HONDA CRX 1.6 16V, 150KS, 825kg...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shone190
    CBC Senator XXL
    • 10.12.2004
    • 1877
    • Beograd
    • Dodge Charger 8.1l

    HONDA CRX 1.6 16V, 150KS, 825kg...

    Evo da ubacim i ja slike moje Honde.
    Inace u pitanju je CRX 1991 godiste, 1.6 16V, 825kg, 130KS fabricki, ali sada ima oko 150KS posto je radjen chip tuning i izduv, a uskoro nameravam da ugradim i K&N.
    Gume 195/50/15, alu felne, spusten i uradjeni Rieger spojleri, sportski volan
    Auto ide k'o lud a trosi 10l po gradu kada ga gazim (a to obicno ne radim posto sa ovako spustenim autom ga jedva i normalno vozim), a normalnom voznjom 8l.
    Inace u njemu je i muzika koju nameravam da uslikam uskoro, a u pitanju su 4 kevlar basa 25CM SAL 150W, 4 visokotonca SAL po 100w, pojacalo MC-FUN 2x200W i dve dvosistemske skretnice, kao i Panasonic MP3 player.
    Eto toliko od mene i pozdrav svima!






  • Lukas
    CBC Veteran
    • 22.10.2004
    • 180
    • Slovenija

    #2
    Opet ja fin avtič jesi li se trko sa civicom VTI ili bili kojim VTI?

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #3
      Originally posted by Lukas
      Opet ja fin avtič jesi li se trko sa civicom VTI ili bili kojim VTI?
      Nisam se trkao posto ovde nema ulica da valjaju, jedva ga i normalno vozim koliko je spusten. U principu ne verujem da CRX V-TEC model ima bolje ubrzanje, posto je tezi 200Kg, a jaci 10KS. Ipak 200kg manje je...
      Pozdrav!

      Comment

      • Lukas
        CBC Veteran
        • 22.10.2004
        • 180
        • Slovenija

        #4
        Ako misliš na crx VTI od 92-98godišta on je teži čak za 300kg a ubrzanje mu je oko7,8s
        A imaš isto CRX LSI koji ima VTEC i snaga mu je 125KS ali ima samo jednu bregastu i ta nije opšte brza.
        A sa VTEC motorom tvoje generacije ima 150KS ali mu je mjenač jako dobar i tako da je brži od svakoga serijskog VTI-ja pa bio civic ili CRX.
        A to sam te pitao zbog tvog ubrzanje jer sa takvim podatcima kao što si jih ti naveo 150KS i 825kg bi to trebao da bude jako brz avto pa me zanimalo koliko je to
        Pozdrav

        Comment

        • shone190
          CBC Senator XXL
          • 10.12.2004
          • 1877
          • Beograd
          • Dodge Charger 8.1l

          #5
          Originally posted by Lukas
          Ako misliš na crx VTI od 92-98godišta on je teži čak za 300kg a ubrzanje mu je oko7,8s
          A imaš isto CRX LSI koji ima VTEC i snaga mu je 125KS ali ima samo jednu bregastu i ta nije opšte brza.
          A sa VTEC motorom tvoje generacije ima 150KS ali mu je mjenač jako dobar i tako da je brži od svakoga serijskog VTI-ja pa bio civic ili CRX.
          A to sam te pitao zbog tvog ubrzanje jer sa takvim podatcima kao što si jih ti naveo 150KS i 825kg bi to trebao da bude jako brz avto pa me zanimalo koliko je to
          Pozdrav
          Mislio sam na generaciju 2 i taj V-tec koji ima 1010kg, znaci nesto manje od 200Kg razlike. V-TEC moje generacije ima 150KS sa katalizatorom, a bez njega 160KS, kao sto i moj ima 124KS sa katalizatorom, a bez 130KS. Za menjac verujem da je bolji, ali ipak 200Kg razlike ne znam koliko moze da nadomesti. Ako je i bolje ubrzanje, mislim da je mizerno i neprimetno. U principu veoleo bih da mu stavim V-TEC motor ali trazio sam bukvalno pola godine po Srbiji i nema nijedan da valja. Tako sam se odlucio za ovaj, a kazem ako naletim na V-TEC ubacio bih ga cisto iz zezanja, a ne zbog performansi.
          Ubrzanje nisam merio posto sam ga uzeo pre dva meseca, ali cu sigurno da izmerim kada bude lepse vreme.

