Pozdrav svima!
Zovem se Zoran, iz Novog Sada sam.
Do skora sam vozio jednu crvenu seliku 1992. godište, a od nedavno joj se pridružila siva, 12 godina mlađa
Auto kupljen od prvog vlasnika koji je kupio u Beču, odmah uvezao i od 2005. godine održavao u Tojota Centru u Beogradu. Puna servisna istorija, 138k km. Dobio sam je sa zimskim setom mišelinki na 15" felnama i sa letnjim setom na fabričkim 16" felnama koje sam odma bacio
Od kada je kod mene zamenjeni su zadnji diskovi, urađena zaštita od dole kobitom, sitne popravke na limariji u smislu poliranja i farbanja ogrebotina od parkiranja.
Kod Džonija u Steam-u opran dubinski iznutra, spolja i opran motor (svaka čast Džoni!!!).
U svakom slučaju, ne mogu opisati moje oduševljenje ovim autom. Razlika između 5. i 7. generacije selike je ogromna. Lift neću ni da komentarišem, reći ću samo da sam prvo veče od kad je kod mene spalio 20l benzina za 4 sata
Slike koje slede je uradio Džvini na Petrovaradinskoj tvrđavi pre nego što sam je picnuo. Hvala Džvini!











Zovem se Zoran, iz Novog Sada sam.
Do skora sam vozio jednu crvenu seliku 1992. godište, a od nedavno joj se pridružila siva, 12 godina mlađa

Auto kupljen od prvog vlasnika koji je kupio u Beču, odmah uvezao i od 2005. godine održavao u Tojota Centru u Beogradu. Puna servisna istorija, 138k km. Dobio sam je sa zimskim setom mišelinki na 15" felnama i sa letnjim setom na fabričkim 16" felnama koje sam odma bacio

Od kada je kod mene zamenjeni su zadnji diskovi, urađena zaštita od dole kobitom, sitne popravke na limariji u smislu poliranja i farbanja ogrebotina od parkiranja.
Kod Džonija u Steam-u opran dubinski iznutra, spolja i opran motor (svaka čast Džoni!!!).
U svakom slučaju, ne mogu opisati moje oduševljenje ovim autom. Razlika između 5. i 7. generacije selike je ogromna. Lift neću ni da komentarišem, reći ću samo da sam prvo veče od kad je kod mene spalio 20l benzina za 4 sata

Slike koje slede je uradio Džvini na Petrovaradinskoj tvrđavi pre nego što sam je picnuo. Hvala Džvini!












Comment