Tako su ga i pravili, sa 14' nije bas za ostra skretanja, dosta je bolji sa 15', ali onda dize potrosnju za jedno 15%
Honda Jazz GD
Collapse
X
-
ne dize potrosnju nego kompjuter misli da si presao manji put,nego sto zaista jesi. ako mu je komp setovan na 14 in. i odredjenu visinu gume, a ti stavis 15 in, sa istom ili visom gumom. sirina gume je nebitna u toj kalkulaciji. al je bitna u drugoj jer sirina gume povecava otpor kotrljanja.
e sad ovo prvo , na primer meni je fabricka 175 65 15in a ja imam napred 195 65 15in. i po kalkulatoru cajger mi gresi za predjeni put i iz toga za potrosnju oko 4%.
ali mislim da ako nije neko veliko preterivanje u odnosu na predvidjenu fabricku gumu-felnu.tesko da zbog toga moze da se podigne realna potrosnja za 15%.
ja sam naprimer blizu extrema,jedva mi stala guma da ne kaci krilo
inace super auto sto si uzeo,kako nadjes sve tako ocuvano
ja sve nesto ko na lutriju da sam izvlacio.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Sve si to lepo i tacno srocio, ali.....
Sta god board pisao (lit/km) potrosnju merim do cepa i board uvek pokaze manje. Poslednje se desilo na Civicu koji je na fabrickim dimenzijama tockova, tj guma pa je 6.1 u stvarnosti bilo 6.4
Druga stavka za razmatranje koje zna samo proizvodjac - isti auto, razliciti paketi opreme - prvi u prodaju ide sa 14, drgugi sa 15. Da li proizvodjac radi i drugacije podesavanje racunara da bi bila tacna km i potrosnja? Konkretan primerak je u opremi sa 15, a vecina ide sa 14.
Molim odgovorKids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Test se radi na opremu bazičnog vozila. Obim točka nije bitan kasnije, jer je dat u opisu testa. E sada, guma sa većim koef trenja, veća upotreba klime, više kočenja... povećavaju potrošnju....Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
Da otvorimo dileju... Ideš nizbrdo sa 15 cola i ideš uzbrdo sa 15 cola, potrošnja du*pe i oko, kako???
Comment
-
-
A kad stoji na mestu i onda troši?
Ideš 40 uzbrdo i 40 nizbrdo, raćunar će ispravno pokazivati totalno različitu potrošnju jer će u obzir uzimati vreme otvaranja benzinskih dizni. Glupi primer, dizna od litre je otvorena 1 sec, potrošnja je 1 litra... Nije ali radi računice.
Uzbrdo treba više goriva pa će dizna biti otvorena 3sec, nizbrdo ne treba ništa goriva(kočiš motorom) otvorena dizna 0sec. 100km nizbrdo potrošnja 0 L
Zaključak, postoji još neki parametar osim obima točka na osnovu čega se izračunava potrošnja koju bord prikazuje.
Comment
-
-
naravno,ali mi pricamo o tome da su svi uslovi isti,nacin voznje,deonica puta ,vreme-temperatura.ali da su felne,gume drugacije.
on jednostavno misli da si presao kraci put,kad stavis tocak veceg obima (tocak=felna+guma) ,jer broji obrtaje tocka. i vica-versa,kad stavis manji tocak.
jer i ako kompjuter meri ukupnu ovorenost dizni puta vreme,on to opet podli na predjeni put,pa ti pokaze prosecnu ili trenutnu potrosnju ( posto i trnutnu ne iskazuje-meri u dekicu sekunde ) jer bio bio vizuelni haos pred ocima od promene cifara.
u svako mslucaj meni je komp dovoljno precizan,za moje portebe,vise puta merio na duzim putovanjima i sve se to gadja u nekih 5% u odnisu na realna sipanja goriva,
uvek bila i ostala najprecinija metoda od cepa-do cepa,Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
A zašto bi obim točka bio značajno drugačiji između 14" i 15" felni? Valjda postoji propisana dimenzija od strane proizvođača i za jednu i za drugu veličinu felni. Ako je razlika do 3% nema razloga da potrošnja bude značajno drugačija. Otpor kotrljanja nije toliko povećan promenom dimenzije da bi to imalo mnogo značaja. Jedino po meni što tu može malo da ima uticaja je težina samog točka.
Comment
-
-
Originally posted by zoranbg View Post
on jednostavno misli da si presao kraci put,kad stavis tocak veceg obima (tocak=felna+guma) ,jer broji obrtaje tocka. i vica-versa,kad stavis manji tocak.
jer i ako kompjuter meri ukupnu ovorenost dizni puta vreme,on to opet podli na predjeni put,pa ti pokaze prosecnu ili trenutnu potrosnju ( posto i trnutnu ne iskazuje-meri u dekicu sekunde ) jer bio bio vizuelni haos pred ocima od promene cifara.Sve što se vozaču prikazuje na displeju je prosečno i nije baš realno trenutna stvar. Svak isatić za temperaturu prikazuje beton 90 stepeni a realno temperatura varira bar 5 a nekad i 10 stepeni, ko vozi i gleda OBD parametre to zna, komp prikazuje 103 a na satiću 90. To je zato da vozač ne bi padao u nesvest i buljio više u satić nego na put.
Sergio lepo reče i u pravu je da se za svaku dozvoljenu dimenziju prečnika ide drugačija debljina gume pa tako ostaje isti obim ili malo (zanemarljivo) različit. Iam na forumu dobar kalkulator za to.
Inače kad se koči motorom a ide se preko 1200 do 1800 obrataja zavisi od auta do auta, dizne su otvorene 0, nema kapi benzina da prodje, motor ugašen. Spuštanje niz Venac od 15km je nula litara benzina.
Potrošnja benzina će biti veća ili manja u zavisnosti od guma ako se baš pretera sa širinom pa je baš veće trenje ili ako su gume baš teške pa imaju veliku obodnu težinu... Sve ovo ostalo u granicama normale utiče baš jadno na potrošnju ali svakako ne 15% pa da je pita, za 15% bi točkovi morali biti kockasti...
Comment
-
-
tebi lako, nemas racunaljku
kako izvesti da u koloni prilikom stajanja dizne budu otvorene 0 bez gasenja motora? Tu je mala nezgodacija primeniti motorno kocenje.Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Nikako, i u vožnji upali dizne kad padne ispod zadanog broja obrtaja...najmanje što sam video je na nekoj staroj Hondi 1200 obrtaja.
Comment
-
Comment