Ford mk.6 take 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    Ford mk.6 take 1

    Napokon sam uspeo da ga oribam i da ne padne kisa u sledeca 2h, te sam uslikao prevozno sredstvo koje koristim.

    U pitanju je Ford Escort (mk.6) iz novembra '97, uvezen iz Nemacke 2000. od tada vozen i odrzavan u Beogradu, a pre, nepunih, mesec dana presao je u "moje" vlasnistvo.





    A sada ono sto me zgrozava...

    ...nedostatak ratkapne.

    Bila je slomljena kada sam ga kupio i imala je lufta, dok sam dosao kuci vec je otpala
    Ako neko zna gde mogu naci istu takve/takvu bio bih veoma zahvalan na informaciji.

    Guza


    Unutrasnjost










    Ozvucenje

    Napred su, za sada, fabricki Ford-ovi zvucnici od 20W.


    Elipse by Alpine, bile su, vec, ugradjene kada sam uzeo auto.


    Ono sto pokrece tockove


    U pitanju je motor od 1400cc (full injection) od 55KW i predjenih 75k km, kada sam ga uzeo, sada malo vise.

    Ima razno-raznih ogrebotina i par "ulegnuca" (krilo i hauba) koje me uzasno nerviraraju, jer sam perfekcionista, ali prezivecu dok ne skupim pare da se to sredi, motor treba da se predihtuje, jer curka na svim dihtunzima i cini mi se da treba da se promeni zupcasti kais.

    Za sada sam mu zamenio ablender (palio dugacka svetla pri davanju migavca), ugradio centralnu bravu i stavio bolje sijalice u farove (neke koje sam imao u kuci, bice osram uskoro, samo da se preracunam sa parama). Treba jos alarm da mu ugradim, u toku, sledece nedelje, jer ne podnosim lavlju kandzu koja je isla uz njega (prodje me volja za voznjom dok je skinem/montiram).

    Ovaj auto je u stvari trebao da bude Renault Clio ili neki tako manji auto, ali nismo mogli nijedan pristojan da nadjemo, te smo se odlucili za ovaj. Po meni jedina mana mu je "jacina" motora, jer je auto malo tezi (1118kg po saobracajnoj), pa se oseca pri prestizanju kako mu fali snage, inace sam prezadovoljan njegovim lezanjem na putu kao i opstim ponasanjem pri razlicitm brzinama voznje.


    p.s. Umalo da zaboravim... Nove zimske prednje gume (wintera), stavljene pre nego sto sam ga kupio, zadnje su navodno nove(ije), ali mi tako bas i ne izgledaju. Uz njega sam "dobio" i original Ford alu 14" felne sa 4 "nove" letnje gume, stavljene proslog leta, na koje jos uvek imam garanciju od 2 god.
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Pa Vocko nek je sa srecom novi autic, Mazda je znaci izgubila trku .
    Izgleda ocuvano, jedino sam malo skeptican sto se tice predjene kilometraze ako curka sa svih strana po malo, mada ce neko ko ima iskustva sa Fordovim motorima vec to bolje definisati. Felnice i gume za leto su tu, sto se tice popravke ogrebotina i ulegnuca, pravi lek je jedino ponovno komplet farbanje sto opet ne moras raditi dok nemas dobar razlog za to a bolje da ga nemas. Bitno je da posluzi dobro u prakticnom smislu a dobro lezanje i balans jeste karakteristika vecine Fordova.

    Comment

    • jaksa
      CBC Senator XXL
      • 23.10.2004
      • 701
      • Novi Beograd, SC

      #3
      Ima 1 prodavnica ford delova kad se krene od dorcola prema tempo diskontu, sa desne strane, posle odvajanja za djure djakovica kad ides tom donjom ulicom (dunavska?) i prodaju ratkapne na komad.

      Savet: neces biti zadovoljan ratkapnama, juri ford alu felne po oglasima, ko ja nekad

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #4
        Sredi te semeringe,pa nek je sa srecom!
        Power of dreams !!!

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          #5
          Originally posted by jaksa
          Savet: neces biti zadovoljan ratkapnama, juri ford alu felne po oglasima, ko ja nekad
          Jaksicu pazi na casu!
          Vec imam alu felne, ali sa letnjim gumama.

