Hvala jos jednom [emoji106]
Opel Corsa C 1.0 12v, 2006 god
Collapse
X
-
Kako kod burazera treba da stigne beba svaki dan, ovaj vikend smo imali radnu akciju na enterijeru kako bi bila što čistija za predstojeće potrebe.
Stanje pre pranja, solidno.
Prvo rasturanje,
Zatim nailazimo na prvi probelem a to su šrafovi zadnje klupe, oni koji vire dole iz patosa, e tu je bilo zajebancije skoro tri sata dok ih nismo skinuli.
Takođe su sfrafovi na prednjim sedištima toliko zapekli da su tri glave oblaznule. Zovemo opelove otpade oni traže tipa 100 din po šrafu. Kako na corsaju pasuju od puntića odem lepo u Inđuju na otpad i tu dobijem punu šaku za dž. Šrafovi pasuju i to je početak konverzije corse u punto
Malo slika pranja
Najprljavije je bilo vozačevo odmorište za nogu
Sušenje
Sastavljanje
Kontakti naprskani za svaki slučaj
Gotovo
Malo motor
To je gotovo i sledi priprema za poliranje
Poliranje još uvek traje...
Comment
-
-
Kasnim sa odgovorom , rodio se mali Dimitrije i sve okrenuo, ljubi ga čiča
Što se tiče corsaje stvari stoje ovako. Rađeno je one step poliranje, menzerna fg400, zaštita carnauba wax, automagic. E sad, neki delovi kao što su krov, hauba i zadnja vrata su bili poprilično matirani tako da sam na nekim mestima radio 2 ili 3 ruke. Corsa je dosta dobro ispala, sada sija i i bez swirlova je (paukova mreža). Ispolirao sam i zadnje lampe. Napred ostaje da se kupe novi farovi i ofarba branik, tako da što se tiče toga nisam ništa dirao. Desni far je otišao iznutra tako da mu nema spasa a nadam se da ćemo taj deo uskoro doterati.
Poliranje je otprilike išlo "vako":
Prvo oblepljivaje,
Pa sledi test na prednjem levom krilu da vidim kakav je lak, srednje tvrd,
Vozačeva vrata su bila matirana, msm da se može videti razlika,
Pa prvi test, da vidimo kako izgleda na svetlosti
Krov, ovde je ispoliran krovni deo zadnjih vrata i vidi se u odnosu na ostatak koliko je u stvari bio matiran,
Hauba pre
posle prve ruke
Zadnje lampe, 50/50
Isteran napolje na pranje pre voska
Vosak
Rezultat
Malo pod led lampom,
To je otprilike to, kada se uzmu drugi farovi, verovatno novi zamenski, i ofarba branik onda ću da ga preletim još jednom sa s17 ili nekom finijom menzernom i ostaje samo pravilno održavanje.
Comment
-
Comment