Lancia Kappa 2.0 20v
Collapse
X
-
Dosta stvari je odrađeno na auto od kad sam ga uzeo...
Do sada je dato preko 1200 Eur na sređivanje...
Prethodni vlasnik nije dao ni jedan cent na potrošni materijal, ali bukvalno.
Napred zamenjeni: diskovi (Lucas), pločice (ATE), viljuške (remontovane), amortizeri - ulošci (Kayaba) i centriran trap = 480Eur ukupno
Nazad zamenjeni: diskovi (LPR), pločice (LPR), ulošci amortizera (Kayaba), opruga (polovna), gumeni elementi vešanja =350Eur ukupno
ostali da se odrade silen blokovi upornih spona (oko 50-tak eur)
Zamenjen srednji lonac - Imasaf - 125 Eur, pošto je stavljena cev umesto katalizatora stavlja se prigušni lonac kod Vlaste u ponedeljak - 30 Eur
Odrađeni mali i veliki servis motora - oko 300Eur.
Odrađena reparacija felni kod Danka - oko 90 Eur i uzete 2 polovne mišelinke - 50Eur
Ostalo da se odradi servis klime i verovatno zamena zadnjih kočionih čeljusti jer je mehanizam za ručnu kočnicu na njima zapekaoKo leti vredi, ko ne leti ne vredi!
-
-
Extra, nadam se da je nisi previse platio ako si vec toliko ulozio u nju....Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Do sada je koštala nešto ispod 6000 ukupno.
Sam auto je plaćen 4200+1500din prenos
Od opreme sve sem kože + plin.
Auto je bio prilično zapušten kad sam ga uzeo, ali sada je već druga priča...
Ležanje na putu je odlično, kočnice takođe, motor dobar vuče fino u svim opsezima a i plin je fin
U gradskoj kreni stani vožnji+klima non stop +jurcanje = 15-18 litara plina/100kmPotrošnju benzina nisan imao hrabrosti da merim...
Inače ja gotovo da ne osećam razliku između plina i benzina, kao ni klimu kad je uključena...Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!
Comment
-
-
A jesi ga poslikao svaka ti čast
Prekrasna to je Kappa, stvarnoSamo, nisi trebao obojit i Lancijin logo na felgama
Comment
-
-
Lep auto, al kad si dao tolike pare, nadji i za nove gume, a ne za polovne...NHF
Comment
-
-
Originally posted by srle1Napred zamenjeni: diskovi (Lucas), pločice (ATE), viljuške (remontovane), amortizeri - ulošci (Kayaba) i centriran trap = 480Eur ukupno
Nazad zamenjeni: diskovi (LPR), pločice (LPR), ulošci amortizera (Kayaba), opruga (polovna), gumeni elementi vešanja =350Eur ukupno
Odrađeni mali i veliki servis motora - oko 300Eur.Naravno ako nije problem... BTW, da nisi pogledao onaj cep za dolivanje ulja? Desava li se sta?
Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Originally posted by hermanA jesi ga poslikao svaka ti čast
Prekrasna to je Kappa, stvarnoSamo, nisi trebao obojit i Lancijin logo na felgama
Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!
Comment
-
-
Ha....nemoj molim te nista da gledam
Srdjane imas po grupacijama.
Ne mogu opet da kopam...bacio sam papiric
evo necega
kais alt+klima oko 12 eu
spaner ZK oko 65-70
klizac oko 2000din
ZK oko 2000 din
diskovi i plocice 40 ili 50 ili obrnuto ne secam se a mozda i 60To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment