Stigao predmet zanimacije za preko zime 
Dodge Charger 1973g, motor u njemu ko zna koji je bio, sada je nekakav Mercedesov 4.2l V8 sa automatskim menjacem koji leti napolje. Pocetkom oktobra kompletan auto ide na peskarenje, pa se krece lagano sa radovima. Auto na slikama deluje kao olupina, ali limarija nema nigde nijednu rupicu, od cega su pravili ove aute nemam pojma posto je auto vise od decenije proveo na livadi, od svakog Evropskog auta bi ostala samo stakla
Malopre sam ga dovukao, a ove slike su od pre par godina, sutra slede sveze slike.









Pripreme za peskiranje krecu, skinuo sam zadnji branik sa nosacima i sve ima jedno najmanje 40kg
Kad se vratim sa mora za 10-ak dana, poskidacu sve preostale sitnice kako bi ceo auto mogao lepo da se ispeskira. Pozadi ce auto morati da se spusti, posto je neko ranije stavljao nekakve adaptere i tako pomerio nosac gibnjeva sa zadnje strane, tako da je auto podignut jedno 15cm. Srecom, prednji trap nije cackan
Ono sto me iznenadilo jeste da nijednu jedinu rupicu na limariji nisam mogao da pronadjem. Ja mislim da mi je Kadett ovolike godine bio na mestu Charger-a, samo bih stakla nasao, ako i ona ne bi strunula
Za sada je plan da se auto kompletan ispeskira, pa da se radi limarija, a posle svega farbanje naravno. Prednji kraj je neko modifikovao posto je auto nekada bio cuknut, tako da hauba uopste nije sa Charger-a vec sa nekog Pontiac-a najverovatnije. Posto je kraca za jedno 15cm, onda je neko dodao taj deo i zavario za oba krila, a ja cu to naravno da vratim kako treba da bude. Posto mi se hauba mnogo svidja, ako posle peskiranja bude ostalo nesto od nje
, produzicu je da bude iste duzine kao i fabricka, tako da izbacim ovaj "most" izmedju krila. Sve u svemu, bice ovde mnogo igrarije, a nemam nameru da pravim original od ovoga, vec ce to biti neki racing fazon iznutra, dva sedista, nesto neophodnog enterijera, manuelni menjac, V8 motor naravno i napred 














Dodge Charger 1973g, motor u njemu ko zna koji je bio, sada je nekakav Mercedesov 4.2l V8 sa automatskim menjacem koji leti napolje. Pocetkom oktobra kompletan auto ide na peskarenje, pa se krece lagano sa radovima. Auto na slikama deluje kao olupina, ali limarija nema nigde nijednu rupicu, od cega su pravili ove aute nemam pojma posto je auto vise od decenije proveo na livadi, od svakog Evropskog auta bi ostala samo stakla










Pripreme za peskiranje krecu, skinuo sam zadnji branik sa nosacima i sve ima jedno najmanje 40kg

Kad se vratim sa mora za 10-ak dana, poskidacu sve preostale sitnice kako bi ceo auto mogao lepo da se ispeskira. Pozadi ce auto morati da se spusti, posto je neko ranije stavljao nekakve adaptere i tako pomerio nosac gibnjeva sa zadnje strane, tako da je auto podignut jedno 15cm. Srecom, prednji trap nije cackan

Ono sto me iznenadilo jeste da nijednu jedinu rupicu na limariji nisam mogao da pronadjem. Ja mislim da mi je Kadett ovolike godine bio na mestu Charger-a, samo bih stakla nasao, ako i ona ne bi strunula

Za sada je plan da se auto kompletan ispeskira, pa da se radi limarija, a posle svega farbanje naravno. Prednji kraj je neko modifikovao posto je auto nekada bio cuknut, tako da hauba uopste nije sa Charger-a vec sa nekog Pontiac-a najverovatnije. Posto je kraca za jedno 15cm, onda je neko dodao taj deo i zavario za oba krila, a ja cu to naravno da vratim kako treba da bude. Posto mi se hauba mnogo svidja, ako posle peskiranja bude ostalo nesto od nje
















Comment