Saab 9000 cs :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #31
    Posle skoro dve godine posedovanja, svasta se izdesavalo, skoro sve je propraceno slikama,
    i uskoro cu sve ubaciti u temu
    samo da skupim snage za jedan "malo" duzi tekst...

    Trenutno stanje auta, pali radi ide
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      #32
      Ajde bre šta čekaš

      Comment

      • Ivvan
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1574
        • Nis
        • SAAB 9000

        #33
        Ma toliko toga se izdesavalo, da ne moze na brzinu, treba priprema
        da mi dodje umetnicko nadahnuce
        ali obecavam da ce biti ubrzo
        Turbos make torque,and torque makes fun

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #34
          Novina u odnosu na zadnji izvestaj, auto vise ne pali
          detaljnije sutra
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • sErGiO
            Moderator
            • 30.01.2007
            • 2769
            • Neko selo pored Beogr
            • Alfa Romeo 156SW

            #35
            ah

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #36
              Nikako da nadjem vremena da ispisem lep post sa sve slikama, tako da cu za sad da napisem samo skrecenu verziju

              Hronoloski se desavalo sledece, otisao dihtung glave, motor izvadjen predihtovan komplet promenjen dihtung vracen unutra.
              zbog obaveza, a i zbog moje odgovornosti sve je to potrajalo skoro 6 meseci
              posle sklapanja autu ugradjen plin ( i o ovome ce biti opsirnije ) presao oko 6000km prolupao na letecem lezaju na drugom cilindru.
              motor izvadnjen, ubacen drugi, ovaj put u rekordnom roku cela operacija trajala 4 dana umerenog rada
              auto presao jos 1200km i prolupao na letecem ponovo, ovaj put da trecem cilindru.
              Naravno, od kad je uzet malo malo pa mu je nesto falilo, puklo crevo za gorivo, crkao alternator, crkla pumpa za vodu, crko anaser....
              auto vise popravljan nego sto je vozen
              Najveca greska je sto sam ga kupovao srcem i sto sam se zaleteo, tek kasnije je ustanovljeno da sto sta nije na autu odradjeno kako treba
              pre nego sto sam ga ja uzeo.

              Sta cu dalje jos uvek ne znam, za sad iz revolta stoji na oglasima

              Ocekujem malo vise slobodnog vremena narednih dana pa ce sve ovo biti detaljno opisano sa sve slikama
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #37
                Click image for larger version

Name:	20180201_084131.jpg
Views:	1
Size:	101.5 KB
ID:	882322Click image for larger version

Name:	20180201_084142.jpg
Views:	1
Size:	101.5 KB
ID:	882323

                Da i beli je moj 2.3 atmosferac

                slikano negde februara 2018. stanje na slici je jedan ispravan i registrovan,
                jedan zamalo ispravan i zamalo registrovan i jedan raskupusan za delove

                trenutno stanje, jedan na otpadau, jedan neispravan i registorvan i jedan za malo ispravan i neregistrovan...


                Beli ce mozda da dobije svoju temu i nove tablice
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • sErGiO
                  Moderator
                  • 30.01.2007
                  • 2769
                  • Neko selo pored Beogr
                  • Alfa Romeo 156SW

                  #38
                  Au al si se ti uvalio do guše

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #39
                    Do guse je bilo odavno
                    gusa je pre****na za mnogo
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • stevak
                      CBC Senator XXL
                      • 31.05.2009
                      • 1215
                      • Zemun
                      • Saab 9000 cs 2.0T

                      #40
                      Ah, pa i ti si isti kao i ja






                      ex SAABotražitelj

                      Comment

                      • sErGiO
                        Moderator
                        • 30.01.2007
                        • 2769
                        • Neko selo pored Beogr
                        • Alfa Romeo 156SW

                        #41
                        Znači da bi vozio jedan (relativno) ispravan SAAB moraš još 2 komada da imaš negde u šteku A ja sam mislio da su Alfisti fanatici

                        Comment

                        • Ivvan
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1574
                          • Nis
                          • SAAB 9000

                          #42
                          sergio, alfisti su pocetnici


                          stevo, jel si ti bese skoro prodao jednog od tvojih?
                          video sam oglas ali u tom trenutku je moj bio ispravan,
                          da sam znao sta me ceka potrudio bi se da ga ja pokupim
                          nemam sivi u kolekciji nije zbog drugog
                          Turbos make torque,and torque makes fun

                          Comment

                          • stevak
                            CBC Senator XXL
                            • 31.05.2009
                            • 1215
                            • Zemun
                            • Saab 9000 cs 2.0T

                            #43
                            Originally posted by sErGiO View Post
                            A ja sam mislio da su Alfisti fanatici
                            Pa, sa alfama se počinje... radi privikavanja
                            ex SAABotražitelj

                            Comment

                            • stevak
                              CBC Senator XXL
                              • 31.05.2009
                              • 1215
                              • Zemun
                              • Saab 9000 cs 2.0T

                              #44
                              Originally posted by Ivvan View Post
                              stevo, jel si ti bese skoro prodao jednog od tvojih?
                              Prodao sam zlatnog sa prve slike, a prodao i plavog na otpad pa je ostao samo sivi.
                              ex SAABotražitelj

                              Comment

                              • Ivvan
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1574
                                • Nis
                                • SAAB 9000

                                #45
                                Kao sto sam obecao produzena verzija

                                Da krenemo redom

                                Auto kupljen u BG, doteran bez vecih problema za Nis, sem sto je nenormalno tresao volan preko 120km/h
                                Ajde prvo sto je odradjeno izbalansirane gume i problem tresenja je nestao.
                                Vec uvece primecen miris benzina u kolima, naravno puklo plasticne cev na dovodu goriva. To je sanirano I bezbrizno je vozeno nekoliko dana u tih nekoliko dana su promenjene I svecice, onda je prestao da radi ventilator grejanja, sreca pa je proradio na prvoj vecoj rupi

                                Zima polako prolazila rupe uspesno pogadjane I ventilator nije pravio mnogo problema.

