NISSAN ALMERA N 15 PHASE 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    link o mogucim rezultatima promena na usisu.

    http://www-unix.oit.umass.edu/~tcroy/ar ... ctions.htm
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #17
      Takvo obajsnjenje mi deluje bas razumno. To je nesto kao na onoj hondi od koshira?

      Samo me interesuje da ako stavim filter npr. izmedju maske i hladnjaka i sprovedem taj vazduh, sta ce biti po kisi?

      Hoce li voda negativno uticati na sam filter? KN, koliko sam upucen, nije bas u prijateljskim odnosima sa vodom.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ajde da bacim cini i ja na temu

        http://saab.ath.cx/stcs/presho/Diverse/ ... cunice.xls

        Promeni temperaturu usisnog vazduha i posmatraj efekat motora !!!



        Nadam se da nisam sve ove programcice radio badava
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          ne znam slaganje KN sa vodom.
          javio sam se uopste da skrenem paznju na opstu zabludu da je ulozak filtera vazduha (fabricki) smetnja disanju motora. KN bih svrstao u najskuplju mogucu tuning investiciju, puno para za (tehnicki) nikakav efekat ili vrlo cesto jos gore disanje motora. te pare za KN filter su po meni na obicnom prosecnom atmosferskom motoru cist luksuz, trosak bez pokrica. mislim da se vise snage dobije finim tuningom svecica i pojacavanjem sistema paljenja nego zamenom filtera vazduha. nemam podatke ali imam njuh, a taj me retko prevario do sada
          imas gotov proracun, variraj temperaturu i sam ces videti sta mozes da ocekujes sa filterom ispod haube ili ispred.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Ako hocete da vidite kako neke stvari drugi rade pregledajte detaljno ono sto je dato na http://www.autospeed.com/. Pozdrav drustvu

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #21
              Cao.. sta god da radis radi sa autom, ali uvek misli i nezaboravi da je to ipak samo jedan japanski auto:



              Ovaj skyline je dobio masu nagrada , pored stylinga je i tuniran na 700+ ks.
              Australija je zamlja gde je radjen.





              http://www.croydonracingdevelopments.co ... ery/LHDGTR


              I kad je sve uradjeno kako treba, desilo se ovo:







              Zato, pamet u glavu!!!

              http://www.news.com.au/common/story_pag ... 21,00.html

              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Sasha
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 4126
                • Novi Sad

                #22
                Uf............... ovako nesto jos nisam video!
                www.arcs.org.rs/forum

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #23
                  bas ufff... ovih dana bas gledam na forumima samo auta na pola, ko onaj audi
                  p.s. a bio je lep
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    au, ovaj se nacisto raspao kao da je od kartona. ne bih pozeleo da ikada sednem u taj model auta, zivi mi se.
                    kakva je statistika tih Nisana, jer se gine po pravilu u njima?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #25
                      Na 180km/h je klinac nagazio na bankinu i podigao ga u vazduh, i tako leteo poprecke na banderu. Verujem da bi bilo koje auto ovako proslo u ovim uslovima

                      Prelomljen kao kicma preko kolena

                      Inace statistika skyline-a je da je auto bolid kad je u pitanju vesanje i da nema premca kad je u pitanju ponasanje na putu, ali sve ima svoje granice.
                      Decko koji je vozio ovaj auto je maznuo kluceve jer mu cale nije davao da ga vozi govoreci da je auto previse brutalan (0-100 miles/h @ 7 sec ) .
                      No klinac nije mogao da odoli , nazalost...

                      Znas kako kazu, daj mu pistolj da se ubije
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Sasha
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 4126
                        • Novi Sad

                        #26
                        Stvarno strasno! Generalno automobile sa 200+ ks ne moze svako da vozi,da ne govorim o 700!!!!!!!!!!!!!!!!!!! btw skyline mi se jako svidja.
                        www.arcs.org.rs/forum

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          #27
                          Hmmm... a jel to znaci da ne dajem kljuceve caletu?!
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • sri98
                            Admin od Trpeze
                            • 24.10.2004
                            • 7262
                            • Republic of Konjarnik
                            • Toyota Corolla E 210

                            #28
                            Ja sam postovanje ovog skylinea shvatio kao da je problem u japanskom proizvodu, mada mi se cini da je nebitno da li vozis skylinea, nsx, amg, jer ako ne znas da vozis nema tog auta koji se ne moze prepoloviti.
                            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #29
                              Hehe.. nope, nije postovan kao problem, postovan je da pokaze kako lepo moze jedan Nissan da se sredi, ali i istovremeno da pokaze da se svaki tuning mora uzimati sa velikom dozom respekta.
                              Znam po svome SAABu, koliko je god meni lak za voznju , i uvek sa punom kontrolom, koliko je Saabo imao problema samo da krene a kamo li da ga vozi. Ipak svatam polako da za gomilu ubitacnih konja treba imati malo vise treninga da bi se dali kontrolisati, neide samo od sebe , onako prvi put, kao sto je 18-ogodinjak uradio sa ovim Skyline-om
                              Decko nije svatio zasto mu cale nije dao da ga vozi, nazalost.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Saabo
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1724
                                • Vrbas
                                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                                #30
                                bice bolje drugi put
                                Sta mislite zasto ide obuka u voznji svakom kupcu ferrarija il nekih ?malo jacih? automobila.
                                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                                Comment

                                Working...
                                X