Cika Kuretov BMW

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    Cika Kuretov BMW

    Inspirisan pisanjem u onoj diskusiji o e34 525ix-u, resih da okacim slike svog bivseg e34.

    e34, 520, 12 ventila, sluzio me verno 3 godine, trosio 14-15l benzina, 17-20l plina, zavisi kako ga vozih.

    http://img215.imageshack.us/my.php?imag ... 015yb0.jpg
    http://img530.imageshack.us/my.php?imag ... 423nm7.jpg
    http://img156.imageshack.us/my.php?imag ... 006tf3.jpg

    Uskoro cu da okacim slike mog aktuelnog Zelenka, cim se zena vrati s kamerom s mora
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #2
    Koji si ti dizelas, a gde ti je trenerka i dukserica.

    P.s. jel uzeh ti E39?
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • CikaKure
      CBC Senator XXL
      • 14.08.2005
      • 668
      • Beograd

      #3
      Uh, najcrnje je sto se bas ne uklapam u profil tipicnog domaceg vlasnika ovakvog auta. E39 nisam uzeo, na zalost, zbog nedostatka para. Kad sam gledao da promenim auto, e39 koji se meni svidjao/zadovoljavao moje kriterijume je bio cirka 13-14k EUR sto nisam mogao da priustim...
      Verovatno cu preskociti E39 u svom razvojnom putu, kako stvari stoje...

      Comment

      • jovan30
        CBC Senator
        • 07.05.2006
        • 322
        • Beograd

        #4
        sta odmah ces da predjes na E60 ili ostajes na E34?

        Comment

        • CikaKure
          CBC Senator XXL
          • 14.08.2005
          • 668
          • Beograd

          #5
          Ako pogledate malo pazljivije moj prvi post, a i dodatak naslovu teme gde spominjem Zelenka, postaje jasnije da je BMW bivsi, a da je Zelenko aktuelan. Zelenko je Pezo 406, koji cu da uslikam, nadam se za vikend, te da okacim slike ovde.
          e39 mi je u trenutku kad je bio interesantan bio preskup, sada kad bi mogao da ga pazarim, nije vise tako interesantan pa sam zato rekao da cu ga verovatno preskociti.
          Dakle, slike Zelenka uskoro, i to ce biti slikan s namerom da se obesi ovde, sto nije slucaj sa slikanjem BMWa, pa cu se potruditi i da malo uslikam unutrasnjost.

          Comment

          • jovan30
            CBC Senator
            • 07.05.2006
            • 322
            • Beograd

            #7
            fino izgleda zelenko. moze li neki podatak o godistu, verziji i slicno?

            Cuo sam da su HDI ekstremno niski potrosaci, moj poznanik vozi 406 HDI ali noviji model od tvog i kaze od od BG do Atine bez svracanja na pumpu, tek kad se vraca natoci gorivo u Solunu (tako on kaze)

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #8
              Ovo je koliko se secam 2.0 16v benzinac..
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • jaksa
                CBC Senator XXL
                • 23.10.2004
                • 701
                • Novi Beograd, SC

                #9
                Naravno, Kure nema dizela vec se mlati sa plinom

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #10
                  Originally posted by DJDexy
                  Cuo sam da su HDI ekstremno niski potrosaci, moj poznanik vozi 406 HDI ali noviji model od tvog i kaze od od BG do Atine bez svracanja na pumpu, tek kad se vraca natoci gorivo u Solunu (tako on kaze)
                  Citroen C5 2.0 HDI, Beograd - Budva i nazad je imao prosek nešto preko 6.5, klima off, sa 4 putnika.
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • Heinz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 1027
                    • Beograd, Voždovac
                    • Avensis 2.0 D4D

                    #11
                    Originally posted by jaksa
                    Naravno, Kure nema dizela vec se mlati sa plinom
                    Pa Kure ne vozi traktor
                    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                    Comment

                    • CikaKure
                      CBC Senator XXL
                      • 14.08.2005
                      • 668
                      • Beograd

                      #12
                      Zelenko je benzinac, 2.0 16v, 97kW, ugradjen je gas kod Ivana (diskutovali smo o tome ovde vec). Verzija je ST, 8 godina star auto. Lepo je nakrcan opremom, sto se da videti. Ono sto mi se posebno dopada od tih sitnih detalja jeste senzor za kisu, zadnji brisac, i rezim rada klime u kome ona odmagljuje stakla - sve su to sitnice koje nisu neophodne, a na koje se covek lako navikne. Koliko sam shvatio, od opreme koja se u takav auto ugradjivala, nemam kozna sedista, te elektronsko podesavanje istih. Ostalo je sve tu.