          @dfast - nazalost 121 je ispao, s' obzirom da ja nisam bio finansijer. Zato je cale zamenio Senic-a za 323F 2001.god, ako nista drugo
          Sto se tice kilometraze, verovali ili ne, ta je. U Germaniji je vozen do, oko, 35k km, a onda ga je brat uzeo od brata, dovezao ovde i servisirao kod Krbacevica na 36k. Inace se ispostavilo da je covek od koga sam kupio auto brat od ujakovog odlicnog prijatelja iz gimnazije i starog komsije .

          Upravo se sada spremam da odem do Krbacevica da mi kazu sta su sve radili i sta treba da se radi, posto su oni servisirali auto od kako je uvezen kod nas.

          @Honda - Hvala!

          Comment

          • Ch@os
            CBC Veteran
            • 02.11.2005
            • 173

            #6
            Isti ovakav samo crvene boje sam vozio do pre dve godine. Slatko sam se navozao sa njim sto ne sumljam da ces i ti.
            Neka je sa srecom.

            Comment

            • jaksa
              CBC Senator XXL
              • 23.10.2004
              • 701
              • Novi Beograd, SC

              #7
              Originally posted by Vocko
              Originally posted by jaksa
              Savet: neces biti zadovoljan ratkapnama, juri ford alu felne po oglasima, ko ja nekad
              Jaksicu pazi na casu!
              Vec imam alu felne, ali sa letnjim gumama.

              @dfast - nazalost 121 je ispao, s' obzirom da ja nisam bio finansijer. Zato je cale zamenio Senic-a za 323F 2001.god, ako nista drugo
              Sto se tice kilometraze, verovali ili ne, ta je. U Germaniji je vozen do, oko, 35k km, a onda ga je brat uzeo od brata, dovezao ovde i servisirao kod Krbacevica na 36k. Inace se ispostavilo da je covek od koga sam kupio auto brat od ujakovog odlicnog prijatelja iz gimnazije i starog komsije .

              Upravo se sada spremam da odem do Krbacevica da mi kazu sta su sve radili i sta treba da se radi, posto su oni servisirali auto od kako je uvezen kod nas.

              @Honda - Hvala!
              Pa onda super, za alu felne.

              Javi kakav je Krbavcevic.

              Ti znas da ja idem kod Kuretovog druga u jajince.

              Comment

              • tt-boy
                CBC Član
                • 06.01.2006
                • 16
                • Beograd, Padinska Skela

                #8
                Posedujem isti takav model vec dve godine. Kupio sam ga sa 115000km, presao 25000km, nisam imao nikakvih problema, sasvim solidan auto.

                Motor od 1.4 litra je za Escort VI preslab, karoserija je dobro izolovana, odnosno buka uglavnom dolazi iz motornog prostora,
                U gradu trosi 10 litara, van grada 6,5litara. Obrati paznju na prednji trap Escorta. Motor u proseku prelazi pre generalnog remonta 300.000 km.

                Nasao sam alu felne za eskorta R15 4kom-150eur

                Comment

                • ddrale
                  CBC Član
                  • 11.01.2006
                  • 11
                  • Valjevo,PRIJESTONICA

                  #9
                  Pazi na letvu volana 1200evrica nova.cest problem na ovom modelu na nasim putevima.srecno

                  Comment

                  • Vocko
                    CBC Senator XXL
                    • 25.04.2005
                    • 4556
                    • nBGd

                    #10
                    @tt-boy: Jeste preslab je motor, zato i trosi toliko. Moj je sada na 80k, ako bude bilo para do kraja godine ce on blago meni da obrne prvu cifru u 9.

                    @ddrale: Znam za problem sa letvom, cak smo mislili da je to zbog lufta u volanu, a ispostavilo se da se zamenom manzetni, gumica balans stangle i stabilizatora, sve vratilo u normalu.
                    Inace polovna letva sa Escort-a 6, koji je presao 40k, kosta nesto preko 100e.

