Peugeot 607

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duke
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2006
    • 753
    • Urbs Naissus

    Peugeot 607

    Kako promeniti auto za isti? Ja sam pokušao, sa polovičnim rezultatom - ovo je, od pre par meseci, moje novo vozilo - Pežo 607, 2010.

    Da ne gnjavim ljude nabrajanjem opreme, svi znaju šta ima ili nema, manje više, na slici se vidi sve. Sem motora, a taj je provereni 2.0 HDI.

    Dakle:























    A on treba da zameni ovoga časnog starca:










    koga, uzgred, prodajem, pa kog zanima može u PP.

    Postoji veoma zanimljivo poređenje ova dva... "ista" automobila. Ali nije za ovu temu, a i ne znam koliko bi to neko čit'o.

    (Jeste, gume su ispustile na Safranu, dopumpaću sutra...)
    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
  • Hermes
    CBC Senator XXL
    • 14.02.2006
    • 1306
    • https://t.me/pump_upp
    • bemve

    #2
    Sta ti je korona, preko foruma da saznajem ovakve informacije, kao što je promena brenda....još da je i zemlja porekla druga, ihaaaa
    Uzdravlje promena brenda
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      #3
      Nek je sa srećom nova lađa

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        dobra limuzina !
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Duke
          CBC Senator XXL
          • 16.01.2006
          • 753
          • Urbs Naissus

          #5
          Hvala! Neki možete i da provozate, kada se nađete u blizini. :-)

          Hint: Reno je beskompromisno udobniji - sedišta, vešanje i gume, tim redom.
          "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #6
            Znam za primerak koji je zapao u nekoj zameni(2.2 ili tako neki preko 2.0) koji je bio nagradna igra za prodati ga + je posetio servisere svih profila. Najvise problerma je bilo sa svim mogucim opcijama na struju, a u 607 ima milion dugmica. Valjda neces imati takve bagove.
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • Duke
              CBC Senator XXL
              • 16.01.2006
              • 753
              • Urbs Naissus

              #7
              Jedini sa 2.0 je ovaj HDI. Sve ostale varijante, bilo benzin bilo dizel su sa većim motorima. Zato se ovi prodaju čim izađu na oglase, ako nisu mnogo ruinirani. Sve mu radi zasad, začudo.
              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                samo neka nastavi tako
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • Hermes
                  CBC Senator XXL
                  • 14.02.2006
                  • 1306
                  • https://t.me/pump_upp
                  • bemve

                  #9
                  Napisi jos nesto, opisi malo....kad si vec predstavio auto ovde.
                  Red je procitati nesto smisleno, a da ne ukljucuje slike kako si menjao ulje i filtere....
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Duke
                    CBC Senator XXL
                    • 16.01.2006
                    • 753
                    • Urbs Naissus

