SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #76
    Da.. Da...
    a kako da skupim parice...???
    Da trosi samo 14 litara... Benzina.... uff tako nikako...

    Ma ugradicu ja Ubrizgavanje, ali nekog koji moze da pusti i GAS i BENZIN u isto vreme...
    LPG TUNING...

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #77
      cek cek, Venturi i 1.2bara natpritiska je ono sto pokusavas da dobijes ?

      mislim da ce se te 2 kontraindikovane stvari tesko uklopiti u funkcionalnu celinu.

      koliko iznosi precnik usisnog creva (od IC do leptira), to u kome se unutra nalazi restriktor- 60mm mozda ?

      i koliko iznosi unutrasnji precnik restriktora- 32mm ?

      ako su slicne brojke, medjusobni odnos ukazuje za koliko imas prakticno slavinu, odnosno suzenje i umanjeni protok svezeg vazduha.

      dzabe ti 76mm downpipe ako se ulaz u motor svede na ogranicenje od 35+- mm.

      venturi i tjuning se po meni nikako ne uklapaju, ubrizgavanje gasa je jedino resenje (tehnicki) koje je efikasno.

      venturi je finansijski efikasno ali umanjuje efekat/snagu motora.

      sa restriktorom probao u praksi, sa njim nekako i radi, bez njega ne radi nikako na LPG.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #78
        Ma decije bolesti sa natpunjenjem i zezanjem je radjeno bez restriktora i bez meshaca!!!
        Tacnije kao da nema LPG instalacije na usisu... Sve je poskidano...
        Te glooooposti koje se javljaju sa pounjenjem i ne konstantnim pritiskom TURBA je .... bez ...
        Sad sam vratio instalaciju dok NE NAPRAVIM DOWN 76mm... i dok ne proverim APC magnetni ventil...
        Kad ustanovimo sve onda ... vracam stari ECU od recimo 185 KS i vracam plin do sledece godine... i do LPG UBRIZGAVANJA...
        Mada vracacu ja MAPTUN ECU NEDELJOM naravno.. i skidati mesac i restriktor...
        Ipak SALE ima neko iznenadjenje... pa da budem spreman za njega i KROMPIRWAGEN...

        Comment

        • TAZZ
          Banovan
          • 30.05.2005
          • 1409
          • NBGD,SERBIA

          #79
          Danas odnesen TURBO da se uradi, posto je ovaj koji vozim ZVEKETE...
          Mnogo Dimimo i trosimo ulje...
          Trebalo bi da bude gotov u petak...i postavljen na 0.6-0.65 bazni pritisak... paaaaa....
          sredice se i APC magnetni ventil... naslo se ...
          Pravi se DOWN 3``...
          i Ako Bog da ... ponedeljak, utorak... nadam se pustjam ERGELU od 265 KONJA...

          Comment

          • SALE
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2005
            • 841
            • Banovo Brdo

            #80
            Cekaj bre Tazz jel to onaj Saab koji od zamene do zamene potrosi 300g ulja , sta mu se to preko noci desilo

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #81
              Motor potrosi 300gr ulja, ali zato turbo mnogo vise....
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • SALE
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2005
                • 841
                • Banovo Brdo

                #82

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #83
                  da...da....da....
                  Trosi 300gr... trosio... ali sad... poslednjih... JJOOOOJJJ....
                  Pa ... ne znam... bas preko noci... U poslednjih 5 dana sve gore i gore....
                  SAD trosi 1L na 1000 ... otprilike...

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    #84
                    `BEM TI TURBO...

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #85
                      Jos malo pa bice da potrosi na 1000 km npr 150 litara plina, 2 litre benzina i 5 litara ulja.... Ma da mu ti sipas nesto gusce....? Ko te je bre slagao da su turbo automobili dobri, pa to je truba....

                      A i sipao si Fusch ulje, imao je 206 pravo!!!!!

                      @M
                      Ti mu placas reparaciju turbine, ti si ga savetovao!!!!!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #86
                        Idealan nachin za ubijanje turbina je upravo ovde osvedochen.

                        U trenutku kad je probao da se vozi sa STAGE 3 programom i sa sve restriktorima koje je venturi gas imao, pritisak na turbini je bio preko 2 Bara.
                        To turbina nemoze da podnese ako nisu keramichki lezajevi.

                        Toliko o ovome, mislim da je IvanT vec neveo sta se desava.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #87
                          Ne placam ja nego BOOST.
                          A za stage 3 treba stage 3 ulje
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #88
                            Fusch stage 3 oil....
                            Koje li je gradacije?!?!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • SALE
                              CBC Senator XXL
                              • 04.01.2005
                              • 841
                              • Banovo Brdo

                              #89
                              Cekaj Fusch stage 3, jel to bese sa trecinom tovatne masti ili sam ja nesto pomesao

                              Comment

                              • TAZZ
                                Banovan
                                • 30.05.2005
                                • 1409
                                • NBGD,SERBIA

                                #90
                                Originally posted by BOOST
                                Idealan nachin za ubijanje turbina je upravo ovde osvedochen.

                                U trenutku kad je probao da se vozi sa STAGE 3 programom i sa sve restriktorima koje je venturi gas imao, pritisak na turbini je bio preko 2 Bara.
                                To turbina nemoze da podnese ako nisu keramichki lezajevi.

                                Toliko o ovome, mislim da je IvanT vec neveo sta se desava.
                                UPRAVO TAKO....
                                Zato kad se stavi nov TURBO(REPARIRAN)...
                                DOWN 3`` i Drugi magnetni ventil...
                                Skida se instalacija PLINA(MESAC i Restriktor- on je vec skinut) i auto se proba tako...
                                Da proradi MAPTUN... by BOOST...

                                Kad sve to lepo proradi... stavljam SIKVENT ala IvanT ili DORA... mada Ivan je blizi.... i to je to....
                                Kad sam vetj dao tolike pare za sve ovo sta je jos 1000-1200 evra...???

                                BOOST je bio u pravu za SVE sto je rekao!!!
                                Svaka cast GURU...
                                PRAGNJETINA SLEDI u Drugom poluvremenu....

                                E da.... i WG navodjenje ne valja... toliko o tome i drzanju pritiska... Sipku od WG-a mozes da pomeris malim prstom...

                                Ponedeljak ili utorak.... nadam se 265 HP...
                                Originally posted by SALE
                                Cekaj Fusch stage 3, jel to bese sa trecinom tovatne masti ili sam ja nesto pomesao
                                Tko se poslednji smeje.....


                                Tko ne leti ... NE VREDI...

                                Comment

                                Working...
                                X