Evo da predstavim i svoj automobil, danas sam uhvatio nesto (kisovitog) vremena da napravim koju fotografiju. U piatnju je Punto MK2B 1.2 16v, dynamic paket opreme. Punto je kupljen nov u Srbiji davne 2004 godine. Presao nesto preko 140 000 km bez i jedne havarije, bez potrosnje ulja ili gubitka snage, smanjenja kompresionog odnosa i slicnih padova performansi, a nije da ga bas mazim, zapravo kako-kad.
Od kvarova, naravno, riknjavao je EPS, periodicno na svakih 50k km, do sada ukupno 2 puta i uskoro mogu da ocekujem i po treci put jer dijagnostikom primetih da se ponovo nakupljaju greske na torque senzoru, a i vreme mu je, sudeci po trendovima. Automobil uglavnom odrzavam i servisiram samostalno, oslanjam se na servisna uputstva i tehnicku dokumentaciju, u majstore nemam poverenja, u servise jos manje (izuzeci su Dora, Rašić i Cubi)
Fabricka oprema:
Modifikacije:
Trudio sam se da svojim modifikacijama ne narusim originalni dizajn vec da ga poboljsam. Ljudi cesto govore "ne popravljaj stvari koje rade". Dobro Ok, to sto nesto radi ne znaci da ne moze da se poboljsa a takvih mediokratskih komentara se zgrazavam. Imao sam u planu da stavim RGB osvetljenje instrument table i prekidaca koje dinamicki menja boju u zavisnosti od parametara poput brzine kretanja, revolucija u minuti i sl, ali je probelm fabricko napajanje SMD komponenti, veoma jednostavno i lose izvedeno, pa je taj projekt do daljeg na cekanju iako imam gotov programiran i testiran Raspberry Pi koji preko CAN magistrale dobija sve podatke od ECU-a i spram toga mapira RGB led traku...












Od kvarova, naravno, riknjavao je EPS, periodicno na svakih 50k km, do sada ukupno 2 puta i uskoro mogu da ocekujem i po treci put jer dijagnostikom primetih da se ponovo nakupljaju greske na torque senzoru, a i vreme mu je, sudeci po trendovima. Automobil uglavnom odrzavam i servisiram samostalno, oslanjam se na servisna uputstva i tehnicku dokumentaciju, u majstore nemam poverenja, u servise jos manje (izuzeci su Dora, Rašić i Cubi)
Fabricka oprema:
- Vozacevo sediste podesivo po visini i pritisku u donjem delu podupiraca ledja
- Manualna klima
- Elektronski retrovizori sa grejacem
- Parking senzori
- 14" alu felne
- Metalik boja
- Oboriva zadnja klupa po segmentima
- Isofix mount
Modifikacije:
- Ugradjen sekvent AutoGas (AC Stag 200-4, Tomasetto AT09, Valtek Type 30, toroidalni tank u rezervnom tocku)
- Sve SMD LED komponente u kabini (ukljucujuci i instrument tablu) zamenjene crvenim, sto se moze videti na nekoj od ovih slika.
- Ugradjeni zvucnici: 2 x GroundZero 165mm (napred) i 2 x Kenwood 6x9" elipse
- Radio: Sony Xplod MP3 CD player 4 x 52W
Trudio sam se da svojim modifikacijama ne narusim originalni dizajn vec da ga poboljsam. Ljudi cesto govore "ne popravljaj stvari koje rade". Dobro Ok, to sto nesto radi ne znaci da ne moze da se poboljsa a takvih mediokratskih komentara se zgrazavam. Imao sam u planu da stavim RGB osvetljenje instrument table i prekidaca koje dinamicki menja boju u zavisnosti od parametara poput brzine kretanja, revolucija u minuti i sl, ali je probelm fabricko napajanje SMD komponenti, veoma jednostavno i lose izvedeno, pa je taj projekt do daljeg na cekanju iako imam gotov programiran i testiran Raspberry Pi koji preko CAN magistrale dobija sve podatke od ECU-a i spram toga mapira RGB led traku...













Comment