pogodi ko sam.....
Collapse
X
-
-
Kako god hocesh...
Ova pricha za oznakama Passata je stvarno komichna, i non-stop imam prilike da vidim/chujem zbunjene likove koji se prepiru oko toga.
Naime, "problem" je u razlici u internom oznachavanju fabrike svojih modela i opshte-prihvacenom, trzhishnom sistemu nomenklature. Sve je bilo u redu do trece generacije Passata, poznate i kao B3, interne fabrichke nomenkalture "platform B3".
Medjutim, krajem 1993. godine je Passat dozhiveo "facelift" koji je bio toliko detaljan da ga je fabrika u svojoj internoj nomenklaturi nakon toga oznachila sa "platform B4". Medjutim, o tome nije "obavestila" javnost i - eto nevoljeZnachi, od 1993. je fabrika pravila Passat B4, ali je jadan narod, neobaveshten
o svemu, i dalje tripovao da je u pitanju B3
E sad, sa pojavom chetvrte generacije su se stvari malo "uhodale", pa je ovaj model uopshteno poznat kao B5, uz internu fabrichku oznaku "platform B5". I sve je bilo lepo sve do 2000. godine, kad su se stvari ponovo zakomplikovaleNaime, tad je chetvrta generacija modela dozhivela facelift, primetan po izmenjenim svetlosnim grupama, narochito napred. Fabrika je ponovo izmislila "toplu vodu" i nazvala ovaj redizajniran model Passata "platform 5.5". Ali, pouchen ranijim iskustvom, "narod" se nije dao prevariti pa je brzhe-bolje istrchao pred rudu i oznachio ovaj restilizovani Passat sa B6.
Upravo je to model prikazan na slici, dakle radi se o chetvrtoj generaciji Passata, platformi B5.5, u narodu poznate kao B6.Shta tu nije jasno?!
Aktuelni model Passata, predstavljen proshle godine, fabrika interno oznachava sa "platform B6", odnosno imenuje sa "peta generacija, B6 model."
Al' dzaba im, narod i dalje "tera po svome", i ovaj model "poznaje i priznaje" jedino kao Passat B7!
Comment
-
-
Poznatiji je kao restajling, i lakse se prepoznaje po stop svetlima, spolja. B6 ima "digitalni" kljuc, pali se kao na taster, i oprema je drugacija od B5,5.
Na zalost, nemci na motorima nisu nista radili 10 godina, "paleta" im je ista uz sitne izmene. TDI im se bas svideo.
1.9TDI je "ekonomski" optimalna konfiguracija, motori su slicni sa A4, mada je u voznji Pasat nekako robustniji lako se "popne" na 180 i pri tome je nekako nepromenjena atmosfera u kabini. A4, pri toj brzini 9isto1.9TDI) malo deluje kao da je pokleknuo i da se "sprema" za jos vece napore.
Comment
-
-
........
Originally posted by DJDexyJel namerno ostavio branik i spojler u beloj boji ili to planira da farba u boju auta?...leva traka nije za sporu voznju...
Comment
-
-
Comment
-
Comment