Golf MK2 1.6 diesel by VW specialist

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VW specialist
    CBC Član
    • 29.07.2013
    • 12
    • Niš
    • Golf MK2 1.6l diesel

    Golf MK2 1.6 diesel by VW specialist

    Dakle radi se o Golf-u MK2 1.6 40kW 56KS diesel 1987 godište. U vlasništvu je poslednjih 7 godina, a na autu se dosta radilo.

    Od opreme poseduje sledeće

    -Bord kompjuter (putni računar)
    -Sat sa obrtajima (260 8000)
    -VDO satići (pritisak ulja, voltaža, ampraža)
    -osvetljenje
    -ladica za držač kaseta
    -GTI masku
    -polu-kadice iz serije 10 milion
    -i još dosta toga.

    Slede slike







































    evo jedne interesantne fotke


    Nibus GB41 (Ikarbus IK160)
  • VW specialist
    CBC Član
    • 29.07.2013
    • 12
    • Niš
    • Golf MK2 1.6l diesel

    #2
    Evo malo novina od mene

    Uzeo sam ulje i filtere za vazduh i ulje. Uzeo sam 15W-40 mineral





    Posle ovih radova planira se pranje motora ali u servisu a ne ručno jer nema efekta

    Nibus GB41 (Ikarbus IK160)

    Comment

    • chaboo
      CBC Veteran
      • 17.06.2012
      • 195
      • Beograd V.Mostanica
      • citroen C5 hdi

      #3
      Lep golfic a imam par pitanja:
      1.Da li si menjao pinjon u menjacu zbog sata od 260 kmh?
      2.Na sta si kacio obrtaljku od benzinca, na alternator?

      Comment

      • VW specialist
        CBC Član
        • 29.07.2013
        • 12
        • Niš
        • Golf MK2 1.6l diesel

        #4
        Ne, ako želiš to da radiš gledaš borj ispod km sata ako je isti kod mene je 950. Pinjoni za sve Golfove su isti
        Prerađena je elektronika pa sada obrtaji rade sa sinusnog impulsa iz alternatora

        Evo malo novosti











        Dakle pukao dihtung glave, posle par okretanja kluča i udaranja po alnaseru, zatim pogled na bocu u kojoj nije bilo vode, kao i na meraču ulja koji je bio preko max, shvatio sam da je puko dihtung i voda dospela u cilindre. Na prvoj slici se vidi da je posle verglanja izašla voda, praktično kao na baštenskom crevu

        Odlučio sam da sve sam radim pa kako bude
        U ponedeljak se nosi glava na obradu i hidro test pa ću videti da li da tražim drugu ili će moći ova idalje da se koristi.

        Nibus GB41 (Ikarbus IK160)

        Comment

        • VW specialist
          CBC Član
          • 29.07.2013
          • 12
          • Niš
          • Golf MK2 1.6l diesel

          #5
          Sređeni vintili, hidropodizači, gumice, vođiće i španer su dobri tako da ću da uzmem dihtunge i kaiš









          neko je obeležavao tako da ja nisam morao









          račve sam ručno ravnjao, ostalo će da popuni silikon jer nisam mogao više da skidam




          Nibus GB41 (Ikarbus IK160)

          Comment

          • VW specialist
            CBC Član
            • 29.07.2013
            • 12
            • Niš
            • Golf MK2 1.6l diesel

            #6
            U međuvremenu glava stigla sa obrade, ali sedište ventila gde je probio dihtung ne može da se ispolira, tako da će morati sutra na frezovanje.
            Kupio sam nov zupčasti, dihtung glave, dekle, usisne grane i malo klingerita jer dihtunzi za račve sa strane nema da se kupe :icon_sad:

            Evo malo fotki

















            na predzadnjoj slici se vidi prisutnost vode u cilindru, ali nije na mestu gde treba da dođe dihtung tako da nije strašno

            Nibus GB41 (Ikarbus IK160)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Antifriz koji si koristio je baš agresivan, pojeo ti je pola glave...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • chaboo
                CBC Veteran
                • 17.06.2012
                • 195
                • Beograd V.Mostanica
                • citroen C5 hdi

                #8
                Konzole na glavi su fabricki obelezene brojevima iako lici da ih je neko cukao.A sto se tice pinjona ja sam davno imao problem pri prebacivanju menjaca bio je 4 brz a ubacen je sa 5 brz i pinjoni nisu bili isti mislim i da im je boja druga bila crveni i zuto -narandzasti.
                Last edited by chaboo; 03.09.2013, 21:53.

                Comment

                • VW specialist
                  CBC Član
                  • 29.07.2013
                  • 12
                  • Niš
                  • Golf MK2 1.6l diesel

                  #9
                  @Dora - pa bilo je više vode nego antifriza
                  @chaboo - na 4 br. se šrafi, a na 5 br se ubada pinjon zajedno sa zupčanikom

                  Nibus GB41 (Ikarbus IK160)

                  Comment

                  • VW specialist
                    CBC Član
                    • 29.07.2013
                    • 12
                    • Niš
                    • Golf MK2 1.6l diesel

                    #10
                    Kasnim malo sa izveštajima ali evo prvo fotki







                    Dakle sređena glava, i sklopljen motor, upalio iz prve, nema ni trunka dima, a i voda više ne nestaje, upalio ventilator na radnoj temperaturi, ja sam prezadovoljan

                    Nibus GB41 (Ikarbus IK160)

                    Comment

                    Working...
                    X