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #11
                      Lepo lepo vocko jos da mu naguras neki amp
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • Vocko
                        CBC Senator XXL
                        • 25.04.2005
                        • 4556
                        • nBGd

                        #12
                        Originally posted by civi
                        Lepo lepo vocko jos da mu naguras neki amp
                        Amp ceka zvucnike . Stigli su prednji, zadnji se jos cekaju, jer su pogresni bili zapakovani sa prednjim, a sada je doslo do komplikacija tako da ne znam koliko ce sve to da potraje

                        Comment

                        • Mr.Looping
                          CBC Član
                          • 23.09.2006
                          • 19
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Ford mk.6 take 1

                          Originally posted by Vocko

                          Za sada sam mu zamenio ablender (palio dugacka svetla pri davanju migavca), ...
                          Vucko, imam slican auto kao tvoj i od kako sam kupio mog (polovnog) Forda, imam problema kao i ti. Prvi put sam to resio u nekom specijalizovanom servisu, gde su mi skinuli ceo taj stari mehanizam kod volana i ugradili reparirani za 30 E. Nesto vise od godinu dana kasnije, pojavio se isti kvar: ablenduje mi sam od sebe + ne rade sva 4 zmigavca, vec moram da ukljucim levi ili desni, pa tek onda ono crveno dugme za sva 4 da bi radili...

                          Posto sam gledao kako mi je covek demontirao stari i montirao reparirani mehanizam, sada sam ja uspeo da ga skinem, ali kako da ga repariram tj. popravim? Da li ima neki savet? Nov kazu da kosta oko 100 E, ali i reparirani nije bas jeftin - pogotovo ako cu to placati svakih godinu-dve.
                          Ford Escort 16V, karavan iz 1996.
                          1600 kubika, plin

                          Comment

                          • dali
                            CBC Član
                            • 29.03.2008
                            • 35
                            • Nish

                            #14
                            Re: Ford mk.6 take 1

                            Poshto vidim da svi imamo slichne automobile sa slicnim kvarovima, reci cu ti moja iskustva. Ablender je chesta problematika, kod vas je u pitanju ablender kod mene je problem shto nece da mi vraca zmigavac kad smotam volan, kod drugara isto to, kod nas u Nishu na auto pijaci prodaju za 1000din da birash koji hocesh od Ghia pa do najobichnijeg + shto mozesh da se pogadjash Na zalost istina je da novi koshta oko 100€ ali shta da se radi. Shto se tiche ulegnuca i ogrebotina nemoj da zurish, daj mu malo vremena sam ce pokazati mesta gde treba da se radi, u glavnom rubovi i pragovi tako da kad to radish radi sve. Shto se tiche trapa ja nemam nekih problema i ako vozim na 17"-icama samo shto treba da mi se promene silen blokovi ali ja sam na 150 000km tako da je bilo za ochekivati E sad shto se tiche nedovoljno snage neznam stvarno, ja imam 1.8TD 90KS i ide odlichno, drug ima 1.6 90KS i kad se potezemo bezim mu za pola auta... Nadam se da sam ti neshto pomogao ako ne barem smo razmenili iskustva Chuvaj limuzinu, super je! Pozzz PS:ako imash klimu proveri je sa vremena na vreme i OBAVEZNO proveraj nivo ulja u servo pumpi kao preventivu...

                            Comment

                            • Vocko
                              CBC Senator XXL
                              • 25.04.2005
                              • 4556
                              • nBGd

                              #15
                              Re: Ford mk.6 take 1

                              Ja sam ablender zamenio polovnim sa onog sa Ghia opremom i od tada nisam imao problema, da kucnem o drvo.
                              Doduse sada dosta retko vozim auto, ali se niko od sadasnjih vozaca nije zalio na problem sa njim.

                              Poslednji problem je bio sto su se zapusile prskalice sa desne strane, al je puska pod pritiskom to resila. I pukla mi je bila plastika koja vraca kvacilo u pocetni polozaj, to im je isto boljka, zamnio novom (oko 30e) i od tada auto prede.
                              Na tehnickom je zamerka bila sto desna strana slabije koci, ali to se resava stelovanjem, jer sam relativno skoro (po predjenom broju kilometara) menjao i cilindre i paknove u dobosima.

                              Trom je uzasno, ali za normalnu i kulturnu voznju po gradu je super, a na autoputu ipak treba dobro proceniti uslove za preticanje, ovaj moj je ipak 1.4 od svojih 75ks.

                              @MR.LOOPING - kako se reparira ablender uopste ?! Sto bi to iko radio kada moze polovan da se nadje, relativno jeftino, a evo mene moj, kao sto sam gore napisao, sluzi odlicno vec dugo vremena.

                              P.S. Ne mogu da verujem da ga imam vec toliko dugo

                              Comment

                              Working...
                              X