Porsche 944 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    Porsche 944 turbo

    Posle 3 god u atmosfercu doslo je vreme za turbo ...

    '85/86 944t, 2.5l ,kkk k26/6, 220ks @ .7bar

    poznavaoci porsche-a (nadam se da vas ima ovde) ce odmah primetiti da nesto ne "shtima" u izgledu ovog automobila.... da vas chujem ?





    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • RS-6
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2005
    • 581
    • Montenegro-Bar
    • 2x AR I BMW 330XI

    #2
    Izgledaju odlicno.Daj jos koju sliku da vidimo bolje crvenog.
    Pozdrav.

    http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Mislis, sta nije originalno?

      I uvek sam se pitao kod Porsche-a cemu drugi regulator?
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • zvrle
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2005
        • 961
        • Beograd, Batajnica
        • Golf 4

        #4
        Ne stima da drzis casu sa pivom (ili sokom) na tako lepom autu
        Odlicno izgledaju. Felne su extra.
        Mogao si da slikas tablu i enterijer.
        “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #5
          Da li su ono na crvenom original Fuchs felne? Ako jesu, svaka cast sto si ih ocuvao. Najbolje felne za Porsche-a.
          Niti jedan nema prednji branik-spojler od turba, vec od obicnog 944.

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            I meni deluje, samo ne znam s kojom godinom su dosli noviji branici,a originalni stari za turba ne znam kako izgledaju.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              autic je super , isgleda sacuvano , samo ona prasina pod haubom , nikako mu ne stoi
              inace ja sam oduvek bio ljubitelj 944, hteo sam ga uzeti , ovde ih je jako tesko naci da su turbo a u dobrom stanju
              inace su laki za tuniranje ...
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #8
                Imao sam pre 10-tak godina priliku da jednu sedmicu vozim 944,inače vlasništvo brata moje gospodje ,pa mogu da kažem da je ostavio jako dobar utisak na mene.Uostalom Porsche vozila su mi uvek bila blizu srcu.Valjda se sećate mog starog avatara.Nego, ajde malo sredi situaciju oko mašine, baš je bljak da onakav motor bude prljav kao veprić!
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • BRABUS
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2004
                  • 2399
                  • London

                  #9
                  Strava auto !!!

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #10
                    Dobro, mozda ono pivo ili prasina ne idu bas, ali starac vujadin je lepo primetio branike i spojlere. crveni ima samo zadnji turbo spojler, ali je atmosferac.. Crvenog sam prodao pre neki dan , i iako je crni generalno bolji/jaci uvek mi se crveni vise svidjao.. fuchs 16-ice, kozna sedista iz carrere sc, bio sam voljan da novom vlasniku spustim cenu a zadrzim felne, ali nije hteo ni da cuje )
                    Crni je "mutant" , tj, sasija je od atmosferca '85, nema karakteristicne turbo branike i spojlere, a jedan od prethodnih vlasnika je ubacio motor iz nekog valjda havarisanog turba. Spakovao je on to sasvim lepo, nije bio lak posao, ali je jednu bitnu stvar prevideo, a to je posto je kod turba intercooler u kljunu, tj. ispod znaka, turbo branik ima jedan otvor u braniku
                    koji usmerava vazduh ka intercooleru, dok klasican nema, pa je IC
                    jednostavno zatvoren u kljunu, i nema protoka vazduha preko njega...
                    sta ovo znaci nadam se da vam je svima jasno, pa je proces otvaranja
                    kljuna u toku, izgledace slicno kao 924 turbo, kacim slike cim zavrsim..

                    evo i slika table iz turba, nemojte da vas prevari cajger do 300kmh,
                    ima N/A (kraci) menjac, pa tesko da bi video preko 230kmh... sa
                    turbo menjacem bi trebao da dostigne 250-ak....
                    najbrzi koji sam video je powerhaus tuning, sa 6-brzinskim menjacem iz
                    968 i preko 300kmh.




                    i moj stari crveni n/a .....
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • @lix
                      CBC Senator XXL
                      • 17.12.2004
                      • 875
                      • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                      #11
                      Ovaj crni mi je lepsi od crvenog. Onako na oko. Inace, stalno zaboravim da je i ovo Porsche. Uvek gledam znak. Nekako sam navikao na 911 look. Koliko inace kosta ovakav primermak kao tvoj kod nas na trzistu?
                      Što više za što manje

                      Comment

                      • ale944
                        CBC Senator XXL
                        • 20.03.2006
                        • 1457
                        • Beograd

                        #12
                        u zavisnosti od stanja i godista/motora 1000-7000 eur
                        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                        Comment

                        • civi
                          CBC Senator XXL
                          • 26.07.2005
                          • 1492
                          • Pozarevac

                          #13
                          He he dobar raspon
                          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                          - Kako to misliš, kočim?

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #14
                            Bas vala. Koja je poslednja godina prozivodnje?
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • choke
                              CBC Član
                              • 25.03.2006
                              • 27
                              • Ogulin-Hrvatska

                              #15
                              Ima kod nas u Ogulinu 4 komada -jedan v8 928, jedan 944 i dva 924-poslikat ču ih koji dan

                              Comment

                              Working...
                              X