                    #10
                    Royt!
                    Dakle, pre kupovine sam poveo decu (srednjoškolci, obojica između 180 i 185 cm) na auto pijacu, da izsedamo na zadnja sedišta mnogim modelima automobila. Cilj, utvrditi ima li mesta za noge, ima li mesta za glavu? Retko koji je prošao ovo empirijsko testiranje. Jasno je da nismo sedali u A8, Benz S klasu ili seriju 7 iz finansijskih razloga i kubikažnih takođe.
                    Pežo 607 i Škoda Superb su prošli pa sam tu i suzio izbor. Ništa iznad 2.0, jasno zašto, pa je izbor bio još uži.
                    Od toga što se našlo na oglasima u tom trenutku, ovo vozilo jer je ispunlio stroge propozicije.
                    Bog sveti zna koliko je auto prešao, ali enterijer mu izgleda odlično. Crna koža bez ikakvih tragova habanja. Sto položaja sedišta, sve na dugme, grejanje, sve radi. Kada se baš ne opustim previše, i zadnja klupa ima pristojno mesta za noge. Sve funkcije na kontrolnom stubu u smislu grejanja, klimatizacije, recirkulacije, radija, telefona - rade. Navigacija nema precizne mape, ali određuje položaj i nadmorsku visinu i ucrtava na nekoj gruboj aproksimaciji mape. Ozvučenje u kolima je JBL, lepo se čuje, ali ja sam samo prosečno zahtevan, tako da bi neko možda i imao primedbe. Tempomat, automatska svetla, brisači (sva automatika može da se pogasi), glasovno izdavanje komandi (nisam probao) rade.
                    Izolacija kabine dobra. Čuje se da je traktor napred, ali kao iz daljine, ne mari. I spoljni zvuci su fino prigušeni (ima toliko guma na vratima i oko njih da traži da se dobro tresne da bi se zatvorila.
                    Ima fabričke xenone, ali nisu u okruglim sočivima nego svetle celim farom. Nije loše, a može i bolje. Ima i prskalice za dotične, gde mi je leva ispala ili su mi maznuli, nabavio kineze, ali pošto treba da se skida branik da se nameste, ne žurim se.
                    Mašina 2.0, HDI, oprobana. 136 ks, 350 N/m. Nikad nisam vozio dizele, pa sam se malo oduševio kako povuče, ali me je Ivvan o'ladio rečima da pošto nisam nikad vozio ni turbo benzinca, samo mi se čini da dobro ide. Traži mnogo rada getriblom, jer ne podnosi da siđe ispod 1500 obrtaja, načisto zanemoća i počne da vibrira - blago ali dovoljno da vidim da mu nije prijatno. Onda krene, ali pošto su mu brzine a i radni opseg motora kratki, opet drž za getriblu. Ni pomena one elastike koje ima u Safranu, npr. Gde razvlačiš jednu brzinu k'o žvakaću gumu, ako ti se tako hoće. Trećom od nula do stotrijes...
                    Ima sve od ekologije, FAP, EGR i katalizator, pozadi nema dima nimalo, ni traktorskih miomirisa, samo onaj kiseli smrdež filtriranog dizela. Dokle će, videćemo.
                    Dakle.
                    Preglednost je manja nego u Renou - noviji dizajn, manji bočni prozori (naš prijatelj Milannik je popravio kvarni zadnji levi), viša vrata. Nema brisač zadnjeg stakla jer je limuzina, i to mi baš nedostaje, vrlo je korisna stvar. Ovo se unekoliko nadomešta senzorima parkiranja, koji su vrlo korisna rabota.
                    Vešanje je klasično nemačko, kao da si u Pasatu. Ništa gibanje, ništa rafinman - kao da se voziš po šinama. Ne voli rupe, a ni one ne vole njega. Skroz je mašina za auto put. Bilo je još gore dok nisam stavio nove gume (serijski 225/17/50) sa više mesa na njima, pa je unekoliko softaniji. Uz sav Pežoovtrud, Reno ima ubedljivo udobnija (štofana) sedišta. Shvatam da je to generacijska stvar, jer ko se nije vozio u Pežou 504, taj nije seo u fotelju. To se više ne pravi, a ni Reno ih više ne pravi onako. Sedi u Latitude i eto tebi razočaranja.
                    Servo je mogao da bude trunku jači. Kočnice apu za oči.
                    Sve ispred je samo gunđanje jednog starca, ali prava i objektivna zamerka je sramotno mali otklon točkova, tzv, ajnšla(n)g. Polukružno je noćna mora, a ponekad i nemoguća misija. Treba mu aerodrom da ga obrneš.
                    Gepek je abismalnih dimenzija, prilaz nije preterano velik. Radi na struju i da otvoriš i da zatvoriš.
                    Nema preterano mesta za odlaganje sitnica u kabini, prosto neverovatno za onoliki auto. Znam da se time diče minivanovi i krosoveri, ali baš su mogli da stave neku fijokicu više, tu i tamo.
                    Eto, ne znam - sigurno sam napisao mnogo toga što nikoga ne interesuje, a propustio da napišem nešto što je baš zanimljivo, ali odgovoriću na pitanja, ako ih ko postavi...
                    Last edited by Duke; 15.01.2021, 23:33.
                    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                    Comment

                    • Hermes
                      CBC Senator XXL
                      • 14.02.2006
                      • 1306
                      • https://t.me/pump_upp
                      • bemve

                      #11
                      Ovoliki tekst...pravo osvezenje.

                      Nego....koliko moze da razvije?
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Duke
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2006
                        • 753
                        • Urbs Naissus

                        #12
                        To možeš ti da isprobaš kada se vidimo... Ne znam koliko, nisam testirao - gubi smisao od kako su uveli prolazno vreme merenja na rampama. Ja ga zaglavim na 135 na tempomatu. Piše mu na bordu 5,1 ili 5,2 trenutna potrošnja.
                        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                        Comment

                        • sErGiO
                          Moderator
                          • 30.01.2007
                          • 2769
                          • Neko selo pored Beogr
                          • Alfa Romeo 156SW

                          #13
                          A ti ne znaš koliko može da razvije! D...c jedan

                          Odličan tekst, lepo je videti ovoliko informacija o nekom autu na jeenom mestu.

                          Comment

                          Working...
                          X