Slažem se , otvoriću novu temu vezano za detailere odnosno brze voskove i sl preparate. Kako smo sad stariji i nemamo vremena, "quick" je ono što nam preostaje. Ima gomila tutorijala na netu pa ću i to da postavim u temu.
Inače, sada već davne 2012 godine, otvorio sam ovu temu koja za početak može biti od pomoći.
U ovoj temi ću Vam pokušati objasniti značaj voskiranja automobila kao i tehnike koje se koriste.
Mnogo ljudi misli da je poliranje i voskiranje kola isto međutim to nije tako, u pitanju su dva različita procesa i možemo ih podeliti na korekciju (poliranje) i zaštitu i ulepšavanje (waxing). Vosak stvara providnu zaštitnu
Od dobrog drugara dobijem na poklon auto kameru (sa rikverc kamerom) i parking senzore. To je tako stajalo neko vreme pošto nisam imao vremena, a kada su usledila pitanja jesi li montirao krenuo sam u akciju.
Kamera je kinez sledećih specifikacija:
Rezolucija: prednja kamera 1080p, zadnja kamera 720p; Senzor: sensor_1014 / 410; Prednja kamera: širokougaoni 170 stepeni A + razred HD; Zadnja kamera: širokougaoni ugao od 140 stepeni; Format slike: JPEG Kompresioni format: H.264 Video format: AVI (1080p) Ekran za ekran: 4,0 inčni IPS ekran Noćni vid: podržava G-senzor: podržava Vremenski žig: podržava Memorijska kartica: TF (maksimalna podrška 32G)Pakovanje: 17x11x8cmBruto težina: 480g (sa zadnjom kamerom) / 355g (bez zadnje kamere)
Što se tiče parking senzora, dobio sam ih u pogrešnoj boji. Kako kod idee idu u lajsnu treba da su crni, tako da su ofarbani u odgovarajuću boju.
Prvo sto sam uradio jeste da sam produžio pobudu za rikverc kameru, pošto su žice na knap.
Kablovi koji idu od prednje do rikverc kamere su takođe na knap , pa pošto je put kraći uz plafon tu sam ih provukao a i nisu mi se lemile tanke licne od tog kabla.
Uz korv su i vazdušni jastuci pa sam vodio računa i o tome , da ih postavim dalje od njih, sve ruke sam izgrebao.
Najteža stavka je bilo provlačenje kablova kroz gumeni buržir između karoserije i zadnjih vrata. On rebrast a postojeci kablovi umotani keper trakom, sve se lepi, tako da sam to uradio iz trećeg pokusaja.
Zatim je sledilo montiranje zadnje kamere, prilagođavanje okvira tablice i nosača kamere kako nešto ne bi ustinulo kabl.
Sledeće na redu je bilo bušenje rupa za parking senzore. Većini je teško pa buše spolja, ne izmere dobro itd. Skineš branik i imaš l označeno u fabrici mesta gde se buši.
Kablovi su ušli kroz gumeni čep kroz koji već ide neki džek, nisam testirao do čega je, ili za fabričke senzore ili za kuku. Sve sam zalio silikonom da nešto slučajno ne procuri, mada tu nešto i ne dolazi voda.
Centrala za senzore. Ništa od kablova nisam skraćivao, pošto sam se momački namučio da sve provučem kako treba. Samo sam ih namotao i vezao vezicom.
Onda kada sam sve povezao i kada su obe pobude (za senzore i za rikverec kameru) bile na istom rikverc svetlu skontao sam da senzori prave smetnju zadnjoj kameri. Produžio sam kablove i senzore vezao na drugu stranu.
Evo kako to izgleda na kraju. Kamera jeste veća od predhodne koju sam imao, privikao se za par dana. I prošao je tehnički sa tom kamericom pozadi, mada sam mislio da ću je skidati.
Da li mi je ovo trebalo. Nije! Kao prvo nemam vremena za ove zezancije, tako da se to razvuklo na nedelju dana, po sat vremena. Ako želiš da uradiš kako treba, treba dobra dva popodneva.
Da li je korisno? Prvih par dana dok se nisam privikao kao, i nije nešto. Ali sada parkiram na max 10cm od prepreke.
