Prke--Daihatsu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #16
    Originally posted by Karbo
    Originally posted by Wiz
    Za to doba veoma zanimljivo dizajniran unutra,jedino malo tesan,bar za mene,ali to su ta vremena,ali tvrdim da je jedan od najboljih u klasi sto su stizali iz japana,pocinkovan lim,odlican motor,i lep dizajn
    Nemoj da se ljutis al daleko ste vi od Japana i NAJBOLJIH U TOJ KLASI!!!!
    Ima mnogo bolji, em u klasi cijene, em u klasi modela, em obadvoje!

    To je vama samo taj dio u podsvijesti. Kao sto je nama bilo u vezi Evropljana ovde u Australiji do prije par godina. Sad kad ih ima na tone, nisu bas toliki izazov i raritet!

    To mozda sada inace pocetkom 90tih su se ovde od jpanca nudili Corolla ,Civic,Colt.Lancer,Sunny,od svih navedenih po nicemu nije gori cak je u nekim stvarima(pocinkovan lim) osnovna oprema i bolji,rasturao sam skoro ceo taj auto i veoma je kvalitetno konstruisan zasticen i napravljen,vrlo pedantno i kvalitetno

    Comment

    • prke
      CBC Član
      • 17.03.2006
      • 71
      • munze-konza

      #17
      moj kum ima corolu 91.godiste i dosta je sporija,a da ne pricam o opremi unutra koliko je bogatija kod mene,pogotovo fora za ventilaciju koju stelujem na dugme a ne ono da vrtim one tockice za temperaturu i u kom ce smeru da duva.4 podizaca,volan stelujuci po visini,naslon za ruku,cb itd.(za to godishte extra)
      VWCLUB SRBIJA

      Comment

      • BRABUS
        CBC Senator XXL
        • 15.10.2004
        • 2399
        • London

        #18
        Odlicno ocuvan auto. Pravi japanac s pocetka 90-tih, pouzndan i kvalitetan, i tamno sive boje

        Comment

        • BaneBRE
          CBC Veteran
          • 21.11.2006
          • 100
          • blok 45 nbg

          #19
          imam isti takav samo sto je moj u par navrata odvaljivan od zivota sta reci kad su posle 280 000 prvi put zamenjeni diskovi... i to se nisu iskrivili vec istanjili pa preventive radi promenuh i to sam uzo polovne od lika koji ih rastura i prodaje u delovima 20 evra komad ja sam prvi vlasnik i od tada je menjano pored redovnog servisa nosac motora, oba ramena, stop svetlo(ja mozak lupio u drvo) zadnji amortizeri ( od keca... sve pase ali mora da se prepravljaju nosaci dole) hladnjak u kabini od grejanja, pumpa za ulje, i jednom je skidana glava jer je izgoreo dihtung pa je gubio vodu... to je sve... elem da... posle 280k ne trosi ni gram ulja
          a sta sam ja, WeWeRiCa a?

          Comment

          • BaneBRE
            CBC Veteran
            • 21.11.2006
            • 100
            • blok 45 nbg

            #20
            aj da podelim sa vama kako sam sredio auto

            isao za kragujevac i lupim na rupu i slomim kinetik... doslepaju me neki momci sa kamionom do kg-a, posalje mi cale drugi kinetik, ja zamenim, uradim sta sam trebao i vracam se kuci.... bilo malo mokro hee krivina u desno, isao sam oko 60-70 (blaga krivina) ravnica, pregledna, nigde drveca... ulazim u krivinu i odjednom kao da me neko shutno sa bocne strane i ja otklizam u jarak.... upalim auto, vratim se na put, izadjem, kad nisam pao na ****...

            ajd sad... nije izgledalo nista strasno dok nisam otisao kod limara u garazu... skinuli branik i levo krilo kad ono...






            greda pukla na zdravo, izvitoperila se, pobegla unazad i na gore i povukla ceo motorni prostor na levo, kosh puko, amortizer se iskrivio, puko nosac motora i ischupao srafove iz menjaca koji su zavrnuti na nosac... tocak pobegao 6cm u nazad, isekao gumu i sjebao alu felnu (ovo je rezerna)....

            smor
            a sta sam ja, WeWeRiCa a?

