Confort 1981

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

    Confort 1981

    Po ko zna koji put, pozdrav svima!

    Dejan Radjenovic, 1970.
    Auto mi je u osnovi (sve manje je to) Zastava 101c Confort 1981.
    promenjeno na njemu:
    * ramena. umesto ?8 razbusio sam rupe ?10 i ugradio Fadova sa silikonskom gumom, prva serija. bese to pre desetak godina... jos su ko malopre stavljena. to sam uradio jer je ?8 trziste ramena skoro pa umrlo, odnosno menjao sam pre toga ramena svake godine pred svaku registraciju - muka ziva)
    * paljenje. ugradio sam Iskra/Rudi Cajavec elektronsko, sa vakum korektorom pretpaljenja.
    * svecice NGK BP6E V-Line 4
    * kablovi. silikonski. klasa "c"
    * konektori za akumulator. mesingani. akumulator SilverPower 45Ah
    * creva sva, goodyear (u osnovi pravljena kao rez. deo za yugo amerika)
    * dodate "sanke" izmedju korena ramena i osovine balans stangle.
    * limarija sredjena, ojacana (ne u smislu za reli, vec malo deblji lim tu i tamo...)
    * ugradjen LPG Lovato, ubusena dizna u karb.
    * ugradjene H4 NARVA sijalice 55/60W u postojece Saturnus farove, sve preko releja, instalacija zamenjena sa silikonskom.
    * zamenjen karburator sa sirim (24mm difuzorom) i sa vecim diznama (IPM 32 MGV 1)
    * plus - da ne nabrajam - veliki procenat perifernih delova promenjen, ugradjeni kvalitetniji, uvek. italijanski i nemacki, prvenstveno. ovo mislim da se podrazumeva kod odrzavanja bilo kojih kola.

    u planu su mi:
    * 4-2-1 izduv, samo da prvo smislim kako cu da stavim kraj poluge gasa na 4-2 granu (neocekivan problem)
    * zamena putnickih vrata (sva se skoro raspadaju)
    * alufelne (Abarth, OZ, recimo)
    * cajgeri od special-a sa obrtaljkom
    * bela svetla (migavci)
    * koske izmedju koseva, i napred i pozadi (imam bocu tako da mi je sad svejedno)

    rekao sam pre neki dan: kad budem kupio nov auto, Boze zdravlja, keca ne prodajem. presao je inace 180.000 i jos uvek mu nisu menjani lezajevi i klipovi, samo je osvezen pre oko 110.000 sa karikama, gumicama i dihtunzima. on na berzi vredi ne preko 200e, a nisam blesav da ga prodajem u bescenje. pre bih ga, ako mi takva situacija bude, poklonio bratu ili nekom rodjaku...

    hvala na paznji


    slika je slikana 20.05.2006. na parkingu kod Intera. bice ih jos, nemam digitalac...
    .
  • brzi_pas
    CBC Senator
    • 25.08.2005
    • 272
    • Podgorica

    #2
    Nikad nebih prodao ovaj auto, sacuvaj ga za koju godinu ih vishe nece ni biti na putevima, i onda...... simpatican -timer
    http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
    Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

    Comment

    • dekideki
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2005
      • 1914
      • Beograd

      #3
      hvala hvala. rekoh ne dam ga! on moze perfekt da se sredi za ralativno malo para, to me i drzi uz njega. i naravno sto ga vozim SVAKOG SVAKOG dana, a otkad sam presao na gas ne izlazim iz njega! a o utisku u samoj voznji da ne pricam. ko nije vozio Confort ne zna kako je voziti keca (ne postoji udobniji kec od njega a vozio sam ih desetak... tudjih naravno). ovaj je porodicni auto koji je rodjen pre vecine sa foruma...

      imam veliku nepoznanicu sto se tice oldtajmera kao takvih. koji su uslovi da bi auto bio ZVANICNO oldtajmer? 28 godina? 35 godina? i cuo sam da je potrebno da je na kolima minimum 80% autenticnih delova? u tom slucaju imacu veliki problem, posto sam renovirao sve sto je iole pocelo da zeza!
      da li se neko ovde razume u oldtajmere i nase zakone u vezi njih (ako uopste postoje, naravno).
      .