                                Click image for larger version

Name:	20170111_074642.jpg
Views:	1
Size:	51.5 KB
ID:	882489

                                Kako se vreme malo popravilo tako su zamenjene plocice na zadnjim kocnicama I pk kais.
                                Pri zameni plocica ustanovljeno zasto rucna ne radi, sajla sa da desnom tocku pukla.
                                Zamena sajle ostavljena za prolece/leto jer taj poduhvat zahteva demontazu dobrog dela enterijera kako bi se digao tepih da se otkaci jedan osigurac koji drzi sajlu…

                                U medjuvremenu nabavljena fabricki pokazivac pritiska turbine, za simbolicne pare ali sa starijeg cc modela, to ce ponovo da dodje na red kasnije.


                                Otprilike tad je uzet donor za simbolicnih 100 evra. Autu su falili samo turbina, pumpa goriva hladnjak vode I alternator, ali je imao intercooler sto crni nije imao.
                                Click image for larger version

Name:	20170203_145907.jpg
Views:	2
Size:	126.5 KB
ID:	882490


                                Tu je pala I probna voznja na auto putu cisto da se malo protegne

                                Click image for larger version

Name:	20170120_142629.jpg
Views:	1
Size:	65.5 KB
ID:	882492

                                Doslo je na red da se montira pokazivac pritiska da ne kazem boost metar
                                Proslo bez nekih problema, tako je bar delovalo na prvu . Sve sklopljeno I vraceno u auto i za divno cudo kazaljka mrda, mrdaju i ostale,
                                doduse davac nivoa goriva je neispravan pa je auto ili pun ili na rezervi. Problem pravi skala za temperaturu koja jako brzo ode u maksimum iako je temperature vode normalna.
                                Pod pretpostavkom da je sve u redu jer sam auto vozio vec nekih 3000 km bez problema i za svo to vreme temperature je bila u normali bez obzira na opterecenje I uslove voznje, nastavio sam da vozim normalno I da se radujem sto kazaljka za boost radi J

                                Usledila nova probna voznja, gde se lepo vidi temperature

                                Click image for larger version

Name:	20170227_073259.jpg
Views:	1
Size:	56.4 KB
ID:	882491

                                Bezbrizna voznja nije dugo trajala, u voznji primeceno da napon akomulatora konstanto opada, otkazao alternator, a kao za maler bas njega nema na donoru. Posle malo jurenja koji I sta odgovara promenjen regler sredjeni lageri I sve namontirano nazad. U tom trenutku sam pomislio super vozimo se opet

                                To naravno nije dugo trajalo…

                                Posto jelte sad imam kazaljku za boost primetio sam da to nesto ne stima. Pritisak ne ide ni priblizno tamo gde bi trebao da ide, otprilike kao da je sve vreme na baznom pritisku. Cisto iz radoznalosti izvadim osigurac za APC ventil. Upalim auto I osmeh, auto ne ide nego leti, vratim osigurac opet sve po starom.

                                Naravno djavo mi ne da mira pa sam ga malo provozao ostrije kad je vec hteo d aide, naravno bez osiguraca I bum bum detonacija dve tri I toliko
                                Auto vise nece nikako da radi trokira nema snagu gusi se puca lupa I sve sto ide uz to, problem je brzo resen spalo crevo sa usisne grane sto ide do map senzora, nije naviklo na toliki pritisak. Tom prilikom ustanovljeno da je apc ventil lose povezan. To je reseno, auto upaljen radi mirno tiho lepo I ideeee.

                                Taj deo ideee nije potrajao dugo, jer one detonacije nisu prosle bez posledica kako je delovalo na prvu. Naravno skala temperature vec neko vreme je konstantno u crvenom ali sam na nju oguglao dok nisam primetio dim ispod haube I video da je izbacio crevo za vodu…

                                Dihtung glave rekao dovidjenja…

                                Tu sam presekao I resio, motor ide napolje, da se komplet predihtuje I izvade balanseri.

                                I tako je krenulo prvi put rasturanje, motor uz malo muka Izvadjen napolje, zrtva nocnog vadjenja motora bez prethodne primpreme je jedan nosac motora (neko zaboravio da ga odsrafi, a viljuskaru nije bilo tesko da ga resi ).
                                Click image for larger version

Name:	20170501_173242.jpg
Views:	1
Size:	115.0 KB
ID:	882493 Click image for larger version

Name:	20170503_211933.jpg
Views:	1
Size:	133.8 KB
ID:	882496Click image for larger version

Name:	20170503_210629.jpg
Views:	1
Size:	96.2 KB
ID:	882494

                                Posle pokusaja da se za normalne novce nadje novi odustaje se od te ideje, srecom donor je tu…
                                To je sve krenulo negde krajem marta, sa namerom da bude sastavljen I ugradjen plin do maja kad mu istice registracija. Auto je upaljen januara meseca…
                                Za sve to sam najvise ja zasluzan jer je entuzijazam malo opao, ja malo neodgovorno usao u sve to I cela ta zajebancija se razvukla na 6+ meseci.

                                U medjuvremenu prilikom rasturanja motora se ustanovilo da su balanseri vec izvadnjeni,

                                Click image for larger version

Name:	20170503_221715.jpg
Views:	1
Size:	144.7 KB
ID:	882498
                                Attached Files
                                Turbos make torque,and torque makes fun

                                Comment

                                Working...
                                X