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #21
              Lep auto i jako kvalitetan, ali osetljiv... u sustini to su bili japanci tih godina!!!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • milannik
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2004
                • 1455
                • Niš

                #22
                Totalna znaci? Jesi ga popravljao, prodao? Koju je km. imao u trenutku sudara?

                Comment

                • BaneBRE
                  CBC Veteran
                  • 21.11.2006
                  • 100
                  • blok 45 nbg

                  #23
                  310 000km motor ne trosi gram ulja...

                  edit: nikad otvaran, samo dihtung glave prosvirao jednom i to je to... bez problema na 8000

                  posto mi kum isto ima applause-a kom je crko motor i nema kompresiju na drugom i trecem cilindru, radi na 2 klipa i trosi ne zna se... pa stize drugi applause, njemu motor meni skoljka...

                  jel moze da se uveze skoljka???
                  a sta sam ja, WeWeRiCa a?

                  Comment

                  • BaneBRE
                    CBC Veteran
                    • 21.11.2006
                    • 100
                    • blok 45 nbg

                    #24
                    necu ga prodavati nikada.... u nemackoj 100evra kosta... kad moj crkne stavicu drugi i teraj dalje... sta, prodam ga max 1800e i sta da kupim za te pare??? kadeta? g2? pffff bolje od ovoga nema... tojota corola ili lancer matori... pff jede ih za dorucak... inace dihtung sam sjebo kad mi je iz nekog razloga puko hladnjak na 200metara od kuce i kreten umesto da sam stao ja dosao kuci, okrpio hladnjak i posle par dana poceo da gubi vodu... poravnao glavu i bakarni dihtung i teraj dalje... nikad me nije ostavio (kuc kuc)

                    bila mi pukla km sajla ili nesto drugo ne znam.. pa sam nastavio da brojim na dnevnoj kilometrazi dok to nije sredjeno... tako da ova kilometraza + oko 10 000km...


                    edit: ...kad je kum POKUSAO da uradi generalnu znaci nasetao sam se po 20 majstora sto obradjuju radilice... niko nije imao u katalogu mere... nema auta ni u jednoj knjizi... onda odem kod stankare i kaze mi lik da se njima ne obradjuje radilica vec se stavlja nova... nadjem posle lezajeve druge specijale i kod nekog dede koji kao "zna" da radi obradim radilicu na 2. specijalu... sklopim motor ubacim radio lepo 10 000 i prolupao... a lezajevi se razlikuju po speciali i po boji... speciale nisu u stotu vec u hiljaditu.... znaci svaka im cast... japanci FTW
                    a sta sam ja, WeWeRiCa a?

                    Comment

                    • BaneBRE
                      CBC Veteran
                      • 21.11.2006
                      • 100
                      • blok 45 nbg

                      #25
                      aleeee konacno je gotov auto... fala k.


                      posto nikako nisam mogao da prevedem skoljku moj auto je vracen u meru, stavljena krila, vrata, hauba, branici sve sa stranca sto nije valjalo kod mene, a moji delovi na stranca, ceo enterijer, novi kayaba amortizeri, drugi momo volan, ispravljena felna... ostaje mi da promenim zadnji levi rub, sharke na vozacevim vratima i jos neke sitnice i auto ide na farbanje, taman ce tada lepo da se uklope branici i jos neke gluposti oko kojih treba da se pozabavim pa kad skupim kesha, vremena i zivaca da pretapaciram enterijer koji je bio u mom autu....

                      evo kako trenutno izgleda...

                      a sta sam ja, WeWeRiCa a?

                      Comment

                      Working...
                      X