2005 SRT-4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SRTst
    CBC Član
    • 23.09.2006
    • 25
    • Windsor, Ontario, Kanada

    2005 SRT-4

    Posjetioci SC automoto diskusije me znaju pod 05SRT-4 nick-om. Javljam se iz Windsor-a koji je najjuzniji veci Kanadski grad, i nalazi se na samom granicnom prelazu (rijeka) sa SAD, tj gradom Detroitom.

    Vozilo:

    2005 Dodge SRT-4 (Neon sasija sa drugacijom suspenzijom, motorom, mjenjacem itd.)

    Fabricki dolazi izmedju ostalog sa:
    2.4L 16V, Turbo sa intercoolerom, 8.1:1 kompresija, Mitsubishi TD04LR-16G turbo, Quaife LSD. Fabricki dolazi sa 230hp i 250lb/ft na motoru.

    Sta sam ja dodao:
    Mopar Stage 1 kompjuter, AGP Wastegate setovan na 17PSI sa nitrous-a ili 21PSI bez nitrous-a, 3 inca kuciste za o2 sensor, kompletan HP Racing 3" auspuh mandrel bent SS bez katalizatora i zavrsen sa 3" Magnaflow Race loncem da malo utisa zvuk (nema nikakve restrikcije, direktna 3 incha cijev ide pravo kroz lonac), Energy Suspension ulosci za nosace motora, punjen nosac mjenjaca, Injen 3" usis, Mopar mjenjac kratkog hoda, Mopar blow-off ventil, NGK Iridium 1 korak hladnije, NGK AFX wideband Air/Fuel mjerac, Nitrous Express Stage1 Wet kit sa kompletnim GenX2 dodatcima (osim grijaca), a uskoro cu ga konvertovati tako da bude direct port umjesto samo jedan fogger.
    Gume: fabricke 205/50-17 BFGoodrich G-force KDW, a za stazu M&H Dragmaster

    Sve zajedno na zadnjem mjerenju na dinamometru 384hp i 376lb/ft obrtnog momenta na tockovima, na 55hp shot nitrous-a. Preko zime, kad zvrsim direktno ubrizgavanje radim 100hp shot, pa ce opet na dyno da ide za tuniranje.

    Najbolje vrijeme ove godine je 12.43@114MPH sa 60shot nitrousa mada je brzina dovoljno dobra za 11.9-12.0 ali ima vremena za to.

    Sto se "stylinga" tice, nisam sa tim opterecen jer mi je brzina mnogo vaznija.

    Nadam se dobroj saradnji i uzajamnom dijeljenju iskustva.

    A sad par slicica i video ispod













    Video:


    Pozdrav
    Neven
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #2
    Mnogo dobra mashina! Samo napred -> najlepshi styling je onaj koji se krije pod haubom i ocenjuje se na dyno testu!

    Dobrodosao na CBF!
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      Lepo lepo
      ajde skidaj glavu i radi kanale i ventile

      Nisam razumeo, da li je i snaga i moment koji si rekao izmeren na tockovima?
      To znaci da je na zamajcu oko 435ks


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • SRTst
        CBC Član
        • 23.09.2006
        • 25
        • Windsor, Ontario, Kanada

        #4
        Da to je sve na tockovima tako da je +12 do 15% na zamajcu jer je prednja vuca sto dodje tako oko 435-440 konja.
        Taj broj je na 55shot nitrous-a, za stazu sad koristim 60shot. Preko zime cu da probam naci polovnu usisnu granu povoljno pa cu uraditi direkno ubrizgavanje nitrous-a sto ce mi omoguciti da idem na 100shot bez rizika. To znaci da umjesto jednog foggera, u svaku granu u**** ide po jedan fogger sto znaci da u svaki cilindar ide 25hp shot.
        Problem sa jednim foggerom kad ides na 75+ to gura prilicnu masu nitrous-a i goriva koji imaju razlicitu tezinu, tako da nitrous ode dalje u usisnu granu od goriva, sto znaci da ti cilindri ne u****vaju jednaku kolicinu nitrous-a i goriva u svaki cilindar.
        Naravno, koristim i nekoliko sigurnosnih prekidaca bez kojih licno nikad nebi nitrous koristio.