                      Za potrosnju HDI motora mogu samo da prepisem iz uputstva koje sam dobio uz auto, licno nisam imao priliku da se uverim, ali brojke su zaista niske. Benzinac 2.0 po knjizi trosi 12,9l u gradskoj voznji, sto je itekako blizu realnosti. Na otvorenom to je 7-8l/100km normalne voznje. Ako gledam potrosnju gasa, te su cifre na nivou 16-17l u gradu odnosno 10-11 litara na otvorenom.

                      Comment

                      • CLD
                        CBC Senator XXL
                        • 08.02.2005
                        • 1225
                        • Belgija - ranije Luna-Chico

                        #13
                        Sve zavisi kako ga vozis, ja sam vozio isto zelenog samo noviji model i bio je HDI, sa 90 konja kojem sam uradio cip tuning, tako je prelazio sa normalnom voznjom (110-120) po auto putu 1200 km sa 65 L dizela.

                        Comment

                        • Williams
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2006
                          • 556
                          • Beograd- Cerak

                          #14
                          @CikaKure: Generalno gledano koji od ova 2 ti je vise prijao, posto sam ja isto u dilemi, noviji auto sa boljim tehnickim resenjima ili stariji koji je kvalitetnije odradjen. Sta su ti osim potrosnje bile zamerke kod bmw-a? Prednosti/ mane jednog i drugog po tvojoj nekoj proceni?

                          Comment

                          • CikaKure
                            CBC Senator XXL
                            • 14.08.2005
                            • 668
                            • Beograd

                            #15
                            Tesko pitanje
                            Vidi, Zamerke na bmwa su bile uzrokovane godinicama upotrebe i eksploatacije - predjenih kilometara. Od neki za taj uzrast uobicajenih (crknuta benzinska pumpa) do nekih najneverovatnijih (oblajznula ruka - poluga brisaca na vozacevoj strani). Recimo da su mi na BMWu smetali relativno losi farovi u odnosu na neke novije (sluzbene) automobile koje sam vozio povremeno. Mislim i da su oni bili dotrajali. Onda sitni kvarovi elektrike, koji nisu smetali da se auto vozi, ali su me prilicno nervirali. Tome dodajem kojekakve sitnije dotrajale gluposti ispod haube, nista specijalno, al opet moras kod majstora, gubis vreme i zivce, manje nego pare, al nije prijatno. Subjektivna prednost BMWa je neponovljiv osecaj u voznji, nekako je mnogo "mocnije" nego u drugim kolima. I nista se ne cuje kao motor sa 6 cilindara (subjektivno). Menjac na BMWu je perfektan, za moj pojam. Raspolozivost rezervnih delova je solidna, mada im cena ume biti paprena (nekad se desi da to sto trazis nema odmah, pa se porucuje, a ko ima odmah moze da zacepi to). Potrosnja mi nije bila zamerka - taj auto trosi koliko trosi, i ako hoces da vozis BMWa moras biti spreman to i da platis.

                            Mislim da je sustinski problem da BMWa te klase i tih godina vise ne mozes pazariti u stanju koje odgovara stanju u kom je bio ovaj moj zelenko kad sam ga uzeo. Da me ne shvatis pogresno, i na njemu je bilo par otkaza, ali generalno, manje sam sa njim bio kod majstora nego sa BMWom. Troskovi redovnog odrzavanja na jednom i na drugom autu su vrlo slicni, mozda je pezo u blagoj prednosti (nize cene potrosnog materijala). Prednost pezoa je moderniji dizajn, bogatstvo dodatne opreme, sistemi bezbednosti putnika ugradjeni u njega, manje si upadljiv (subjektivno). Pezo 406 je definitivno udobniji auto od BMWa e34, ugodniji za voziti, bas zbog mnogih tehnickih resenja koje ima, a koje BMW iz tog vremena nije imao. Prostranost kabine je vrlo slicna, gotovo identicna. Pocinkovana limarija je plus. Rezervnih delova ima, i iznenadices se, mozes proci prilicno jeftino. Cini mi se da je 406 stao na pola puta izmedju starih "konzervativnih" modela s kraja 80-ih i pocetka 90-ih, zadrzavajuci dosta pozitivnih osobina u konstrukciji (ne bi verovao koliko delova je identicno onima na citroenu ZX recimo), dodajuci znacajna poboljsanja u smislu dizajna i neke opreme.

                            Nadam se da sam pomogao.

                            Comment

                            Working...
                            X