Sjajno urađeno, vrlo predantno Ja sam se navikao na parking senzore, sad mi čudno jer fabia nema senzore pa kad parkiram u rikverc nekad mi ostane metar mesta
Hvala [emoji854].
Bilo mi je bitno da se ni jedan kablić ne vidi, čak je i napajanje skriveno u kućištu osigurača. Sve od kablova što se vidi jeste nekih 10 do 15 cm na mestu gde izlaze iz plafona do prednje kamere.
Inače obe snimaju u toku vožnje, na kartici se nalaze dva foldera, dcim1 i dcim2. Prilikom ubacivanja u rikvec preko celog displeja se prikaže samo slika zadnje kamere. Guta gb, katica od 32 gb se napuni za nekih 1h kada rade obe kamere, pa onda brise one s početka itd.
Crkao motorić za tečnost za brisače u najvećoj gužvi i kiši.
Uhvatim nedeljom da to rešim, radi samo jedna prodavnica delova. Reko treba mi to i to, gledao prodavac u kompu, donese punu kutiju različitih motorica, kaže za tebe pasuje od golfa 2, malo se vizuelno razlikuje ali to je to. Dođem kući montiram, radi ali nije to kao ranije, neki bzv zvuk i baca cca 30% slabije. Vidim ja da ću morati na otpadu da uzmem originalnu, ali izdržaće neko vreme.
Uhvati me ponovo kiša, prskam ja, motorić promeni zvuk i krene da pušta tečnost na obe strane istovremeno i to kilavo. Pravac otpad, druga polovna, radi kao metak.
Inače nova zamenska je 670 din a polovna original 1000 din.
Za vikend urađen veliki servis, mali servis, servis gasa, ulje u menjaču, zamena semeringa.
Počeo je pre servisa, pre nego što postigne radnu temperaturu malo čudnije da radi. Testom utvrđeno, probila jedna svećica.
Motorno ulje i dalje wolf
Ulje u menjaču tutela
Na levoj poluosovini je flisovalo ulje na semeringu. Zamenjen on, guma, a kada se već skida zamenjen i krst.
Što se tiče gasa, zamenjen filter tečne, gasne faze, očišćen ventil na isparivaču i urađena dijagnostika. Opran motor gde je curilo ulje.
Postoji jedan problem a još uvek ne znam šta je a ni majstor ne može da otkrije, sve izgleda u redu. Naime, prilikom prvog paljenja automobila, izađem iz garaže pravo, smotam na put, ispravim, ubacim u drugu i, pustim kvačilo, ide jedno 20-30 m i tada se čuje khhh iz predela menjača, kao nešto da se namesti i to se više ne pojavljuje koliko god da se vozi i bez obzira na uslove vožnje. Poluosovina je definitivno isključena. Videćemo šta je.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
ja godinama vec u grande punta 1.2 benzin , ai u punta dvojku sa istom motorom, sipam menjam ulje sa NISovih pumpi valjda se zove nisotek,a sad neznam kako
5w-40 ima specifikaciju C3 , koje imaju i ulja koja imaju fiat specifikaciju.
i jasam za menjacka ulja vrlo precizan , tako da je i meni u menjacu bas isto kao sto se trazi u zvanicnoj knjizici odrzavanja.
ali promenio kad sam uzeo aauto, i nema nameru da menjam ,mozda provera ako fali.
ipak ja prelazim samo oko 12000 km godisnje.
naprimer pre par nedelja sam menjao set kvacila,autu je tvrdo kvacilo ima zadnjih par god. i posto sam mogao da nabavim uzeo sam AP Fiat set.koje kao i prvoj ugradnji,kazem kao, jer nikad nije ni od iste fabrike bas isti kvalitet kao ono sto je stavljeno u fabrici .
zanimljivo da je kvacilo koje je skinuto isto AP ,preslo 200 000 km, fabricko jos, i korpa je otvrdnula,ali lamela je tek prisla zakivcima...mogla je jos
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Kako sam počeo da sipam ovo, po nagovoru, ajde probaj, ne menjam za sada. Seleniu volim, ali je troši, pa je moram doliti. Ovo počne da troši tek pred zamenu i toliko da se možda i ne mora dolivati između zamene, mada ja volim da ulja ima dosta tako da uvek proveravam
Comment