        Prekidac za aktivaciju - Dakle tek kad prebacim u drugu brzinu palim nitrous.
        Wide Open Throttle Prekidac - Ovaj prekidac samo dozvoljava da se nitrous ubrizgava tek kad leptir na usisu otvoren do kraja (sto znaci maximalan dovod goriva i brzo u****vanje nitrousa direktno u motor bez sanse da se skuplja u usisu)
        Sigurnosni prekidac za Pritisak Goriva - Pritisak goriva mora biti iznad 45PSI inace automatski gasi nitrous
        "Window" Prekidac - Dozvoljava ubrizgavanje nitrous-a SAMO izmedju 3000-5900RPM, dakle samo u tom "prozoru" dozvoljava ubrizgavanje.

        Uz ovo cu da mjenjam kvacilo, pumpu za gorivo (walbro 255), Pumpu za ulje, a moguce je vadjenje balans stangli jer to preporucuju na 450whp+.

        Kad bude gotovo izgledace ovako


        Ovo je video tog dyno pull-a.
        http://www.ontariosrtclub.com/Videos/SR ... o-Pull.wmv

        Comment

        • SRTst
          CBC Član
          • 23.09.2006
          • 25
          • Windsor, Ontario, Kanada

          #5
          Za moj auto samo jedna firma obradjuje glavu mada sa slabim rezultatima. Kad je PVO (Performance Vehicle Operations) dizajnirao ovaj auto, sve su gurali do maksimuma tako da je usisna grana i glava gotovo perfektno uradjena za protok. ako obratis paznju na usis, vidis da je relativno kratak, sa kratim i relativno ravim granama. Ako dostignem 425 da je to vise nego dovoljno za prednju vucu. To znaci da cu raditi visoke 11ke na 1/4 milje sto je za mene sasvim dovoljno

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #6
            Svaka cast, nemam reci

            Comment

            • r1cer
              CBC Senator XXL
              • 22.01.2006
              • 363
              • Beograd

              #7
              Sjajno, pravi sleeper.

              Kolko je dobro živeti u državi gde za relativno male pare se može imati ovako brz auto koji se koristi za svakodnevnu vožnju. Kod nas ima brda ljudi koji su ulupali 5 puta više para na auto a ni pristojno dyno merenje nisu videli a kamoli vreme od 12 sekundi na 1/4 mile.

              Comment

              • Skyline GT-R
                CBC Senator XXL
                • 13.02.2005
                • 806
                • Chicago - My Kind Of Town

                #8
                Na primer kao onaj Porsche od 780hp kog tuce Ficko koji je btw u klasi 12 sec. VRH!

                @SRT

                Svaka cast za auto.Cenis samo performance - that's my boy

                P.S. Blizu si granice sa US?Gde tacno (kog dela US-a)?

                Comment

                • sri98
                  Admin od Trpeze
                  • 24.10.2004
                  • 7262
                  • Republic of Konjarnik
                  • Toyota Corolla E 210

                  #9
                  Originally posted by Skyline GT-R

                  P.S. Blizu si granice sa US?Gde tacno (kog dela US-a)?
                  Originally posted by SRTst
                  Javljam se iz Windsor-a koji je najjuzniji veci Kanadski grad, i nalazi se na samom granicnom prelazu (rijeka) sa SAD, tj gradom Detroitom.
                  Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                  Comment

                  • SRTst
                    CBC Član
                    • 23.09.2006
                    • 25
                    • Windsor, Ontario, Kanada

                    #10
                    Hvala na komentarima. Cesto odem u Michigan na stazu jer mi je ustvari ta najbliza, a dijelove kupujem iz Amerike ekskluzivno i saljem kod kume u Detroit jer nas Kanadjane deru na granici maksimalno. Iskreno, mislim da sam ulozio svega 2500-3000 kanadjana u auto do sad kad ukljucis i punjenje boce od 10lb par puta. Kod nas je nitrous $6.75/lb (kanadskih $)

                    Razlog sto sam otisao putem Nitrous-a je bas zato sto zelim auto za svakodnevnu voznju, tako da bez nitrousa gura oko 310-320ks na tockovima sto je vise nego dovoljno da poderem ove uske 205 gume, a onda za stazu nabacim 8.5" siroke slikove (215) i pustim nitrous da tece

                    I meni je vazno sve sto je ispod haube. Prije sam imao 2002 Neon R/T na kojem sam imao malo vise styling-a, a ispod haube 2.0L motor sa nekih 150-160 na tockovima.




