Posjetioci SC automoto diskusije me znaju pod 05SRT-4 nick-om. Javljam se iz Windsor-a koji je najjuzniji veci Kanadski grad, i nalazi se na samom granicnom prelazu (rijeka) sa SAD, tj gradom Detroitom.
Vozilo:
2005 Dodge SRT-4 (Neon sasija sa drugacijom suspenzijom, motorom, mjenjacem itd.)
Fabricki dolazi izmedju ostalog sa:
2.4L 16V, Turbo sa intercoolerom, 8.1:1 kompresija, Mitsubishi TD04LR-16G turbo, Quaife LSD. Fabricki dolazi sa 230hp i 250lb/ft na motoru.
Sta sam ja dodao:
Mopar Stage 1 kompjuter, AGP Wastegate setovan na 17PSI sa nitrous-a ili 21PSI bez nitrous-a, 3 inca kuciste za o2 sensor, kompletan HP Racing 3" auspuh mandrel bent SS bez katalizatora i zavrsen sa 3" Magnaflow Race loncem da malo utisa zvuk (nema nikakve restrikcije, direktna 3 incha cijev ide pravo kroz lonac), Energy Suspension ulosci za nosace motora, punjen nosac mjenjaca, Injen 3" usis, Mopar mjenjac kratkog hoda, Mopar blow-off ventil, NGK Iridium 1 korak hladnije, NGK AFX wideband Air/Fuel mjerac, Nitrous Express Stage1 Wet kit sa kompletnim GenX2 dodatcima (osim grijaca), a uskoro cu ga konvertovati tako da bude direct port umjesto samo jedan fogger.
Gume: fabricke 205/50-17 BFGoodrich G-force KDW, a za stazu M&H Dragmaster
Sve zajedno na zadnjem mjerenju na dinamometru 384hp i 376lb/ft obrtnog momenta na tockovima, na 55hp shot nitrous-a. Preko zime, kad zvrsim direktno ubrizgavanje radim 100hp shot, pa ce opet na dyno da ide za tuniranje.
Najbolje vrijeme ove godine je 12.43@114MPH sa 60shot nitrousa mada je brzina dovoljno dobra za 11.9-12.0 ali ima vremena za to.
Sto se "stylinga" tice, nisam sa tim opterecen jer mi je brzina mnogo vaznija.
Nadam se dobroj saradnji i uzajamnom dijeljenju iskustva.
A sad par slicica i video ispod






Video:
Pozdrav
Neven
Vozilo:
2005 Dodge SRT-4 (Neon sasija sa drugacijom suspenzijom, motorom, mjenjacem itd.)
Fabricki dolazi izmedju ostalog sa:
2.4L 16V, Turbo sa intercoolerom, 8.1:1 kompresija, Mitsubishi TD04LR-16G turbo, Quaife LSD. Fabricki dolazi sa 230hp i 250lb/ft na motoru.
Sta sam ja dodao:
Mopar Stage 1 kompjuter, AGP Wastegate setovan na 17PSI sa nitrous-a ili 21PSI bez nitrous-a, 3 inca kuciste za o2 sensor, kompletan HP Racing 3" auspuh mandrel bent SS bez katalizatora i zavrsen sa 3" Magnaflow Race loncem da malo utisa zvuk (nema nikakve restrikcije, direktna 3 incha cijev ide pravo kroz lonac), Energy Suspension ulosci za nosace motora, punjen nosac mjenjaca, Injen 3" usis, Mopar mjenjac kratkog hoda, Mopar blow-off ventil, NGK Iridium 1 korak hladnije, NGK AFX wideband Air/Fuel mjerac, Nitrous Express Stage1 Wet kit sa kompletnim GenX2 dodatcima (osim grijaca), a uskoro cu ga konvertovati tako da bude direct port umjesto samo jedan fogger.
Gume: fabricke 205/50-17 BFGoodrich G-force KDW, a za stazu M&H Dragmaster
Sve zajedno na zadnjem mjerenju na dinamometru 384hp i 376lb/ft obrtnog momenta na tockovima, na 55hp shot nitrous-a. Preko zime, kad zvrsim direktno ubrizgavanje radim 100hp shot, pa ce opet na dyno da ide za tuniranje.
Najbolje vrijeme ove godine je 12.43@114MPH sa 60shot nitrousa mada je brzina dovoljno dobra za 11.9-12.0 ali ima vremena za to.
Sto se "stylinga" tice, nisam sa tim opterecen jer mi je brzina mnogo vaznija.
Nadam se dobroj saradnji i uzajamnom dijeljenju iskustva.
A sad par slicica i video ispod





Video:
Pozdrav
Neven
Comment