Na zalost, nemam digitalac da posaljem slike, ali cu probati da opisem recima.
Znaci, lada samara, 1300s, 3 vrata, 1989 godiste,
Kupio sam ova kola pre nekih 5 godina, od nekog tipa, cena je bila povoljna, za te pare sam mogao da kupim samo trulog stojadina, pa sam se odlucio za ovo. Auto je bio u veoma losem stanju, bio je havarisan (rekao bih da je bio na krovu) ali popravljen (ne bas najbolje), bio je pun blata, tapacirunzi vrata su bili otpali, enterijer mahom polomljen, motor je radio na 3 cilindra, akumulator los, gume jos gore, sedista losa, ma ne znam sta je bilo dobro na njemu, ali nije bio truo, pod je bio skroz ceo i zdrav a i ostatak karoserije. cuo sam od vlasnika da ga je vozio bez ulja pa su leteci lezajevi otisli pa ih je menjao. Znaci, auto je imao veoma tesku mladost. Onda je doslo na red sredjivanje. Motor je popravljen (jedan ventil je bio napukao). Manje vise sam ga vratio u solidno stanje a to je ukljucivalo:
novi akumulator i gume
Ugradnja gasa
Promena celog itisona u kabini
Pravljenje zadnje police od metalnih profila i lima pa presvuceno itisonom
Sedista su promenjena-sva, i prednja i zadnja, ubacena iz forda eskorta '92
Volan je manji, sportski
Ubacen obrtomer
Muzika alpine + zvucnici 16cm blaupunkt
svi polomljeni delovi enterijera popravljeni
ugradjeno svetlo u prtljazniku
bezbrojne sitne popravke na enterijeru i motoru(instrument tabla, tapacirunzi vrata, svetlo na plafonu, retrovizori, branici...)
Nedavno je uradjena limarija (solidno) i farbanje(lose) ali sta da mu radim. Verovao sam pogresnom majstoru.
ubaceni beli zmigavci napred i sa strane
ubacen sat u kabinu od korse
ofarbani branici u crno
sirena dvoglasna
Sve ovo sam radio manje vise sam tokom godina tako da ga znam u sraf i nije mnogo kostalo. Cim nabavim digitalac, poslacu slike.
Znaci, lada samara, 1300s, 3 vrata, 1989 godiste,
Kupio sam ova kola pre nekih 5 godina, od nekog tipa, cena je bila povoljna, za te pare sam mogao da kupim samo trulog stojadina, pa sam se odlucio za ovo. Auto je bio u veoma losem stanju, bio je havarisan (rekao bih da je bio na krovu) ali popravljen (ne bas najbolje), bio je pun blata, tapacirunzi vrata su bili otpali, enterijer mahom polomljen, motor je radio na 3 cilindra, akumulator los, gume jos gore, sedista losa, ma ne znam sta je bilo dobro na njemu, ali nije bio truo, pod je bio skroz ceo i zdrav a i ostatak karoserije. cuo sam od vlasnika da ga je vozio bez ulja pa su leteci lezajevi otisli pa ih je menjao. Znaci, auto je imao veoma tesku mladost. Onda je doslo na red sredjivanje. Motor je popravljen (jedan ventil je bio napukao). Manje vise sam ga vratio u solidno stanje a to je ukljucivalo:
novi akumulator i gume
Ugradnja gasa
Promena celog itisona u kabini
Pravljenje zadnje police od metalnih profila i lima pa presvuceno itisonom
Sedista su promenjena-sva, i prednja i zadnja, ubacena iz forda eskorta '92
Volan je manji, sportski
Ubacen obrtomer
Muzika alpine + zvucnici 16cm blaupunkt
svi polomljeni delovi enterijera popravljeni
ugradjeno svetlo u prtljazniku
bezbrojne sitne popravke na enterijeru i motoru(instrument tabla, tapacirunzi vrata, svetlo na plafonu, retrovizori, branici...)
Nedavno je uradjena limarija (solidno) i farbanje(lose) ali sta da mu radim. Verovao sam pogresnom majstoru.
ubaceni beli zmigavci napred i sa strane
ubacen sat u kabinu od korse
ofarbani branici u crno
sirena dvoglasna
Sve ovo sam radio manje vise sam tokom godina tako da ga znam u sraf i nije mnogo kostalo. Cim nabavim digitalac, poslacu slike.
Comment