                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Pozdrav i dobrodoshao na CBF

                      Nesto u mom stilu

                      Sad par pitanja:

                      Tezina auta prilikom voznje na 1/4 mile , mislim na momenat sa filma koji si prilozio.

                      Sledece, 16 kompresor G serija je starija konstrukcija na TD04 seriji.
                      Tachnije sredinom 90-ih smo prestali da ih koristimo, SAAB 93 zadnji put a Volvo 95-e.
                      Razlika izmedju T serije je u samim uglovima impela te mislim da bi uradio dobru stvar da samo zasrafish 16T wheel , jednostavna operacija.

                      Neces dobiti veci flow ali ces dobiti shiri spektar.

                      Inache 16 kompresor je teko navuci na preko 330KS 340 je neka granica 350 je vec ozbiljno nezdravo po pitanju obrtaja turbine.

                      Kazes 50KS NOSa i ako gledamo na cifru na zamajcu, hm.. nesto mi nestima.. kako je radjen DYNO? Dinamichki ili Statichki (koliko vremena opterecenje? , korigacija? itd.. )
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • SRTst
                        CBC Član
                        • 23.09.2006
                        • 25
                        • Windsor, Ontario, Kanada

                        #12
                        Originally posted by BOOST
                        Pozdrav i dobrodoshao na CBF

                        Nesto u mom stilu

                        Sad par pitanja:

                        Tezina auta prilikom voznje na 1/4 mile , mislim na momenat sa filma koji si prilozio.

                        Sledece, 16 kompresor G serija je starija konstrukcija na TD04 seriji.
                        Tachnije sredinom 90-ih smo prestali da ih koristimo, SAAB 93 zadnji put a Volvo 95-e.
                        Razlika izmedju T serije je u samim uglovima impela te mislim da bi uradio dobru stvar da samo zasrafish 16T wheel , jednostavna operacija.

                        Neces dobiti veci flow ali ces dobiti shiri spektar.

                        Inache 16 kompresor je teko navuci na preko 330KS 340 je neka granica 350 je vec ozbiljno nezdravo po pitanju obrtaja turbine.

                        Kazes 50KS NOSa i ako gledamo na cifru na zamajcu, hm.. nesto mi nestima.. kako je radjen DYNO? Dinamichki ili Statichki (koliko vremena opterecenje? , korigacija? itd.. )
                        Iskreno tezinu ti nemogu reci jer nisam 100% siguran koliko teze fabricki. Mislim da je tezina oko 3000 sa vozacem.
                        Problem sa ovom turbinom je sto se okrece u suprotnom smjeru tako da ima jedna firma koja je izbacila nesto vecu turbinu, ali onda moraju preraditi i housing, izduv itd.
                        Na dyno-u je bio sa 55shot (izracunat) ali na turbo masinama oni uticu malo drugacije tako da 55shot obicno pravi oko 65-70 na tockovima. Nitrous utice tako sto kad je ubrizgan podize boost za jos 3-5PSI, a jos vise time sto hladi smjesu.
                        Zato kad ubrizgavam nitrous, spustam boost za 4-6 PSI jer znam da ce mi nitrous nabiti tih par PSI nazad kad je ubrizgan.
                        Dyno pull je radjen u cetvrtoj brzini, ovaj dyno trenutno nije opterecen vec je korektovan po SAE standardu. Opterecenje nije neophodno za ocitavanje snage na tockovima, korekcija to sasvim dobro radi, ali kad bi tunirao turbo onda opterecenje znaci mnogo. Ja radim svoje dyno pulls jer nevjerujem nikome sa nitrous-om , a ovaj sam radio samo iznad 3000 obrtaja tako da mogu aktivirati nitrous odmah. Kad uradim direct port onda cu otici kod tog tipa da uradim par mjerenja sa nekih 30-40min izmedju sesija za hladjenje.
                        Snaga na zamajcu je cisto moja kalkulacija jer za prednju vucu sa manuelnim mjenjacem generalno kazu da je izmedju 12-15%.