          Pozdrav!

          Comment

          • -Vedran-
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 3255
            • Beograd

            #6
            Sta reci sem extra extra!
            Power of dreams !!!

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #7
              Motocikl sa kabinom....zaista sposobna mašina!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • Danilo
                CBC Senator XXL
                • 02.10.2004
                • 908
                • Beograd, Dorcol

                #8
                Video sam ti auto juce kod VUka. Shvatam zasto ga jedva vozis kroz grad. Auto zulja asfalt...
                www.blindmanmotorsport.com

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Sta je greska kad trosi tako puno kao 8 litara u normalnoj voznji a sa tako malom tezinom? Nesto sigurno nije kako treba sa chipom, definitivno nije uradjen kako treba pa sve i da sam ga ja programirao individualno za te uslove je malo naopako.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Boost, chini mi se da zaboravljash na nashe gorivo...
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Kanarinac
                      CBC Senator XXL
                      • 08.10.2004
                      • 2870
                      • BG,Weedikovac

                      #11
                      I ja sam te video na zvezdari ne znam uliu tacno ali pocinje reg. sa 608 jel tako???

                      I love my

                      Comment

                      • TypeKoshiR
                        CBC Veteran
                        • 01.11.2004
                        • 115
                        • Kranj,SLOVENIA

                        #12
                        Isto se dogodilo i kod mene, kod prve masine dobio sam chip(superchip) radjen tacno za 130HP takvu masinu koju ti imas i nakon mog tuninga konjevi su bili super dignuo za 32HP a stednja goriva vise ili manje isto...
                        A kad sam sad prvio novu masinu totalno obradjena 160HP masina stavili smo gore ECU sa Skunk2 chipom avtomobil je zderao benzina dosta vise moglo i do litar i vise na 100km i kad smo dali avtomobil na dyno pokazalo nam nekde oko 165HP (a u originalu masina 160HP a gore tone materiala i miliun stvari obradjenih, mozes zamisliti razocaranje ) sa chipovanim ECU, a kad smo stavili normalni originalan ECU unutra pokazalo nam 175HP, a nakon optimizacije ECU na dyno sad imam 193HP...sad vidis koliko je to ovisno o optimizaciji(remaping fuel mapa)...ako nije za pravi set up chip nista ti ne valja !!!

                        LP

                        www.hondaaddict.com

                        Comment

                        • little
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 912
                          • BGD
                          • Lancia Ypsilon 1.2 8V

                          #13


                          mmmmm hondaaaaaaaa

                          nice... very nice...
                          "zensko si brate"

                          Some people are wise and some.. Otherwise..

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Nisam se trkao posto ovde nema ulica da valjaju,
                            ne znam sta fali ulicama, perfektne su danas, iste kao i u drugim evropskim gradovima, ravne glatke dobro obelezene, uredno ciscene i odrzavane.
                            nisu trkacke piste naravno, kao sto nisu nigde u evropskim gradovima.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Da sem Monte Carla i Stockholma ( GIS )
                              A sto se tice nekih naglabanja za da ce benzin kvalitet toliko da utice na performanse, ne. U krajnjim obrtajima gde je najveci efekat, ali ce zato u sredjim gde je obrtni momenat to da nadoknadi. Nemojte bacati krivicu na benzin.
                              Najveci neprijatelj na Balkanu je VLAGA u vazduhu, gde je kako denzititet vazduha kao gusci, nepovoljan za u****vanje tako i kao aerodinamicki otpor zbog povecanog otpora vazduha.
                              Verujte mi da sam letos VIDEO strujanje vazduha pored spoljnog retrovizora na "malo" vecoj brzini.
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X