Evo da predstavim i ja novi autic.
U pitanju je Fiat Grande Punto 1.9 MJET (JTDM) Sport, 131ks, 6 brzina, 2005. god, 170.000km. (ovaj model je bez DPF-a).
Po specifikaciji 9.5s do 100km/h, maksimalna 200km/h.
Farbricki na njemu 17" felne, 205/45 gume, spusten fabricki za 2cm (ako se ne varam), CD/MP3 plejer sa fabrickim wooferom u gepeku, ASR, ESP, Hill Holder, digitalna dvozonska klima, kozni sportski volan sa komandama za radio/cd, sportski profilisana sedista, airbag za vozaca i suvozaca i vazdusne zavese (nema bocne jastuke u sedistima), maglenke i zadnji krovni spojler sa trecim stop svetlom, hromirani zavrsetak auspuha.
Za sada je plan da se auto dovede u stanje da nema brige da se u bilo koje doba krene na duzi put.
Nakon zime ce ici na chip tuning, 150-160ks, nece se preterivati.
Uradjen je mali servis, po predlogu Expendable stavljen Shell Helix Ultra Extra 5W30, zamenjeni svi filteri.
Trebalo bi jedan roler PK kaisa da se zameni, stabilizatori, metlice brisaca, plasticna zastita motora, i zimske gume (nazalost ici ce celicne 15" felne i 185/65 gume).
Danas ciscen EGR ventil. Elektricni deo skroz cist bio, mehanicki malo zaprljan, ali cev koja vraca gasove u motor je bila prilicno zagusena, kao i otvor na koji ta cev ide, pri motoru. Nije bilo nekih problema u radu pre ciscenja, desilo mi se jednom da je pri konstantnoj brzini na oko 1500 obrtaja malcice cimao, i verujem da je to to.
Prvenstveno je EGR ciscen, jer mi je potrosnja malo veca u gradu, ide do 8.0l proseka. Iako po specifikaciji on trosi 7.6-7.8 u gradu, mislim da to moze dosta nize. Videcu naredne nedelje kako ce se potrosnja kretati, nadam se da ce pasti.
Skinuta danas i sedista da se skinu sajlice za automatsko klizanje sedista prilikom preklapanja pa se od nedelje prave nove. U originalu inace kostaju 9000 din kom.
Sto se tice dosadasnjih utisaka. Volan mi je prvo bio izuzetno lagan, ali sam se navikao i za grad je uzivanje (ima i City dodatno). Tvrd jeste, ali tako mora. Prilicno je stabilan i ESP kad pali ne ometa puno voznju. Prva brzina je izuzetno kratka, u sustini moze iz druge da se krene sasvim normalno. 4. se najvise koristi. Malo je bucniji (od Stila), verovatno zbog slabije izolacije, a i kao da su namerno zeleli da se motor u kabini malo jace cuje. Nema rezervni tocak, ima set za reparaciju i kompresor, a ni sam ne znam da li da stavljam dodatni tocak umesto toga. Ne znam za druge automobile sa tom dimenzijom guma, ali kod njega se duvaju prednje na 2.6 bara, zadnje na 2.3 sto mi deluje dosta tvrdo.
Za sada ide jedna slicica, ostale ce doci naknadno.
U pitanju je Fiat Grande Punto 1.9 MJET (JTDM) Sport, 131ks, 6 brzina, 2005. god, 170.000km. (ovaj model je bez DPF-a).
Po specifikaciji 9.5s do 100km/h, maksimalna 200km/h.
Farbricki na njemu 17" felne, 205/45 gume, spusten fabricki za 2cm (ako se ne varam), CD/MP3 plejer sa fabrickim wooferom u gepeku, ASR, ESP, Hill Holder, digitalna dvozonska klima, kozni sportski volan sa komandama za radio/cd, sportski profilisana sedista, airbag za vozaca i suvozaca i vazdusne zavese (nema bocne jastuke u sedistima), maglenke i zadnji krovni spojler sa trecim stop svetlom, hromirani zavrsetak auspuha.
Za sada je plan da se auto dovede u stanje da nema brige da se u bilo koje doba krene na duzi put.
Nakon zime ce ici na chip tuning, 150-160ks, nece se preterivati.
Uradjen je mali servis, po predlogu Expendable stavljen Shell Helix Ultra Extra 5W30, zamenjeni svi filteri.
Trebalo bi jedan roler PK kaisa da se zameni, stabilizatori, metlice brisaca, plasticna zastita motora, i zimske gume (nazalost ici ce celicne 15" felne i 185/65 gume).
Danas ciscen EGR ventil. Elektricni deo skroz cist bio, mehanicki malo zaprljan, ali cev koja vraca gasove u motor je bila prilicno zagusena, kao i otvor na koji ta cev ide, pri motoru. Nije bilo nekih problema u radu pre ciscenja, desilo mi se jednom da je pri konstantnoj brzini na oko 1500 obrtaja malcice cimao, i verujem da je to to.
Prvenstveno je EGR ciscen, jer mi je potrosnja malo veca u gradu, ide do 8.0l proseka. Iako po specifikaciji on trosi 7.6-7.8 u gradu, mislim da to moze dosta nize. Videcu naredne nedelje kako ce se potrosnja kretati, nadam se da ce pasti.
Skinuta danas i sedista da se skinu sajlice za automatsko klizanje sedista prilikom preklapanja pa se od nedelje prave nove. U originalu inace kostaju 9000 din kom.
Sto se tice dosadasnjih utisaka. Volan mi je prvo bio izuzetno lagan, ali sam se navikao i za grad je uzivanje (ima i City dodatno). Tvrd jeste, ali tako mora. Prilicno je stabilan i ESP kad pali ne ometa puno voznju. Prva brzina je izuzetno kratka, u sustini moze iz druge da se krene sasvim normalno. 4. se najvise koristi. Malo je bucniji (od Stila), verovatno zbog slabije izolacije, a i kao da su namerno zeleli da se motor u kabini malo jace cuje. Nema rezervni tocak, ima set za reparaciju i kompresor, a ni sam ne znam da li da stavljam dodatni tocak umesto toga. Ne znam za druge automobile sa tom dimenzijom guma, ali kod njega se duvaju prednje na 2.6 bara, zadnje na 2.3 sto mi deluje dosta tvrdo.
Za sada ide jedna slicica, ostale ce doci naknadno.


Comment