Dugo se u porodici razmisljalo o drugom autu.Posle odlaska e39-ke koja nas je sluzila vise od 6 godina bez ikakvih problema bilo je tesko odabrati drugi auto a da to opet nebude Bmw.Doduse moje srce je navijalo i da drugi auto bude Bmw ali zenini argumenti su bili jaci i tako dodjosmo do Jaguara.Nije mi trebalo dugo da se priviknem jel je auto stvarno lep i udoban.
Dakle 3.2010 proizvodnja 6.2011 prva registracija,Indigo plava metalik u skoro punoj opremi (fali siber i odrzavanje rastojanja).Nesto malo preko 50tkm na satu trenutno.310 ks i malo preko 600Nm obrtnog momenta.Od tuninga sam planirao i sproveo u delo povecanje snage.Lego je Z1 Leistungssteigerung uredjaj koji se moze podesiti da da maximum 54 ks vise i 120 Nm firme Arden.A od smajlinga sam planirao zatamnjivanje zadnjih stakala (trenutno trazim majstore za taj zahvat)i stavljanje Arden hromiranih bubrega.Do sada od smajlinga je kupljen i ugradjen Arden hrom grill i zastite vrata kao i 20-to ince felne.U Fabricoj varjanti je dosao sa 19-to incnim felnama koje bi sad trebalo da posluze kao zimski set ako ovaj auto ikad vidi sneg
)))
Slede slike koje nisu najbolje ali u nedostatku vremena trenutno najbolje sto imam......



















Dakle 3.2010 proizvodnja 6.2011 prva registracija,Indigo plava metalik u skoro punoj opremi (fali siber i odrzavanje rastojanja).Nesto malo preko 50tkm na satu trenutno.310 ks i malo preko 600Nm obrtnog momenta.Od tuninga sam planirao i sproveo u delo povecanje snage.Lego je Z1 Leistungssteigerung uredjaj koji se moze podesiti da da maximum 54 ks vise i 120 Nm firme Arden.A od smajlinga sam planirao zatamnjivanje zadnjih stakala (trenutno trazim majstore za taj zahvat)i stavljanje Arden hromiranih bubrega.Do sada od smajlinga je kupljen i ugradjen Arden hrom grill i zastite vrata kao i 20-to ince felne.U Fabricoj varjanti je dosao sa 19-to incnim felnama koje bi sad trebalo da posluze kao zimski set ako ovaj auto ikad vidi sneg

Slede slike koje nisu najbolje ali u nedostatku vremena trenutno najbolje sto imam......




















Comment