Relativno dugo sam na forumu ali uglavnom čitao a sad aj i da pokažem moju mašinu koju vozim tačno 2 godine.
Motor je 1.8 benzinski sa 16 ventila i uparen je sa automatskim menjačom. Razvija 116 ks i 163 nm torka. Auto je kupljen od prvih vlasnika koji su ga uzeli 2006. godine u Rusiji i neposredno do pre moje kupovine je bio u Moskvi kada je prebačen na domaće tablice.
Kilometraža na satu u trenutku kupovine je bila 67500 i opšte stanje automobila odgovara toj kilometraži. Trenutno na satu 96500. Komplet je u prvoj boji i sva stakla su fabrička. Prednja stakla i šoferka imaju i dadatnu UV zaštitu. Spolja ima par većih ogrebotina ali je ostatak auta u dobrom stanju, sve je upasovano kako treba, nijedna plastika nije polomljena, sve žabice na broju... Ispod haube, koja je poprilično masivna, uredan motorni prostor, nije opran niti lickan za prodaju. Vrata se lepo zatvaraju i imaju fin pun zvuk. Boja je meni neka čudna metalik siva.
Unutrašnjost auta je baš dobro sačuvana, bez ogrebotina i tragova habanja. Jedino gde se primećuje su brave za otvaranje vrata koje su oblepljene nekom folijom koja je počela na pojedinim mestima da se ljušti i malo je oštra pa moram to da sredim da se neko ne poseče. Sedišta su udobna, dobro drže i sunđer nije propao. Takođe nisu nigde iscepana.
Auto je opremljen solidno opremom za to vreme te ima klimu sa automatskim modom, fabričku muziku sa komandama na volanu, 4x podizači prozora (nažalost samo vozački je automatski), električne retrovizore, grejače prednjih sedišta, farove sa sočivima i prskalicama, maglenke u prednjim branicima, naslon za ruku napred i pozadi, vozačko sedište podesivo po visini i sa podešavanjem lumbalnog dela, alufelne 16', 2 ključa sa daljinskom komandom i klin zaštita menjača. Volan se nažalost podešava samo po visini i nije kožni. Od opreme mi nedostaje samo tempomat.
Menjač je automatski, lagano ulazi u sve položaje i glatko menja brzine. Ima i over drive funkciju gde menja brzine na većem broju obrtaja.
Potrošnja je solidna, pogotovu u Beogradu gde lagano ide na 12-13 litara benzina pa sam mu ugradio i TNG, AC Stag Qbox+ i za sada sve funkcioniše besprekorno za ovih 20k km koliko vozim na plin.
Evo nekih sličica kada sam tek kupio auto, ove felne su ostale za zimski set, na letnjem vozim BBS 16' koje su fabrički išle na volvo s/v 40.


















Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Motor je 1.8 benzinski sa 16 ventila i uparen je sa automatskim menjačom. Razvija 116 ks i 163 nm torka. Auto je kupljen od prvih vlasnika koji su ga uzeli 2006. godine u Rusiji i neposredno do pre moje kupovine je bio u Moskvi kada je prebačen na domaće tablice.
Kilometraža na satu u trenutku kupovine je bila 67500 i opšte stanje automobila odgovara toj kilometraži. Trenutno na satu 96500. Komplet je u prvoj boji i sva stakla su fabrička. Prednja stakla i šoferka imaju i dadatnu UV zaštitu. Spolja ima par većih ogrebotina ali je ostatak auta u dobrom stanju, sve je upasovano kako treba, nijedna plastika nije polomljena, sve žabice na broju... Ispod haube, koja je poprilično masivna, uredan motorni prostor, nije opran niti lickan za prodaju. Vrata se lepo zatvaraju i imaju fin pun zvuk. Boja je meni neka čudna metalik siva.
Unutrašnjost auta je baš dobro sačuvana, bez ogrebotina i tragova habanja. Jedino gde se primećuje su brave za otvaranje vrata koje su oblepljene nekom folijom koja je počela na pojedinim mestima da se ljušti i malo je oštra pa moram to da sredim da se neko ne poseče. Sedišta su udobna, dobro drže i sunđer nije propao. Takođe nisu nigde iscepana.
Auto je opremljen solidno opremom za to vreme te ima klimu sa automatskim modom, fabričku muziku sa komandama na volanu, 4x podizači prozora (nažalost samo vozački je automatski), električne retrovizore, grejače prednjih sedišta, farove sa sočivima i prskalicama, maglenke u prednjim branicima, naslon za ruku napred i pozadi, vozačko sedište podesivo po visini i sa podešavanjem lumbalnog dela, alufelne 16', 2 ključa sa daljinskom komandom i klin zaštita menjača. Volan se nažalost podešava samo po visini i nije kožni. Od opreme mi nedostaje samo tempomat.
Menjač je automatski, lagano ulazi u sve položaje i glatko menja brzine. Ima i over drive funkciju gde menja brzine na većem broju obrtaja.
Potrošnja je solidna, pogotovu u Beogradu gde lagano ide na 12-13 litara benzina pa sam mu ugradio i TNG, AC Stag Qbox+ i za sada sve funkcioniše besprekorno za ovih 20k km koliko vozim na plin.
Evo nekih sličica kada sam tek kupio auto, ove felne su ostale za zimski set, na letnjem vozim BBS 16' koje su fabrički išle na volvo s/v 40.


















Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Comment