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #4
        Svaki auto stariji od 30 godina spada u kategoriju veterana, a oni se opet dele na kategorije po starosti. Sto se tice originalnosti, sto vise to bolje. Pritom originalan rezervni deo se racuna kao original. Ako imas recim keca iz 1974god, ne mozes na njega staviti plasticni branik od skale jer je originalni metalni, niklovani, kao i ostali detalji enterijera, lajsne itd.

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #5
          Svaka chast na primerku dekideki!

          Evo da vidish kako se sredjuje jedna makina kod nasheg prijatelja, gospodina Crnog - mozhda ti sine josh neka ideja...

          Pravi divljak (u pozitivnom smislu rechi)!!!


          Pozz!
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • dekideki
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1914
            • Beograd

            #6
            hvala ljudi hvala puno! tek ce biti.

            *univerzalno objasnjenje za moj auto je kad me pita komsija "kad ces bre da promenis auto vec jednom?" ja mu kazem: "Polako, menjam ga menjam ga. deo po deo"

            imao sam tu srecu da pronadjem sve originalne delove. branike recimo (30DEM, svojevremeno). stare delove koje sam usavrsio, tipa platinsko paljenje Magneti Marelli, karb IPM 32 MGV 10, sam uredno ostavio sa strane... ako bude trebalo . e, sad. gas cu morati da skinem ali nek smo mi zivi i zdravi do 2011 do septembra

            poz.

            P.S. KO NE PRIMECUJE, na slici par postova gore covek ladno prebacio otvaranje gepeka kontra (u stvari kako bi i trebalo)!
            *evo ga najjaci lik za keceve: pogledajte prvi projekat i pogledajte najnoviji. (POSLASTICE):

            .

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Jel su to originalni farovi. Mislim zar ne treba da ima okrugle.
              Ortak ima okrugle na kecu, LUX je oprema i isto tako neko godiste...ili cini mi se 78 da je.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Vlada_nbgd
                CBC Senator XXL
                • 11.09.2005
                • 1066
                • Novi Beograd/Topcider
                • ford focus sport pack

                #8
                Mislim da je 81 prelomna za farove,a od 83 nema vise velikih prednjih migavaca i branici su kockasti.
                FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #9
                  Code:
                  http://forums.cjb.net/yugofanclub-about410.html
                  [url]http://forums.cjb.net/yugofanclub-about924.html[/url]
                  Unesite Vaše korisničko ime i zaporku za loginiranje...


                  Forum koji trazhi registraciju i logovanje da bi ga chitali?!
                  Mora da je izvor drevne Jung-Shao mudrosti ili..?
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    Pored toga sto je potrebno da auto bude odredjene starosti i originalnosti, potrebno je da se auto smatra oldtimerom. U principu jeste svaki stari auto oldtimer, ali se ne posmatra kao takav. Kao sto ni svaka slika holandskog majstora iz XVIII veka nije cenjeno umetnicko delo.
                    Da bi tvoj auto imao neku "posebniju" vrednost, a ne samo da predstavlja vrednost za tebe licno, potrebno je da ga sto ga vise menjas ka "special" specifikaciji, i dalje ka 128 rally varijanti... ali to nije jeftino i pitanje je koliko se isplati. Inace, "comfort" sam za sebe se nece smatrati oldtimerom nikada.
                    Sto se tice izduva preporuka je Abarth dvostruki izduv. Sipke preko koseva mozes da stavis samo ako ti je limarija strukturalno u savrsenom stanju.

                    Comment

                    • Miljan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2006
                      • 459
                      • Nis

                      #11
                      http://forums.cjb.net/yugofanclub-about410.html



                      Citat:
                      Unesite Vaše korisničko ime i zaporku za loginiranje...




                      Forum koji trazhi registraciju i logovanje da bi ga chitali?!
                      Mora da je izvor drevne Jung-Shao mudrosti ili..?
                      Meni ne trazi, odmah otvara stranicu.

                      Comment

                      • dekideki
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1914
                        • Beograd

                        #12
                        UPDATE od skoro...

                        Confort iz naslova teme je zavrsio kod sestre, koja se upiskila od srece, tako da... bar sto se tice apgrejdovanja, auto je zavrsio. inace, i dalje je ispravniji od vecine registrovanih keceva uopsteno gledano, navozio sam se krsheva mladjih i do 12 godina od mog.

                        DOPUNA PORODICNOG VOZNOG PARKA (da ne pravim duplu prezentaciju...):


                        poz.
                        .

                        Comment

                        Working...
                        X