Stavio sam poklopac kaisa, weber 32/36 karb (mada ga jos nisam potpuno nastelovao, nemam dizne adekvatne), sedista od alfe 145, prednje amortizere sam vratio i jos malo ga spustio, felne ove itd...
Nisam zainteresovan za vozenje bojlera po gepeku jos uvek , a sada trosi dosta jer nije ustelovan kako treba a i treba tek da stavim dizne kako treba jer su ove neke
Pa onako, pa prvo grlo ubija koliko bolje ide, na drugo isto ide bolje ali ne preterano bolje. Kazem ti, dizne moram da namestim kako treba pa onda da posteno probam. Moram i polugu gasa da namestim da ide sa druge strane jer je sad nekako ukoso i ne valja uopste trip, uopste nije linearno dodavanje gasa i jako se tesko vozi "na vrh gasa". Uglavnom moze da se namesti samo me mrzi da se bahcem.
Sve u svemu stavljaj i ne razmisljaj. I ovako rastelovan i sav sakat, sa skinutim sauhom skroz i pozatvaranim svim potencijalnim vakuumima sam prezadovoljan.
SKOLJKA:
1991, stajala zatvorena 10 godina;
fabricka boja (zuta);
zatvoren znak sa haube, brava gepeka i svetla tablice;
antikorozivno zasticen komplet, kosevi ispod i unutra, gepek, vrata, krila prednja, zadnja, pod;
6mm alumijumski suspleh
MOTOR i MENJAC:
1600ccm Lancia;
prepravljena glava motora;
dvogrli karburator Solex;
el. pumpa goriva Pierburg;
grana od keca, fi45 cev i walker lonac;
zamajac od Tipa 190mm, SASCH kvacilo;
menjac 5-brzina, 17/64;
TRAP i KOCNICE:
Bobo Sport amortizeri,
skracene opruge,
peglan gibanj sa 3 platne,
negativi napred i nazad,
koska, sanke,
celjusti sa alfe 155ts,
diskovi 257mm ventilirajuci,
pancirna teflonska creva,
Comment