Došao je na red postavljanje zaštite motora.
Nakon dugih i teških pregovora dobio sam termin za korišćenje kanala kod Dore
Naravno posao od oko dva sata se više nego udvostručio. Svih pet šrafova sa donje strane branika-maske bili su
zalomljeni. Tri prednja mojom zaslugom a na ivicama na kraju branika - maske ko zna kad.
Stavljene su slepe zakivne navrtke samo na prednjoj strani.

Sama zaštita motora traži prilagođavanje ali najvažnije raspored rupa je dobar.
Uglavnom je postavljena ali mora da se još prilagodi, kao i da se reši ostala dva zalomljena vijka
U vožnji nema čudnih zvukova što je pozitivno
Nakon dugih i teških pregovora dobio sam termin za korišćenje kanala kod Dore

Naravno posao od oko dva sata se više nego udvostručio. Svih pet šrafova sa donje strane branika-maske bili su
zalomljeni. Tri prednja mojom zaslugom a na ivicama na kraju branika - maske ko zna kad.
Stavljene su slepe zakivne navrtke samo na prednjoj strani.



Sama zaštita motora traži prilagođavanje ali najvažnije raspored rupa je dobar.
Uglavnom je postavljena ali mora da se još prilagodi, kao i da se reši ostala dva zalomljena vijka
U vožnji nema čudnih zvukova što je pozitivno


Comment