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #13
                          Za prepracunavanje snage sa tockova na motor se najpreciznije pokazalo +10%+10ks, a za zadnji pogon +12%+10ks.
                          Fiksnih 10ks se dodaje zbog gubitaka koji ne rastu sa snagom. To najvise utice na male motore. Za motor od 100ks ukupan gubitak ispadne 20%.


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Tezina auta 2880lb tj 1306kg, kako je lagan

                            Opet nesto mi nestima efekat, dobar ride ali:

                            Sliks gume 1306kg sa prednjom vuchom, ovde auta sa 450KS na radilici i tezinom koju imamo idu 11,2-11,4 sec kao najbolje, izlazna brzina oko 210km/h (130mph)

                            Jesi siguran da nisi jos olaksavao auto, vadio sedista i slichno

                            Mislim , pazi:



                            # 1/4 mile time: 13.8-14.2 seconds (various magazine reviews)
                            # 1/4 mile speed: 98-102 mph (various magazine reviews)

                            Auto ima u standardu 230HP

                            Ovde nisu vozeni sa sliks gumama, na njih mozes da se dokopas i do 0,5 sec sa FWD.

                            I sad ispada da od 230HP standardnih do tvojih 450HP na radilici dakle +220HP i da idesh samo 1 sec brze????? i samo 20 mph brzi?

                            Ajde da zanemarimo vreme ali izlazna brzina razotkriva dosta.

                            Preispitaj taj DYNO, nestima negde...

                            Opet da navedem, ne zbog njih chiji je DYNO vez zbog tebe da znas sta imas.

                            Ako ima negde neka tuning kuca u tvojoj blizini koja ima Rototest idi do njih, pa nazad sa paporom kod ovih gde si bio i trazi im pare nazad
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • SRTst
                              CBC Član
                              • 23.09.2006
                              • 25
                              • Windsor, Ontario, Kanada

                              #15
                              Kad citas vec taj clanak, mozes vidjeti da ustvari fabricki auto gura skoro 230 na tockovima i da je Dodge ustvari rejting napravio nizak (kazu radi osiguranja).
                              Taj run od 12.43 je uradjen sa izvadjenim suvozacevim sjedistem radi kamere (jer su jako visoka pa se nebi vidjela staza) mada ja nevadim sjedista generalno. Cesto hocu da odvezem auto na vagu da vidim tezinu. Ja nevolim da citam onaj "curb weight" sto na vratima stavljaju jer ima neki glup kriterij gdje se mjeri sa punim tankom i prtljagom u gepeku, tako nesto.

                              Ako pustis video par puta cuces da sam debelo zveknuo rev limiter u prvoj . Moj MPH je konstantan oko 114-116MPH sto je brzina za 11.8-11.9.
                              Najvaznije vrijeme na 1/4 milje je ustvari 60 foot. Za moj auto na slikovima treba da bude 1.7 a taj dan sam ubadao 1.9 citav dan, testirajuci sve moguce nacine startovanja. Taj run sa 1.8s je ustvari bio moj najbolji 60ft tog dana. Generalno svaki .1s koji skines sa tih prvih 60ft se mnozi sa 2-2.3 i toliko vremena ustedis na 1/4 milje.

                              Sto se dyno masine tice, vjeruj mi sve je tacno u bobu. Prijatelj moj ima 89 Mustanga Supercharged, koji gura 505whp, masina i mjenjac radjeni u Livernois-u koji su zakletva za Fordove masine. On je kod njih radio Dyno i vrlo brzo na ovom dyno-u. Razlika je bila u par konja sto moze biti do temperature, vlaznosti itd... Sto kazu ljudi, Provjereno

                              Takodje treba uzeti u obzir da ja palim nitrous u 2-3-4 brzinama, nikad u prvoj...

                              Comment

                              Working...
                              X