, kupiti nov auto bez klime danas je... nemam odgovarajuću reč a da se ne uvrediš. Ali, bitnije su alu felne koje se sijaju ko p. mdo.

                      Послато са LG-D280 уз помоћ Тапатока

                      Comment

                      • zoranc
                        CBC Senator XXL
                        • 31.03.2005
                        • 1313
                        • Beograd
                        • AR 147

                        #12
                        Šta ćeš takva su bila vremena , inače felne su plaćene 5250din sve četiri tako da je bilo glupo da propustim priliku kada sam već bio planirao još jedan set felni za zimske i letnje gume.
                        Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                        Comment

                        • sErGiO
                          Moderator
                          • 30.01.2007
                          • 2769
                          • Neko selo pored Beogr
                          • Alfa Romeo 156SW

                          #13
                          Što reče Dora baksuz Mene je mnogo stariji puntiša služio odlično skoro 20000 km jedino što je položaj sedenja stvarno loš.

                          Comment

                          • Saša
                            CBC Senator
                            • 05.11.2006
                            • 277
                            • NS

                            #14
                            Zavisi kako je ko navikao i kakve je fizičke konstitucije. I meni je prvi put kada sam seo u njega bio jako čudan taj visok pokožaj sedenja a onda kako sam se počeo navikavati tako mi se to počelo i dopadati (jer imaš dobar pregled ispred auta i izbegneš lako svaku rupu), pa tako sada posle 6 i kusur godina još i sedište držim stalno na najvišem položaju.

                            Послато са LG-D280 уз помоћ Тапатока

                            Comment

                            • zoranc
                              CBC Senator XXL
                              • 31.03.2005
                              • 1313
                              • Beograd
                              • AR 147

                              #15
                              Čisto da me drži u kondiciji.
                              Lamela nije davala znake da joj je kraj blizu ( prešla 107000 ) ali počela da trese iz čista mira pri polasku.
                              Razlog, pukao opružni lim između obloga proizvođač FPT ( Fiat Power train Technologies ) prva ugradnja,
                              koji se zavukao u susedni opružni lim.











                              Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

                              Comment

                              Working...
                              X