Stigao je novi – polovan auto u kucu. Auto po mojoj I po zeninoj meri
Njoj je bilo bitno da ima 4voro vrata, dovoljno prostora I da ne “guta” a meni da bude japanac, turbak AWD a ovo boxer je doslo onako usput, kao I plin tako da je upravo ovaj auto ostvarenje nasih snova 
Citao sam dosta o autu, gledao nekoliko primeraka I jos uvek ne mogu da verujem da sam ga kupio
Mislio sam da cu posle celice morati uzeti neko privremeno resenje dok ne budem u mogucnosti da ga kupim.
Da ne tupim vise, auto je 2001 godiste, kupljen u Ubu, od coveka koji ima jos nekolicinu automobila u svom vlasnistvu, cak I nekoliko oldtimera. Kupljen je nov u Srbiji, ima 200 000 km na satu, od toga je 160 000 km odrzavan kod Curcica. Po recima bivseg vlasnika, auto je uvek bio najmanje treci ili cetvrti auto kod bivsih vlasnika, koji su se pritom svi medjusobno poznavali. Servisna knjizica I original racuni su mi predati sa autom.
Prvi utisci su fenomenalni, odusevljen sam prostorom, mada u poredjenju sa nekim drugim slicnim automobilima I nije nesto preterano komotan. Meni je naspram celice ogroman.. Odaziv motora I pogona mi je odlican, auto je lak za voznju I stvoren za uzivanje. Teziste automobila u krivinama je jako dobro, nize od ocekivanog, tako da sam I tu zadovoljan…
Sto se tice nekih nedostataka, na autu ne radi hillholder, raskacen je, I mislim da ga necu ni osposobljavati. Pored toga, zadnji amortizeri su za zamenu, ili ulosci, mada mislim da ce I opruge biti za zamenu. Ostalo je u sasvim korektnom stanju za kilometrazu, I nemam nekih drugih zamerki. U narednom vremenu auto ce samo biti servisiran za zimu, a od proleca amorti I slicno.
Sto se tice slika, nemam nista osim ovih sa oglasa zasad..




Najposle, mozda je ovo najveca ludost koju sam uradio u zivotu a mozda I najpametnija stvar. Videcemo, vreme ce pokazati, kako stvari sad stoje, auto planiram da vozim najmanje 100 000km.


Citao sam dosta o autu, gledao nekoliko primeraka I jos uvek ne mogu da verujem da sam ga kupio

Da ne tupim vise, auto je 2001 godiste, kupljen u Ubu, od coveka koji ima jos nekolicinu automobila u svom vlasnistvu, cak I nekoliko oldtimera. Kupljen je nov u Srbiji, ima 200 000 km na satu, od toga je 160 000 km odrzavan kod Curcica. Po recima bivseg vlasnika, auto je uvek bio najmanje treci ili cetvrti auto kod bivsih vlasnika, koji su se pritom svi medjusobno poznavali. Servisna knjizica I original racuni su mi predati sa autom.
Prvi utisci su fenomenalni, odusevljen sam prostorom, mada u poredjenju sa nekim drugim slicnim automobilima I nije nesto preterano komotan. Meni je naspram celice ogroman.. Odaziv motora I pogona mi je odlican, auto je lak za voznju I stvoren za uzivanje. Teziste automobila u krivinama je jako dobro, nize od ocekivanog, tako da sam I tu zadovoljan…
Sto se tice nekih nedostataka, na autu ne radi hillholder, raskacen je, I mislim da ga necu ni osposobljavati. Pored toga, zadnji amortizeri su za zamenu, ili ulosci, mada mislim da ce I opruge biti za zamenu. Ostalo je u sasvim korektnom stanju za kilometrazu, I nemam nekih drugih zamerki. U narednom vremenu auto ce samo biti servisiran za zimu, a od proleca amorti I slicno.
Sto se tice slika, nemam nista osim ovih sa oglasa zasad..




Najposle, mozda je ovo najveca ludost koju sam uradio u zivotu a mozda I najpametnija stvar. Videcemo, vreme ce pokazati, kako stvari sad stoje, auto planiram da vozim najmanje 100 000km.
Comment